2009年6月18日

五十四日環遊美加 之 美國歷史嘅根源:費城

離開首都之後,我地去咗費城。我相信費城唔係一個香港遊客會常到嘅地方。唔係因為湯漢斯嘅電影:《費城故事(Philadelphia)》,我都唔識呢個地方。

今次選擇嘅旅館都算夠晒經典。我見本《Let's Go USA》嘅介紹,搵咗一間好似幾有特色嘅旅館,不過就好似遠咗少少。上到巴士問過司機,佢問我地想易行啲,或者近啲。以防行錯路,我地選擇咗易行啲嘅路。

巴士離開市中心,越行越遠。最後去咗好似郊區嘅地方。落車之後,孭住一個 60 升嘅背囊,望住一條彎彎長長嘅路,絕到有想死嘅感覺。好兄弟們冇怪我,只係不停爆粗,鬧本《Let's Go USA》。但當我地行咗近半小時,見到間旅館之後,雖然得番半條人命,發覺一切都係值得(雖然都係繼續爆粗)。

旅館興建於 1799 年。就好似睇電影見到嘅美國古老大屋一樣。樓高三層,白色外牆加綠色屋頂。雖然平平無奇,不過有一種好舒服嘅感覺。


間屋好大,住咗好多人,不過只有我地四個中國人。地下有個大廳,可以俾一大班人坐喺到傾計,同埋扮捉棋,彈豎琴。仲有個大廚房,同埋乒乓波檯添。我地住喺頂樓。一入到房,我立即搶咗個靚床位。斜斜嘅屋頂,喺香港一定無,所以覺得好得意。我就喺呢個窗台寫日記。


去到歷史之都,當然要去行下啲有歷史價值嘅野啦。咁我地當然唔會放過真正嘅 Liberty Bell(自由鐘)。叫得真正,因為都有幾個彷製品。呢個鐘係 1752 年,為慶祝移民 50 週年已打造,係自由同公義嘅象徵。美國人真係鐘意自由。上面寫住:「Proclaim liberty throughout all the land, unto all the inhabitants thereof」。

自由鐘上面嘅裂縫,係試音嘅時候已經做成。我自己就唔多覺吉利,不過可以有啲瑕疵先至獨一無二。仲有去睇 Benjamin Franklin 嘅墓穴。唔講都唔知,原來佢發明咁多野。


下面張相真係唔記得係乜。問過家在費城嘅火羽都唔知。我記得當年我地係唔知佢係「9」定「e」,所以先影。火羽話係「e」。信佢!


而最印象深刻,喺一晚嘅正宗唐餐。正宗在由香港人主理,亦即係我地四個。仲記得當我地爆香啲蒜頭,炒白菜仔。鑊氣十足,香味吸引一眾老外。感覺非常自豪。


下一站:昔日的紐約



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    間旅館咁似Forrest Gump媽媽開果間嘅?XDDDD!
    叻喎你地四個竟然買到餸仲搵到隻鑊黎炒!喺異鄉食番自己地道菜一定寧舍好味!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!係呀!真係好似。
    我唔記得用乜炒啦。不過就食得好開心!

    回覆刪除
  3. 櫻杏子 :
    間旅館咁似Forrest Gump媽媽開果間嘅?XDDDD!

    叻喎你地四個竟然買到餸仲搵到隻鑊黎炒!喺異鄉食番自己地道菜一定寧舍好味!





    咁岩, 2樣都係我想講...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    回覆同上。哈哈哈哈… 懶人!

    回覆刪除
  5. 扮捉棋........

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    正是!

    回覆刪除
  7. 咦,有得自己煮飯仔嘅?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。好似去長洲租屋住一樣,不過就又大又靚!哈!

    回覆刪除
  9. 飛天火羽上午8:00

    間旅館係邊度架? 我想知喎!!

    你無去費城錢幣鑄造廠、美術館~ 咁有無去一條19世紀現存到而家既街, 個度係受保護, 間屋成百萬, 等你介紹我另一地頭- 紐約!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    Chamounix Mansion International Youth Hostel, Westmount Fairmount Park,
    妳講 Elfreth's Alley?應該有去過…

    回覆刪除
  11. 飛天火羽上午8:00

    就係Elfreth's Alley啦~

    fairmount park 好遠喎, 我相信你應該見到條河既~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔記得咁清楚啦。只係記得行去旅館超辛苦,真係差啲死人!

    回覆刪除
  13. pamgolin上午8:00

    《費城故事(Philadelphia)》

    好似好野黎wo??

    請問值得一看??

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    好好睇!講愛滋病歧視。

    回覆刪除
  15. 白滑美腿呀!

    乜原來你果時已經開始寫日記架啦?

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    旅行日記。不過寫到呢到就冇力再寫啦…

    回覆刪除
  17. 白雪 :

    白滑美腿呀!乜原來你果時已經開始寫日記架啦?


    宜家條腿肥晒囉~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    死啦妳!

    回覆刪除