2010年9月8日

北海道親子之旅:民宿篇 薫風舎(一)

薫風舎
地址:071-0236 北海道上川郡美瑛町字美沢共生
電話:+81-166-92-0992
網址:http://www.biei.com/kumpusha/index.html
當衛星導航話我地到咗嘅時候,其實大家都幾迷惘。天色漸暗,前面一大條沙石路,左右都係農田。都唔見有咩建築物。原來,入口就喺我地嘅左手邊,門牌真係難睇咗少少。


見到民宿嘅外觀,「嘩!」一聲叫咗出嚟。感覺好舒服,舒服到好似將一切嘅煩惱,都經已喺門牌之前放低晒。深呼吸一啖,盡是田園嘅香氣。入門口不禁要講一句:「ただいま(我返嚟啦)。」


聽過民宿主人嘅簡單介紹之後,我地就上二樓嘅睡房安頓一下。


西洋式睡房,房間入面冇廁所,只有洗面盤一個,而且冇冷氣。雖然有啲唔慣,但問題都不大。而且咁近大自然,又係民宿,都係簡單啲好嘅。但契爺最怕熱,得把風扇,原先都驚佢會頂唔順。好在北海道夜間嘅天氣都只得十幾度,據聞佢凍到要起身關風扇。哈哈…


契爺間房係三人房。呢到有兩張床位。


上面仲有張。適合一家三口嚟住。Jayson 見到條咁嘅樓梯,不停話要瞓呢邊,捉住契媽同佢行上行落。唉…


之後就已經係晚餐時間。入到飯廳,立即埋位。背景音樂係輕爵士樂,非常舒服。四周有十幾人,淺笑輕談。雖然同佢地互不相識,但就好似一大家人食飯一樣。(下面張相,好明顯係想影後面嘅女仔,但對焦錯咗落契爺到…


其實起初我唔知食乜,後來先知係法式料理。食完之後簡直感動到流淚!


Ratatouille Garlic Toast:有睇過《五星級大鼠》嘅朋友,對 Ratatouille 應該唔陌生。冰凍嘅燉雜菜配上蒜蓉多士,感覺好清新。


對於剛剛舟車勞頓嘅我地,冰涼嘅感覺,加上酸甜嘅口味,真係一個好好嘅開胃菜。


Quiche Lorraine:法式芝士煙肉批。一個好「早餐」嘅食品,因為有雞蛋同煙肉。中間啲蛋醬有打過,所以好鬆軟,唔會太過滯。契媽食到讚不絕口,相信同其他人比,呢到真係做得唔錯。


Asparagus Cold Cream Soup:凍忌廉蘆筍。


睇下 Jayson 咁主動自己飲,就知好唔好味啦!


但我覺得奶咗啲,可能係北海道奶嘅關系。我會落多兩粒鹽,先會似番啲係個湯。不過當佢配上新鮮焗製嘅麵包,我已經冇說話好講。


Smoke Salmon Salad:煙三文魚沙律,好難整得唔好。加上煙三文魚本身幾靚,飲完一個淡味凍湯之後,來一個濃味沙律,感覺好唔錯。


食到開始悶悶地嘅 Jayson,開始玩檯面嘅餐具。見只係幾隻狗仔,玩下都冇防啦。


配菜嚟咗個糙米,好有健康嘅感覺。再送上一籃麵包,嚟幾多,契爺同我就殺幾多!


大人食到興起,但可惜小朋友唔多識欣賞。

「爸爸,我要影相…」


冇咩好做,唯有俾佢影下相啦!


Pork Stew with Prune:西梅炆豬肉。諗起都流口水!酸酸地嘅西梅乾,炆到啲豬肉好嫩。就好似我地嘅東坡肉一樣,但唔乾唔硬。好好味!我地原本都已經食到好飽,但轉個眼,啲糙米同麵包都被我地掃晒!強!


Strawberry Sherbet:士多啤梨雪葩,似係用新鮮士多啤梨自己做嘅。好唔好味…?


見 Jayson 好味到要幫忙洗碟就知啦!


最後來一杯香濃嘅咖啡。喺咁嘅環境,一家人可以如此享受一頓咁豐富嘅晚餐,真係可以話夫復何求。


待續…



~ Lindberg

18 則留言:

  1. Chloe Ma上午8:00

    睇相都夠好食...簡直引死依家好多野都唔食得GEI 我

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    忍下口!再過多幾個月,就可以食多幾樣㗎啦!哈!

    回覆刪除
  3. 睇番真係有D想喊...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    Why the heck did we come back?! Why I haven't won Mark Six (yet)?!

    回覆刪除
  5. Elma EE上午8:00

    I remembered la .. this is the pension who sent you information before your trip ... so warm ...
    i will try this one the next time i go ...
    i want to win mark 6 too :(

    回覆刪除
  6. 我中意個閣樓呀!!!

    阿SU食到舔舔脷個樣好少女~~~~~~~~~~
    好好咪咁!!台灣無得比啦~~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望我地盡快中六合彩!!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 都好鐘意行上去。喺咁喊話唔要瞓我地間房。哈!

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    Jayson 都好鐘意行上去。喺咁喊話唔要瞓我地間房。哈!


    查實堂梯好高好跣好危險(wrt Jayson), 佢擒上擒落, 到最後唔敢落黎要我抱... haha

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈… 我真係有打算叫佢同你地瞓㗎!等我地落得清靜。哈!

    回覆刪除
  11. 我最鍾意食佢d飯!

    可惜我上次食飯唔記得影相...
    都唔知幾時可以再去日本啦

    d日圓貴到咁...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇計啦。最衰啲美國佬!

    回覆刪除
  13. 今朝未食早餐入來睇, 乃野... 睇到好肚餓, 到食早餐時又搞到冇味道...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  15. 好想食個雪葩!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    好有新鮮無添加嘅感覺㗎!

    回覆刪除
  17. 好羡慕呀...間屋好靚,啲嘢食又正!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    有機會去,值得一試!

    回覆刪除