2010年9月28日

北海道親子之旅:親子樂園篇 大橋車厘子園

大橋車厘子園
地址:079-1371 北海道蘆別市上蘆別469番地
網址:http://www.oh-cherry.com/
營業時間:7月中旬~8月下旬 8:30~18:00 采摘季節期間不休。
入園費:大人1000日圓~,小學生700日圓,兒童400日圓。


果園離富良野市大約半個小時車程。泊好車之後,見到一望無際嘅櫻桃田。據稱呢到種植咗30種,合計1,500棵果樹!大約港幣一百可以任食,果王浚琛仲要唔洗錢,希望我地可以回本啦!


行到門口,我地見到個牌。加多500日圓可以到種咗南陽種嘅果園。依常人嘅心態,當然俾啦!


原來去南陽果園,係要坐車。開頂車經過一啲櫻桃樹底,櫻桃低到觸手可及,都幾刺激㗎!(左邊有人興奮到傻咗。右邊有人眼瞓到瞓咗…)


去到之後,有個伯伯好熱情咁招呼我地落車。佢叫我地隨便食,食完啲核就隨便吐落地。可以食得咁豪爽,真係第一次!呢到仲有啲竹蓆,俾我哋坐低開餐都仲得!唔夠高採的話,周圍都係堅固嘅木梯,任用!


但我哋發現果樹真係唔高。有啲矮到 Jayson 都拈到。


老人家或者小朋友都可以享用得到。櫻桃上面有些少灰塵。我隨便抹一抹,就俾 Jayson 食。


經我哋大量食用之後都冇肚痛,所以證實可供安全食用!哈!而最開心嘅係… Jayson 學識咗吐核。


我哋五個人分頭左試右試,試到好食就叫其他人嚟掃咗棵果樹。


呢到真係有好多唔同品種嘅櫻桃。





雖然可以不停咁食,但運動量都幾大。果園依山而建,行去另一個果園又要行上行落,都好攰㗎。


之前都唔知原來櫻桃樹係咁嘅樣,仲要生得咁鬼多!


契爺爬高搵啲靚嘅嚟食。但其實呢…


啲櫻桃唔係好甜。香港食到嘅美國車厘子甜好多!我估靚嘅都俾佢哋摘咗去賣啦,邊輪得到我地任食喎。但可能亦因為冇雪凍嘅關系,所以冇咁爽甜。但對於果王浚琛,真係食得是福!


我地去嘅時候,最甜係呢一種:櫻香錦。唔洗加錢都食到。哈!


雖然唔算食到好好味嘅櫻桃,但可以好開心咁玩半個下午,都不失為一個唔錯嘅活動。去佢嘅中文版網站,仲可以印出優惠券添:

http://www.oh-cherry.com/foreign/zh_tw/zh_tw.html





~ Lindberg

11 則留言:

  1. 黃色D味道有冇分別?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    黃色應該係最甜(最貴)。但我哋食就唔覺好甜…

    回覆刪除
  3. 又唔算貴喎~

    Jayson又玩/食得開心!
    下次有機會我都想去試下!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    但唔好諗住好食囉。下次都係食番士多啤梨好啲…

    回覆刪除
  5. 原來有黃色的車厘子,不過都係紅紅地的看上去好似好食D

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我鐘意深紅色多啲囉。

    回覆刪除
  7. 果然日本D屎都香D既..嘩哈哈..唔洗洗就食得到

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    乜妳咁核突㗎?!我去日本痾舊妳食。

    回覆刪除
  9. QQ 媽咪上午8:00

    加拿大夏天都有好多生果田園開放﹐收費供人採摘。有櫻桃有藍莓有士啤棃園多不勝書﹐選擇多多﹐果王有無興趣過o黎視察下呢﹗﹖﹗﹗

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我相信妳嗰邊會好食啲!果王一定會去!!!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝介紹。我會去睇睇…

    回覆刪除