2010年2月1日

五十四日環遊美加 之 終極加油站:多倫多

離開紐約之後,我地繼續北上,去到另一個國家:加拿大。去多倫多嘅主要目的當然係探望好兄弟:阿殘。

阿殘喺我地中六後期,已經去咗多倫多讀書。我地四個專程去探佢,當然係住佢嘅,食佢嘅啦。呵呵呵呵呵呵… 當年佢住喺士嘉堡(Scarborough),環境非常之好。雖然五個男仔瞓埋同一間屋,但比起之前嘅旅館,真係有天國同地獄嘅分別!

去到多倫多,因為有阿殘帶路嘅關系,我地做咗好多之前旅程冇試過嘅野。為咗展示一下我地嘅藝術情操,我地首先去咗睇場《Phantom of the Opera》。第一次睇音樂劇,覺得好新鮮。但因為大攰,睇睇下瞓咗…一陣。


之後為咗要觀摩一下西洋嘅運動,所以我地去咗睇 Blue Jay 打棒球。起初好興奮,果然之後悶到瞓著…


喺多倫多,除咗阿殘之外,我地仲有把朋友。有一日,我地另一位中學同學,帶我地去咗一個湖釣魚。


湖水好清晰,差不多可以見底。目的係釣鱸魚。其實當時我地都唔知乜野係 Sea Bass,朋友話係類似石班嘅淡水魚。啲魚好易上釣,但大半都係啲奇怪嘅魚,我地都一一放番落去。當日,我釣到最大條嘅鱸魚。之後就返朋友屋企,俾佢媽媽蒸嚟大家食。好味!

提起食,多倫多真係可算係我地嘅終極加油站。之前冇啖好食,大家都瘦晒。呢到有阿殘接濟,住就已經唔洗俾錢。除咗啲野食唔貴之外,亦都好合我地脾胃。地道港式飲茶、粥粉麵飯、韓燒仲有新鮮三文魚燒!而且我契媽都喺多倫多,又請我地食飯。真係肥過肥仔啦…

去到朋友嘅地頭,當然要參觀一下佢嘅學校:University of Toronto。但我地已經對咁大嘅校園有啲麻木。


整個旅程,都好似同啲遊樂場不唔開。呢個大概係 Wonderland 呱… 已經冇乜印象。始終去過「六旗魔術山(Six Flags Magic Mountain)」之後,其他樂園都好似好小兒科。


我地仲走去學啲高尚嘅運動:打高爾夫球。但運動對於我嚟講… 學咗就算喇。


稱得上係「加油站」,我地都放咗好多時間喺多倫多。雖然食住都唔洗乜野錢,但我地受損友(阿殘)影響,染上咗個壞嗜好,搞到我地(尤其是阿托同我)洗凸晒。佢就係 Magic The Gathering(MTG)。MTG 都算係遊戲卡嘅始祖。當時出到第四代,賣到斷晒市。之後出多八代,應該仲出緊。損友教識我地點玩,然後帶我地去抽卡買卡。平嘅特別卡,加紙一兩蚊一張。貴嘅…唉…唔好提。一副可以對戰嘅牌,要六十張卡。要打得贏人,都要落唔少本錢同埋心機。返到香港之後,我毒害咗一兩個大學同學。之後,佢地就人間消失咗喇… 我有諗過第二時攞嚟同 Jayson 玩,或者到時會好值錢呢!呵呵呵呵呵呵…

下一站,多倫多的南下北上



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 1. 你果時真係好瘦

    2. 多得你,我屋企仲有一箱 MTG, 平平地賣俾你?除左 card, 當年仲有電腦版,有興趣賣埋俾你!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    乜我有毒到你咩?!冇咁嘅事!我毒死咗阿K咋嘛!哈哈哈…

    回覆刪除
  3. 你果時真係好瘦bor

    顯得你個頭真係好大...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我地玩得好克苦㗎。而我都認,我個頭大,所以我聰明!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  5. Maybe you should go on another trip like that to shave off a few pounds! Wonderland, wow, I think the last time I was there was '89!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔得啦!咁玩法會死!不過今次係窮死…

    回覆刪除
  7. 成日訓你地好攰咩?

    你地瘦到頭大身細...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我個頭大,同瘦唔瘦冇乜關系。

    回覆刪除
  9. 咩卡黎ga? 個樣咁得意, 好好奇係點玩tim...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我唔想害死妳。但真係有佢嘅挑戰性同樂趣。

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    嚟緊我都有幾個中學同學炒老闆魷魚, 四個人去歐洲玩幾個月, 我都好羨慕呀 !

    我覺得趁後生, 去玩下真的不錯啊 !

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    幾個?!幾個月?!咁堅?!

    回覆刪除
  13. 可以令人間消失嘅game教下我好喎!咁我可以為所欲為,哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實我都唔記得點玩。不過識都好,以防阿仔佢地會玩。哈!

    回覆刪除
  15. wingwing上午8:00

    Lindberg :
    幾個?!幾個月?!咁堅?!


    係呀,真係幾個月呀,佢地話起碼玩3個月,理想是4個月,

    回覆刪除
  16. Lindberg :

    我地玩得好克苦㗎。而我都認,我個頭大,所以我聰明!呵呵呵呵呵…



    好自大啊...

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩!爽呀!好富貴啫!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    事實嘅野,冇話自唔自大嘅。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除