2009年6月8日

還神 @ 車公廟

每年,我地一家都會嚟車公廟上香。雖然一年比一年勞氣,但我地都係照嚟,祈求車公爺爺庇佑。

「爸爸,得未呀?」

「未得呀!Jayson 要尊重一下車公爺爺,保佑您身體健康呀!」


之所以一年比一年勞氣,都係因為班廟祝。實在太向錢看,太過屈水。一年比一年多花樣,一年比一年貴。今年阿媽唔認得邊個係舊年幫我地嗰個,就是但搵一個廟祝。當我見到,一睇就知唔係好人。見佢蛇頭鼠眼,真係屈水屈到暈。最後因為我同阿媽堅持話舊年都唔係咁,佢就話唔做我地生意。

後來我認得舊年嗰位伯伯,佢就幫我地還神作福。之後有兩個妹妹仔,搵嗰個蛇鼠廟祝。我當然唔會去聽佢解成點,但我見佢之後不停威嚇佢地買啲靈符。唉… 某程度上我都明嘅。解簽收你幾十蚊,唔屈你買道符,邊到搵到食呀。但因為出法點都唔係真係為咗幫啲善信,所以見到都好唔舒服。

幫我地做法事嘅伯伯好認真,手字超靚。但亦因為咁,足足搞咗我地個幾鐘。Jayson 因為太肚餓,所以就喺車公爺爺地頭開飯。唔知係唔係有車公爺爺睇住,好乖地食晒成個飯!哈哈哈…

去到車公廟,當然要買個風車俾 Jayson 玩下啦。


其實每年去車公廟,我都係志在之後餐午飯。其實來來去去都喺得兩間。以前只會去楓林小館,食碟煎鹹魚。後來 Jayson 媽鐘意去龍華酒店食乳鴿。今年叫番阿媽揀,佢話要去楓林小館。好明顯叫佢自己揀,廁所都覺得香啲。激死… 不過啲野食都好有水準嘅。最好味係個即磨嘅合桃露。好味呀!



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 楓林小館更係正呀...不過都係有時明知係俾人屈, 但屈人都要屈得個顧客舒服至得架.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    咪係囉。唉… 阿媽話明年可能唔去啦。

    回覆刪除
  3. MyDRDR 管理員上午8:00

    楓林小館未去過,龍華酒店上次去仲好似未換成人身份証,即係勁耐啦。啱啱上openrice 查過龍華酒店,有個勁鬧爆,恐佈。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我去過幾次龍華,如果人一多,就多數會出事。

    回覆刪除
  5. MyDRDR 管理員上午8:00

    近排去過名門私房菜,真的不俗,值得推介,留意,價錢略貴

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁等下次你請我地先去啦!哈哈哈…

    回覆刪除
  7. Emilili上午8:00

    車公爺爺個樹D 廟祝唔係好好人咩? (以前..)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咪就係以前囉!

    回覆刪除
  9. 楓林係正架...我奶奶年年大壽都指定要e間~~~

    不過貴到暈低~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地食啲普通野,都唔算太貴啦。

    回覆刪除
  11. 櫻杏子上午8:00

    間廟睇落幾舒服喎~!
    真係無幾可會入大圍,睇怕都要等下次有人入仁安生bb時先會再去 XDDDD!

    回覆刪除
  12. 楓林小館好貴啊!

    車公廟無嘜人嘅?

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    豐儉由人嘅。
    我地去都唔係乜野特別日子。

    回覆刪除
  14. 我信教既, 都無咩機會拜神去下黃大仙, 真係唔知價...不過係還神既, 食水深都要比ga la, 唉...

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    等人?不如就自己嚟啦!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又係喎。一陣佢亂咁還,嚟緊一年都唔知點算!

    回覆刪除