2009年6月20日

姨姨和姨丈的浸禮

這是幾個月前的事。復活節的星期六,因為 Jayson 姨姨和姨丈要受浸的關系,我們有幸帶 Jayson 參加了逾越節的彌撒。


Jayson 很乖地聽了半小時左右的彌撒。然後我就抱他出外面吃晚飯。回來的時候,姨姨和姨丈便開始排隊受浸。見到他們可以得到神的祝福,我們也覺得很感動。

同場也有很多手抱嬰兒和媽媽一起受浸。我不想去研究受浸的真正原因,但身邊不少朋友也希望自己的子女,可以在教會(學校)環境下長大。大概會乖一點吧。

細心想一想,自己的宗教背景都幾複雜。出世的時候,已經於天主教下受浸。但兒時每星期上的是基督教的主日學。契的卻是觀音娘娘,拜的是車公爺爺。沒有甚麼宗教立場可言。

對於 Jayson,我們都應該會抱著積極但不干與的態度。無可否認,信仰對人生價值觀有一定的影響。試想象一下,如果沒有 Afterlife(來世),現實的世界會變得如何恐怖。所以我們只希望 Jayson 懂得分辨是非,然後行自己選擇的路,那已經很好了。



~ Lindberg

20 則留言:

  1. 仲有一個好處..

    入名校機會大~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    所以我咪唔去推測人地受浸嘅原因囉!

    回覆刪除
  3. 因為想入名校而受浸... 唉

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    感覺就好似派奶粉一樣…

    回覆刪除
  5. 我學校大把呢d 咁o既人!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    善哉…善哉…

    回覆刪除
  7. 我的表弟妹也是為入名校而受浸 ~___~

    但...這也算真心愛主嗎?!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    喺教會立場就應該冇乜所謂嘅。慢慢感化一下囉。

    回覆刪除
  9. 我見你拜車公,都唸原來你唔係教徒!

    而家先知原來你"出世的時候,已經於天主教下受浸。但兒時每星期上的是基督教的主日學。契的卻是觀音娘娘"
    咁都真係幾雜喎!......

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀,身世複雜。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  11. 你既身世都幾復雜wor...哈哈, 我都係天主教, 不過唔忠誠, 仲好為老不專, 平時都唔敢認自己係教友免得嚇親人

    回覆刪除
  12. Emilili上午8:00

    你真係.. 唔專一呀你~~

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又唔好咁講。我覺得做人對得住自己咪得囉。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵…

    回覆刪除
  15. kimkim : 我見你拜車公,都唸原來你唔係教徒!而家先知原來你"出世的時候,已經於天主教下受浸。但兒時每星期上的是基督教的主日學。契的卻是觀音娘娘"咁都真係幾雜喎!......

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    咦!原來妳有寫網誌㗎。雖然睇唔到妳寫乜,不過九成話我唔多正經啦。嘻嘻…

    回覆刪除
  17. 信仰是好個人的事,最緊要係知道死之後去邊,方是永生。耶穌都將這條永生之路show咗俾你睇,你就專心D去尋求。好簡單,不用做任何事,只要信就得了。願主祝福你和你家。

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都知嘅。我會同 Jayson 好好研究一下。多謝妳!

    回覆刪除
  19. Annie: 我見你拜車公,都唸原來你唔係教徒!而家先知原來你"出世的時候,已經於天主教下受浸。但兒時每星期上的是基督教的主日學。契的卻是觀音娘娘"咁都真係幾雜喎!...... 係我唔係好識用留言,所以post咗響下一則。

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    見到妳留言,真係好驚奇!

    回覆刪除