2010年11月18日

五十四日環遊美加 之 回歸祖家

離開咗加拿大多倫多之後,我哋返到旅程嘅起點:洛杉磯。又住番同一間汽車酒店,睇住同一堆二十四小時免費放送嘅「精彩電視節目」…。

返嚟洛杉磯嘅原因,係之前遊西岸嘅時候,放低咗部份物資及手信喺阿 Chow 屋企。咁就當然要返嚟攞番。而且飛返香港,係唔係都要經呢邊㗎啦。

我哋見仲有一日嘅時間,於是就揸車去咗好萊塢(Hollywood),近距離同「Hollywood」塊牌影張相。同參觀一下比華利山(Beverly Hills)係一個乜野地方。睇完之後,只可以「哦」咗一聲。


最後嘅晚餐,我哋決定要頃家蕩產豪一晚!阿 Chow 搵咗一間牛扒餐廳,開咗支不知名嘅香檳,食番餐勁嘅!作為我哋「五十四日環遊美加之旅」嘅完美結局。


如果有用心睇過我呢次旅行日誌嘅朋友,應該記得喺好早段,我哋喺六旗魔術山(Six Flags Magic Mountain)贏咗一隻人咁高嘅 Slyvester。


有網友問過點樣處置。我哋當然無放棄到佢!咁難得中到隻咁嘅野,點都要帶番香港,俾啲街坊見識下。但奈何咁大隻,我哋又冇錢買多個機位俾佢,點好呢?

最後唔知邊個諗到條妙計。就係:「放血」!我哋摸到公仔入面應該係啲粒粒。於是就係佢最唔起眼嘅地方:胳肋底,開咗個小孔。原來入面都係啲好細嘅發泡膠粒。我哋慢慢幫佢放血,放咗大概一個超市膠袋嘅粒粒。然後就將 Slyvester 頭向腳對摺,用啲鹹水草紮實。最後放入垃圾膠袋,就帶佢返香港。(我曾經提議過阿托,索性放晒啲粒粒出嚟,得番層皮掛喺個客廳到,必定型爆!但佢當然唔肯啦。返到香港,阿托都唔洗吹番啲粒粒入去。輕輕拍鬆隻公仔,Slyvester 已經可以企得番起身。)

返到嚟啟德機場,大家都鬆一口氣,好有完成壯舉嘅感覺。一生人之中,真係冇乜機會可以有多過一次咁嘅經歷。好高興可以同三位兄弟一齊去一個咁遙遠嘅地方,一齊生活咗差不多兩個月。呢個旅程真係令我哋非常懷念。而且仲要感激一班喺旅途中接濟過我哋嘅親友。我好相信冇咗佢哋,呢個旅程一定唔會咁精彩。大恩不言謝,希望以後有機會再一齊玩過!






~ Lindberg

21 則留言:

  1. 你... 原來都瘦過吓...

    回覆刪除
  2. wingwing上午8:00

    一轉眼15年了,時間過得快,不過睇住你的日記,好像回到15年前啊.大家柴娃娃真係好開心啊.

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好幫我計住幾多年唔該!哈!

    回覆刪除
  4. Actually, that's not too many luggages for a 2 months travel.

    I do remember that we ordered the champagne. If my memory serves me right, the champagne was a Korbel. I hope next time we can try the Dom Perignon. By the way, the "Luxury" dinner was at Black Angus Steak House. I don't know how many Black Angus still there because they shut down lots of restuarant after the 2009 economic crisis

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    GEE! You have very good memory! Now you said it, I remember it's indeed Korbel. What the heck is Korbel?! It's amazing to know that I've eaten an Angus beef back in.... X years ago!
    Hope that I will have the energy to travel that far and visit you again later. At least, please give me a reason for me to visit. Like you have a child, so that he can fight with Jayson. OK?

    回覆刪除
  6. 講得岩, 一生人之中真係冇乜咁既經歷, 你真幸運!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。真係好彩去咗!

    回覆刪除
  8. 隻大公仔好攪笑 XD
    真係好好o既回憶,第日有機會都會叫米b考慮讀完書去流浪下先返!

    回覆刪除
  9. 點解我見到細龜既

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇問題!搵 Jayson 陪去就最好!呵呵呵呵…

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    因為妳老花囉。叫咗妳去配眼鏡㗎啦!

    回覆刪除
  12. 露露仁秉上午8:00

    隻大公仔仍然存在嗎?
    你哋呢個trip,會係你呢幾個friend 一生一世嘅話題 好值得回味㗎

    回覆刪除
  13. 露露仁秉上午8:00

    私人留言 (按此查看)

    回覆刪除
  14. QQ 媽咪上午8:00

    係架﹐人大左忙工作忙生計﹐半世子女債﹐想話停落0黎放過長假去流浪﹐談何容易﹗這個旅程對於你黎講﹐實在係個好難得既回憶與經歷﹗

    回覆刪除
  15. 真係好難得嘅旅程,更難得有班friend一齊傻.好羨慕!!!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!所以我先要寫低佢,以防第二時老咗唔記得!哈!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    私人回應 (按此查看)

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    我睇要到退休先至再有機會。希望到時仲行得郁啦…。

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。叫我再去都未必敢!

    回覆刪除
  20. 請問呢隻大公仔既下場係點呢? 今時今日仲健在嗎?
    旅程終於完結, 睇都覺得又彩精又唔捨得...

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    好問題!我相信已經… 至少我喺佢新屋見唔到囉。

    回覆刪除