2010年9月25日

祝紅戰士生日快樂!

中秋節的假期,七彩戰隊來到隊長紅戰士的家中。除了探望他們一家之外,亦為了(補)慶祝紅戰士的生日。

紅戰士說:「綠戰士,無見你一排,乜啲手腳軟晒嘅?!好明顯偷懶冇做運動啦!咁我地點保衛地球呀?!快啲嚟做特訓!」

「乜我地唔係嚟食蛋糕啫咩… 嗚嗚…」


隊長果然是隊長,家中超多車仔!戰士們看到,立即要投入推車的鍛煉。


「My precious...」


這位莫非便是傳說的巴士男…?


除了推車的肌肉訓練之外,戰士們亦要實習醫學上的技巧,例如打針、運用聽筒診症等。戰士們更為一眾守護神診治,先打針,後診症。有病醫病,無病強身。


這架就是隊長的座駕:太陽號。果然非同凡享!


經過一輪鍛煉之後,大家都需要能量的補充:肉醬螺絲粉。


除了螺絲粉,紅戰士的爸爸獸,還為我們準備了雞翅膀、滷蛋、鮮果沙律。大家都吃得津津有味。因為這晚的人數眾多,我們補叫了宇宙最強的外賣:必勝客。


充電過後,便是送上生日蛋糕的時候。黃戰士雨點俠非常醒目,幫大家準備了蛋糕,替紅戰士補祝生日。現在終於可以大家正正經經唱一首生日歌。眾戰士的鬥魂,場面非常感動。


為甚麼少了一個?只有六位戰士?


「BB縮低咗呀!」藍戰士三包米俠說。


切蛋糕啦!

「咦!呢個咪傳說中嘅魔鬼蛋糕?!等我一刀劈死佢!」紅戰士說。


興奮過後,隊長率領一眾戰士,到了他的秘密訓練場,繼續克苦的鍛煉。這裡分開上下兩層。紅戰士就是這樣上上落落,練出一身好功夫!

藍戰士說:「節瓜俠,快啲上嚟啦!繼續喺下面玩野會俾人鬧啦!」


兩位戰士說:「我地上咗嚟啦!我地可以征服地球啦!」


「大家攰到傻咗呀?我地係要保衛地球呀!」


紅戰士之後便帶大家到室外訓練場。

節瓜俠換上夜視眼鏡。這副眼鏡特別之處,就是在黑夜裡,可以清楚地讓敵人知道自己的所在…


在室外訓練場,大家拿出所有法寶。綠戰士節瓜俠手中的光劍,便是白戰士之物。藍戰士也有電光球,在黑夜裡,舉行了一場七人足球賽。可惜因為太黑,除了球之外,甚麼都看不見。


最後便是這組健身組合。健的,並非是戰士的身軀,而是粉紅戰士米B俠的爸爸獸。他在後面不停把七位戰士送上健身組合。其他爸爸獸只會遠望而不敢站近,因為知道這樣不停地抱起三十多磅的戰士們,對生命是極之危險…


經過一天的辛勞,最後來一張大合照。希望不久的將來,戰士們又可以聚首一堂,一起為保衛地球而作出努力!



~ Lindberg

P.S. 這裡,要特別謝過杏子的招待!很久沒有見,所以非常高興。牛生的料理果然厲害。簡單的滷水雞翅膀,亦做得很認真。最重要是非常美味!也要謝過白雪,為大家準備了蛋糕,讓大家可以高高興興地慶祝一番!


P.P.S. 很久沒有用過戰士們的稱號。有人曾經問過,七彩戰隊是那裡來的。其實最初只有五彩,不知甚應原因,這五個人走在一起。通常的戰隊劇集,都是五個人做中心,所以我以這個為藍本,命名了五位。但之後多了 Mavis 和哲哲,為了自圓其說,我替他倆加上了色彩。Mavis 給我的感覺是紫色。而超活力的哲哲,就像劇集中,在危急關頭出現的白色救星。七彩戰隊便這樣成立了。哈哈哈…

11 則留言:

  1. 咦, 下次再出動, 我地又換上7色戰衣丫!!!

    (不過... 好似有排... 唔知仲有冇機會, 應該仲有架可??)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    隊長忙啲囉。白雪又係…

    回覆刪除
  3. 我係半夜發夢時突然醒起要買蛋糕架~~哈哈~~如果一早記得就唔會係魔鬼而係御用cova啦~~~真係唔好意思...
    7色好開心呀~~你睇下牛生!!!!笑哂咁幾高興?~~~~!!!!
    so good!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    快啲搵人整多個啦。我要九彩呀!

    回覆刪除
  5. Koko :

    咦, 下次再出動, 我地又換上7色戰衣丫!!!(不過... 好似有排... 唔知仲有冇機會, 應該仲有架可??)

    好喎!總會有機會~

    回覆刪除
  6. 個夜視鏡好勁呀!!!!!!!!!!!!!!!

    戰隊來源完全清楚,堅~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    洗乜講!哈哈!

    回覆刪除
  8. 中秋齊人真係開心~
    ps:今次班細路無爭野爭到喊喎,唔知點解呢...?

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    隊長咁多野玩,洗乜爭喎!哈!

    回覆刪除
  10. 莎莉蛋糕上午8:00

    嘩坐到咁多人杏子屋企好大呀,好鍾意茄茄張床呀係好多小朋友嘅dream bed!!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!上上層好有高高在上嘅感覺!

    回覆刪除