2010年9月7日

Jayson 媽的小確幸

我再次發現,我啲網友俾 Jayson 媽搶晒。中 Blog Tag 嘅竟然係佢,而唔係我。嗚嗚…

「小確幸」係出自村上春樹嘅《蘭格漢斯島的午後》,意指「微小但確切的幸福」。佢喺《終於悲哀外國語》話:「如果沒有這種小確幸, 人生只不過像乾巴巴的沙漠而已」。中咗 Maggie 一錫,以下係 Jayson 媽的小確幸:

1. 瞓到自己自自然然起身

2. 放工等小巴時,可以搭到特快車

3. 飲到一杯合自己口味嘅咖啡

4. 不論任何時候,可以悠閒地嘆一份豐富嘅英式早餐

5. Jayson 嘴角帶住微笑叫一聲:媽咪~~~~~~~

6. 錫住 Jayson 個蝦餃面

7. 睇到 Jayson 嘅相

8. 同 Jayson 爸一齊睇電影/電視劇,之後討論劇情

9. Jayson 爸揸車接返/放工

10. 食 Jayson 爸嘅愛心料理

11. 趁Jayson瞓晏覺 / Jayson爸照顧住Jayson,我可以去瞓晏覺

12. 同一年先見一次面嘅中學死黨飯聚時仍可以話題不絕同互相取笑

好彩有幾個都係我嘅,個心先冇咁傷。



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 咪住先! 我印象中你都有人踢... 係唔係你冇睇人blog, 所以miss左...?!
    ok, 而家開始等我睇下jayson媽既小確幸先~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    邊個踢我唔出聲?!想陰我?!

    回覆刪除
  3. Jayson媽上午8:00

    Koko :
    咪住先! 我印象中你都有人踢... 係唔係你冇睇人blog, 所以miss左...?!

    ok, 而家開始等我睇下jayson媽既小確幸先~





    應該係白雪踢佢,仲有米ba/ric/洛文呀!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    做乜唔話我知?!

    回覆刪除
  5. 哈哈~~~ 討論劇情果點有冇漏左漫畫架? jayson媽唔係都睇漫畫既咩?!
    你c喇, 我check過喇, 白雪係有tag你架!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又好少講漫畫喎。
    係?!大鑊…

    回覆刪除
  7. 好耐無試過1... T_T

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈哈… 睇怕要等啲細路搬走咗先得。哈哈…

    回覆刪除
  9. 咁有無jayson 版!? 來一個一tag三寫啦~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳直接問佢啦!我點知喎!哈哈哈…

    回覆刪除
  11. #5 最甜

    #10 呢個,讚!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  13. 算啦...你擺到明無留心睇我個卜啦!!!絕交呀!!!
    12. 我都覺得係, 唔知點解成年唔見都可以雞啄唔斷!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    就係因為成年唔見,所以咪要補番晒囉。

    回覆刪除
  15. 1,我都好想呀,真係好少有咁嘅機會!不過最近多了這個機會,希望可以越來越多^^

    10,羡慕死人呢!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁好有得自然醒?!真係羨慕!

    回覆刪除