2010年9月3日

北海道親子之旅:戰車三重導航系統篇

返到旭川市火車站,我地就去附近嘅租車公司攞車。喺香港訂嘅時候,原本希望可以喺旭川市攞車,美瑛還。但有咁嘅服務嘅車行,一早俾人租晒。於是唯有喺 Orix 租啦。

我地因為行李多,而且 Jayson 一定要坐嬰兒座,所以要咗架七人車。好幸運地,佢俾咗架豐田 Wish 俾我。夠晒大架!如果俾架同級嘅 Mazada Premacy 俾我,都唔知點放野!


租車手續都好簡單。唯一要留意嘅係如果炒咗車,只要架車死到返嚟,咁就唔洗賠。如果要拖車,就要俾附加費。租四日,大約 HK$3,300,四個大人分都幾化算。而且玩富良野、美瑛呢頭,都係有架車方便好多。鐘意去邊就去邊。


因為日本法例關系,六歲以下小童都需要坐嬰兒座。喺香港,Jayson 現在只係坐 Booster。好彩佢都唔抗拒呢張桶椅。而且坐高啲,亦都可以望遠啲。


GPS(全球定位導航系統)雖然係日文版面,但都非常易用。只要輸入電話或 Map Code,就可以準確帶你到想去嘅地方。如果入 Map Code,最緊要睇下佢出唔出到你想去嘅地方個名。如果唔得,就喺周邊搵下。搵到正確名稱,咁應該唔怕去錯啦。


之後同契爺分開玩之後,佢地租咗架日產 Cube。佢話嗰套 GPS 仲好玩!

架車嘅操控方面,比想象中易好多。雖然我都有 8 年揸車經驗,而且係差不多日日揸,但我好怕揸其他車,尤其是自動波。七人車原來真係唔係大架好多,泊車都好簡單。只係個頭短啲,需要改變一下睇位嘅習慣。而且 Wish 都幾好力,非常穩定,令我揸得好舒服。唯一嘅問題,咪就係自動波囉。隻左腳起初成日放喺一個唔應該嘅位置:手煞車。嚇死我隔離嘅契爺。哈!

以下影片,可以睇到我地點裝行李,同埋套 GPS 系統。


而點解我叫佢做「三重導航系統」?咁係因為當部電腦叫我轉彎嘅時候,Jayson 就會問:「轉邊面呀媽咪?」媽咪答完之後,佢就會話:「Turn left 呀,爸爸。」。當去到路口嘅時候,契爺又會提我多一次。好明顯,佢地好明顯冇留意啲巴士廣告:「行車時,請勿與車長談話。」。但我都會好欣然咁同 Jayson 講一句:「知道啦!唔該晒!」,對契爺講一句:「睇到啦!你當我盲嘅咩?!」哈哈哈…


~ Lindberg

P.S. 當年去希臘玩貓,之後屋企多咗阿威。今次去完北海道,我就多咗…


P.P.S. 但有人好唔鐘意。話好核突。唉…

20 則留言:

  1. 我終於明白點解阿su會嬲,老實講,真係好核突...
    XDDDDDDDDDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳係唔係想米B冇老爺呀?!

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    我老豆揸緊萬事得8,其實都好正好舒服,同埋…靚仔過你呢架…XDDDDDD

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我係要得意呀!

    回覆刪除
  5. MaG (馬姬)上午8:00

    點解架車咁o既??? XDDDD

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩呀?!

    回覆刪除
  7. 架新車... 有d失禮你喎 :p

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    邊會呀?!

    回覆刪除
  9. 咪幾cute!哈哈!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都係咁話!

    回覆刪除
  11. I'd say it's a cute car, any initial resistance to the look will be offset by the additional space soon ;-)

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    Yup. I cannot agree more. HA!

    回覆刪除
  13. 原來咁樣,實容易認!咁我都見有人揸嘅

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我真係覺得幾靚呢。車尾唔坐人,放架大單車都得!幾親子呀!

    回覆刪除
  15. 我覺得幾好丫... 如果我有錢都揀哩架喎...

    回覆刪除
  16. 點解唔中意呀?!?!

    我覺得佢幾靚仔呀!!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝三哥支持!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    同 Type-R 比,當然無得比啦。唉…

    回覆刪除
  19. QQ 媽咪上午8:00

    我都覺得幾巧丫﹐個樣幾cutie呀﹗

    去旅行﹐部租車同GPS 最佳伴侶﹗仲有埋BB car seat 添﹐安全至上perfect!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!好乖㗎!

    回覆刪除