2010年9月9日

北海道親子之旅:民宿篇 薫風舎(二)

食飽飯先有機會好好咁睇下啲地方。飯廳有四張大檯,大約可以坐二十人。


警告:本篇文章含有裸露照片。但兒童適宜。

客廳有幾張好舒服嘅椅,一大套音響設備。


左邊有大量唱片。


右邊有大量書籍。


坐喺到聽歌睇書,真係人生一大樂事。

四周嘅擺設,可以睇得出民宿主人嘅心思,同埋對自己地方嘅熱愛。



百厭嘅 Jayson,就攞啲擺設嚟玩「排隊隊」。但又好難怪得佢。俾著我係佢,見到咁多一粒粒,我都會忍唔住手。好彩冇整爛人地啲野!


屋外嘅月色好靚。冇腳架,可以用部 PEN 影成咁都算收貨…


放部機喺檯面,竟然仲俾我影到好多星星!


我地見浴室冇人用,於是就走去沖涼先!民宿有兩個大浴室,可以一家人一齊入去沖涼。


趁 Jayson 仲細,可以同佢一齊洗白白,真係好開心。(放心,以下照片已經經過處理。


仲有個日式大浴缸,可以沖乾淨身之後,落去浸一浸。日本人真係識得享受!


玩咗成日,一覺瞓到大天光…


房間雖然冇廁所,但有個面盤都方便梳洗。


大家梳洗完之後,就興奮地走落飯廳,去享用我地嘅早餐。但睇契爺個樣,好明顯係未瞓醒…


唔洗用眼睇,用鼻聞都知道有新鮮焗嘅麵包。


簡簡單單嘅一份早餐,已經覺得好幸福。



Jayson 雖然冇乜胃口,但都食咗個包。


「啲包包搽牛油好味呀嘛!」


而我同 Jayson 媽又點少得一杯(又一杯)嘅香濃咖啡呀。


之後我地就乜都唔放過,四圍狂影!





入面影得七七八八,就上樓執野。出去繼續影!


出到外面,好感受到田園嘅氣息。因為早一晚嚟已經差不多天黑,冇睇真四周嘅環境。原來好靚,好得意。



旁邊有塊田,見到種咗好多唔同嘅蔬果。


青瓜呀!莫非佢地將會成為當晚嘅菜式?!當諗起呢一點,就對之前一晚嘅晚餐,更加懷有感激之心。


多大塊粟米田呀!


前一晚,我地就喺呢個位影月亮星星。坐喺到望住一大片粟米田,感覺好悠閑。


屋後仲有好多聖誕樹。唔知冬天嚟,鋪滿白雪,會係一個乜野景象呢?


喺一個咁舒適嘅環境同美食之下,真係有啲唔捨得走。



但鬼叫我未中六合彩咩!唯有繼續我地嘅行程啦…




~ Lindberg

20 則留言:

  1. 一邊一堆cd, 一邊一堆書...

    如果有日我間屋可以咁樣俾我擺法就正喇!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係要中六合彩先得啦!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    好正啊, 有間咁既屋就發達啊,六合彩....gogogo!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!每日都可以喺咁嘅環境工作,真係一流!

    回覆刪除
  5. 嘩~ my dream house~
    PS: 好多肉睇丫~ 會唔會生眼挑針架~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    死啦妳!

    回覆刪除
  7. Re: "放部機喺檯面,竟然仲俾我影到好多星星!"
    係咪死點/光點黎喳!? :P

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    死你個頭!

    回覆刪除
  9. 好舒服嘅哋方,如果退休可以咁就好囉!

    你地有冇見過其它住客,好似得你地玩晒嘅?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    都仲有好幾家㗎。三家日本人,一家香港人。

    回覆刪除
  11. Pangolin上午8:00

    dream house...

    每晚訓係草地睇星星...

    我諗我成世都唔洗再追求D咩野...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    話雖如此,民宿主人都要由朝做到晚㗎。

    回覆刪除
  13. 見你開心到肯犧牲色相就知你有幾鍾意呢間民宿 XD

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    下一間仲好!咁我點算?!

    回覆刪除
  15. Pangolin :

    dream house...

    每晚訓係草地睇星星...

    我諗我成世都唔洗再追求D咩野...




    唔得架有蚊o架!!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    蚊係契爺嘅死敵…

    回覆刪除
  17. 佢個花園簡直就係我夢寐以求個後花園丫!

    個早餐!好正,正到好似對住我笑咁!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀,笑妳傻囉!哈哈哈…

    回覆刪除
  19. QQ 媽咪上午8:00

    好恬靜既環境﹐與繁忙的香港成強烈對比﹐好一個洗滌心靈的好去處﹗

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    我去之前都冇諗過係咁。所以喜出望外!

    回覆刪除