2010年11月2日

嘩鬼@南昌公園

通常有嘩鬼出沒的地方,不外乎地下面有啲「污漕野」。香港的南昌公園也不例外。它的下面,以前便是… 維多利亞港!可想而知,那是何等的「唔乾淨」。

臨近萬聖節這個日子,嘩鬼們便會四出嚇人!


「嘩!蝙蝠嚟啦!」


「唔好咬我呀!」


全個公園最恐怖的,莫過於最後面的…肚臍鬼!看它血盤大口,拔山倒樹般走過來。即使是吸血鬼,也怕被殃及。


而對付吸血鬼,除了用傳統的十字架或蒜頭之外,最徹底的方法,莫過於把自己變成「科學怪人」!


「我依家條頸起晒釘,睇下你點咬!」


另一邊箱,可愛的貓女突然出現,向四周的人派「迷暈丹」。各人都被她迷得一陣陣。


所謂的「迷暈丹」,便是由小女巫,用蜂蜜、牛黃、天山雪蓮、再加以七七四十九張印有佐佐木希的草紙煉制而成。對宅男功效尤其顯著。


迷暈過後,貓女便引令眾人行過一條橋。相傳,這條橋是由一個老婦看守,人稱「盲婆」(跟孟婆沒有親戚關系)。但幾年前,這個盲婆出嫁了,所以多了一個佬。這條橋便是頂頂有名的… London Bridge!這條橋恐怖之處,便是盲婆起橋,沒有得到佬的幫助,因此有倒塌的危機。早已被路政處列入危險路段…


正當那邊殺得興起之際,維持正義的超人,也奈何嘩鬼並非他管轄範圍,所以他只好站在一邊,吃一口珍寶珠。


而不羈的警察,便從遠處一邊視察環境,一邊吹珍寶珠。


「巫女呀,睇下今年我哋幾合襯。今晚有咩節目呀?」


「不如…」


這個時候,警察突然出動!

「警察查牌!快啲分開啲企!幼稚園生不應談戀愛。」


雖然一眾嘩鬼非常頑皮,但也有其弱點。他們怎樣也敵不過「Seven 歌師奶」(其中五位成員及…其他)!



~ Lindberg


P.S. 再一次多謝「七師奶娛樂製作豬式會社」安排節目和集體遊戲。希望明年會再見到大家!多謝支持!

20 則留言:

  1. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!咁都可以串埋一齊,佩服!佩服!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    過獎…過獎…

    回覆刪除
  3. oh...初時睇相我以為 jason 扮 律師tim...heehee

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁律師咪即係吸血鬼,一樣啫。嘩哈哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 露露仁秉上午8:00

    .......肚臍鬼 XDDD
    「七師奶娛樂製作豬式會社」...... XDDD

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    問妳驚唔驚?!

    回覆刪除
  7. 肚臍鬼 XDDDDDDDD
    Jayson件衫好型,有吸血新世紀feel!
    呢篇好好笑~ XDDDDD

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    吸血新世紀… 冧得啲女仔喎。希望米B睇得上啦。呵呵呵呵…
    P.S. 我覺得我有潛質做記者… 看圖寫作。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  9. 肚臍鬼, 佐佐木希草紙, 仲有d麥兜台詞, 仲有警察剎出來, 哇哈哈~~~~~~~~~~~~哇哈哈~~~~~~~~~~~~ 成篇都好好笑~~~~
    好弊, 係公司對住個芒笑晒, 俾老世係cctv睇到, 我實死梗梗死... 哇哈哈~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩麥兜台詞呀?莫非我已經去到寫咗都唔覺嘅地步?!麥兜即係我,我即係麥兜…
    P.S. 尋晚有人仲問我:唔驚俾盲婆殺死咩。我依家可以答:唔驚。佢盲㗎,睇唔到。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    咩麥兜台詞呀?莫非我已經去到寫咗都唔覺嘅地步?!麥兜即係我,我即係麥兜…

    P.S. 尋晚有人仲問我:唔驚俾盲婆殺死咩。我依家可以答:唔驚。佢盲㗎,睇唔到。哈哈哈哈…



    咩丫, 有睇到架...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  13. 貓比斯上午8:00

    嘩!!!Jayson好有型呀!!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  15. 不羈的警察~~~哈哈哈~~~我中意~~~~

    多謝你幫anson影左張咁正既相!!幾驚anson今年套衫白買!!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    有我哋嘅節目,點會白買呀?

    回覆刪除
  17. QQ 媽咪上午8:00

    真係巧開心呀~﹗﹗﹗

    其實香港興唔興玩treat or trick﹖否則出年攪個小嘩鬼treat or trick ﹐成半小朋友齊齊去出遊﹐都應該幾好玩﹗

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    聽講離島多鬼佬住嘅地方都有人玩㗎。我隔離屋都有叫 Jayson 去,但我哋出咗街,可惜…。

    回覆刪除
  19. 嘩咔咔咔...全部相的旁述都好搞鬼,笑C我XDDD

    尤其那肚臍鬼,搞到我噴飯XDDD

    jayson的造型好正呀,超型仔...難怪奪得米B的歡心XDDD

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    個肚臍鬼真係好嚇人,點影都影到佢!好驚!最搞笑都係三包米個樣,超可愛!

    回覆刪除