2010年9月17日

港童的的後現代生活

工人姐姐已經嚟咗一個半月。我哋要求唔高,又唔洗佢日日煮飯,所以整體上都尚算滿意。而佢喺婆婆到有學煮中國菜,所以每逢星期六晚,我哋都會叫佢試下煮飯。有時佢會煮啲菲律賓菜,都唔錯喎。我問佢做成點,慣唔慣,佢都話可以。有時見佢都會同 Julie 傾計,出咗糧又會買對鞋俾自己,咁即係都識氹下自己啦。希望佢好好地做落去啦…

睇過上一篇嘅回應之後,我發現如果工人唔係喺小朋友出世嘅時候出現,小朋友真係會非常抗拒呢個新家庭成員。

如果姐姐主動去接觸 Jayson,佢會推開姐姐。有時真係一野打埋去。最初幾日,我同姐姐講,係需要時間㗎啦。但即使到咗今時今日,港童都係會出手打人。不停話:「No… No… No…」某程度中,我都唔會怪佢嘅,因為都只係自我保護啫。唔識反而仲驚!

另一方面,為培育 Jayson 成為進一步嘅港童,當姐姐獨自陪 Jayson 食飯嘅時候,我見佢會試都唔試就餵。我覺得佢並非係懶,而只係想同 Jayson 建立好啲啲關系。但當然俾我鬧啦。
提起食飯,Jayson 真係越嚟越懶。有次掛住玩唔願自己食,激到我拍檯!幾驚我嘅「大力金鋼掌」會震碎張檯,到時都唔知點賠番俾公公…。但嫲嫲同婆婆都話:餵啦。等佢食多啲,而且唔好成日搞到佢唔開心啦。諗深一層,我九成九係俾人餵大。Jayson 表姐亦都係俾人餵大。依家我哋咪又係好地地。但我覺得唔係會唔會自己食飯嘅問題,而係依賴心嘅問題。唉…


最近大病過後,港童胃口奇差。一粒米要食三餐。八安士奶都飲唔晒。佢話:唔甜!!!一定係啲「甜甜(藥水)」作怪。莫講話我要拍檯,Jayson 媽都已經到咗佢容忍嘅極限。過咗呢個臨界點,相信有人會好大鑊。而嗰個人相信會係……我。唉…

開咗學之後,我哋依家每日嘅安排係咁:一早大家一齊出門口返學返工。我帶返學,姐姐留喺屋企清潔。中午十二點放學,校車去到婆婆屋企附近。因為我公司好近婆婆屋企,我可以同姐姐一齊去接 Jayson。港童有時唔願行,要我一路抱上樓。行十五分鐘,又上山,又行幾層樓梯,太陽又曬,起初真係要咗我半條命。但後來行慣咗先覺得好啲。

陪港童食一半飯之後,我就要返工。通常過一陣,Jayson 就喊住要瞓覺。婆婆大約五點鐘返到屋企,姐姐會幫 Jayson 洗白白。夜晚姐姐幫婆婆煮飯。大家食完飯,等姐姐幫手洗完碗就返屋企。因為返到屋企唔會再飲奶,所以可以早少少瞓。但有時都會搞到十一點先瞓得著。成晚都喊話呢到痕,嗰到痕。最後搽到成身都係俄羅立英先肯收聲。激死…

就係咁,每一日都好充實地過。



~ Lindberg

24 則留言:

  1. Chloe Ma上午8:00

    JAYSON 好似無咩時間單獨同姐姐一起? 我地好早已堅持CHLOE自己食飯, 稍後亞妹出左世仲邊有人得閒餵, 但一早已告誡所有老人家唔准插手餵飯, 好彩佢地都好合作

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係完全冇㗎。
    我地起初都好堅持。之後就懶到死,火都嚟呀!

    回覆刪除
  3. 看來jayson的脾氣愈來愈難受

    真的要耐心地教下他了

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    睇嚟我都要出我嘅「鐵沙掌」喇…

    回覆刪除
  5. 而家湊仔真係大挑戰,一唔小心就變港童,好大壓力哩~
    扭抱呢樣真係無計,特別係佢地攰果陣,加油啦~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望唔會啦…

    回覆刪除
  7. 我個都忍唔住打Jeremiah 手仔,無計......又工人,又四大老人家,真係想唔寵壞都唔得。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    四大長老?!哈哈哈哈… 真係好大鑊。但相信當我做阿爺嘅時候,我會照寵可也!哈!

    回覆刪除
  9. 我同ANSON BA最近都有幾次"極限"既感覺...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    好彩大家都未有血案發生!

    回覆刪除
  11. 血案呢家野.........我諗我遲早ga la!!!

    回覆刪除
  12. 莎莉蛋糕上午8:00

    做人父母真係甚艱難,真係要停一停諗一諗先....

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err... 祝妳好運… 祝大家好運…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係好嘔血㗎!但有時都會好開心嘅…

    回覆刪除
  15. 慢慢O黎啦!!

    我經常被激到嘔血!軟硬兼施都唔得~~~

    教仔真係比我想像中難...

    到佢青春期可能重更加嘔血!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我唔敢諗到咁遠。我驚我會即場嘔血…

    回覆刪除
  17. wingwing上午8:00

    現在的小朋友比起我們細個叻好多,少點eq都唔得,加油啊!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    講得好啱。小啲 EQ 都會吐血而亡。

    回覆刪除
  19. 拍檯解決唔到...EQ大段練,深呼吸,加油!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔得!老虎唔發火當我係病貓!!!

    回覆刪除
  21. lindberg,你哋(工人姐姐)會不會教jayson仔講(菲式英文)定係你哋兩公婆教?

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    教就當然我地會自己教。但好難避免學到啲菲律賓口音…

    回覆刪除
  23. QQ 媽咪上午8:00

    感同身受﹐Bertin 咪一樣日日挑戰我地條bottom line﹗千萬個唔想﹐有人周時無日都失控﹐結果都要受皮肉之苦...!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    一時乖,一時扭計,真係要好多心血。唔知自己以前有冇咁攞命呢?

    回覆刪除