2010年11月26日

超隱蔽的星座冰室

呢間冰室,如果唔係 Jayson 媽話有人教點去,我自己一定搵唔到!
星座冰室
地址:尖沙咀金巴利道16-20號香檳大廈地庫36號舖


View Larger Map
如上圖示,喺加拿分道嘅「協勤電業」呢個入口走落去,雖然係隱蔽啲,但應該係最直接嘅方法。

冰室雖然好舊,暗暗黑黑,但地方都好清潔舒服。


據聞呢到嘅「蛋撈蕃茄麵」最出名,但聽過 Jayson 媽同事點樣形容上面嗰灘蛋醬之後,我冇勇氣去叫。所以都係叫碗「炒蛋番茄牛肉通粉」比較安全。因為當時好熱,我要咗杯大檸樂,Jayson 媽就要凍奶茶。爽呀…


依家好多茶餐廳都有番茄湯底。但我覺得唔係間間做得好。有啲所謂出名嘅,一食落口就有一大陣罐頭味,令人非常沮喪。呢間用清(雞)湯做湯底,面頭嘅鮮番茄醬做得好有誠意。炒蛋炒到滑脟脟,令到成碗粉都非常完美。


最後因為有少少唔夠飽(喉),所以叫多咗件奶油多士做甜品。食完就真係照滿足喇!




~ Lindberg

16 則留言:

  1. MaG (馬姬)上午8:00

    先生... 對減緊肥o既人士黎講, 你呢篇揀直就係「魔鬼文章」!!! 哼~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都邊睇邊流口水…

    回覆刪除
  3. MaG (馬姬)上午8:00

    btw, 最尾果張相應該似"奶油多"多d喎~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係係係… 打錯!唔該晒!

    回覆刪除
  5. 我去過!就係食蛋撈!個樣真係...
    不過我覺得勝香園好味d~喎

    回覆刪除
  6. I remember I also 番茄牛肉通粉 when I was there 'bout 9 years ago; perhaps I should go there again in a month...

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    我就係覺得勝香園罐頭味重。呢間就清啲。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    I thought it's your favorite restaurant and you go there often?!

    回覆刪除
  9. 咁隱蔽,好一個蛇竇~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!

    回覆刪除
  11. 個實景地圖真係好玩, 連放左入來都可以玩到。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。Google 想得好周到!

    回覆刪除
  13. 我覺得自己整既最好味!哈哈!

    不過除左湯底,個粉都好緊要,我最唔中意家6牌果種口感,好似食緊lego,我中意冇紋厚通粉!正!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    嗰啲係俾快餐店一早煮定用嘅啫。哈!

    回覆刪除
  15. 真係好難搵咁wor..不過我對個奶油多好有興趣, 真係勁多奶油!!!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    月巴… 但妳大把本錢。我就…

    回覆刪除