2010年11月22日

蝸牛

某個下著微雨的晚上,為了鼓勵 Jayson 自己行落屋苑的樓梯…

「Jayson,每逢落雨,樓梯呢到就有好多蝸牛行出嚟㗎。」

「咩係蝸牛呀?邊到呀?」

「您自己行睇下啦。」


咔喇…

「咩聲呀,爸爸?爸爸,您踩到咩呀?」

「…」

這裡真的有不少大蝸牛,雖然今晚的數目是之前的 N - 1,但最後也讓 Jayson 看得到。其實同樣的事件,在別處也發生過。或許 Jayson 跟蝸牛沒有太多緣份,又或許是我是蝸牛的天敵。
除了有蝸牛之外,屋苑的後山還有很多貓。有時行這條長樓梯,還會傳來一陣陣「新鮮夜香」的氣味。雖然有點兒嘔心,但每次也會忙著找貓兒的足跡。

自此之後,Jayson 很喜歡行(落)這條樓梯。但有時卻會過份熱衷,明明坐的士或小巴可以到達門口,他也會嚷著要提早落車,去行落這條樓梯。唉…



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 行(落)... 咁上呢?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    好少機會要行上去。多數都係我一個人行上去攞車,同好間唔中行上去坐另一架小巴囉。

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    意外!係意外嚟㗎!

    回覆刪除
  4. MaG (馬姬)上午8:00

    乜你咁殘忍架!!! 我見到會避開佢地架~ 係呢~ 你踩落去果刻有咩感覺架?! hahaha....

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    我冇心㗎。感覺就好似踩落粒花生上面…。但都未算踩死老鼠咁嘔心… 係,我老鼠都踩死過。

    回覆刪除
  6. MaG (馬姬)上午8:00

    乜話??? 老鼠都踩死過??? 唔係化??? 好核突呀!!!!! 其實我唔踩佢地, 都係因為我好怕昆蟲, 所以所有咩小強, 飛蛾, 蝴蝶, 蝸牛之類嘅野我都會避而遠之的!!! hehe...
    Lindberg :

    我冇心㗎。感覺就好似踩落粒花生上面…。但都未算踩死老鼠咁嘔心… 係,我老鼠都踩死過。


    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都唔想㗎!都係意外嚟㗎!諗超都腳痹…。

    回覆刪除
  8. I do recall having burned snails when I was a naughty kid back then, but the thought of stepping on one is still gross ;-)

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    Burning?! GEE...

    回覆刪除
  10. 蝸牛我地呢邊又好少見到wor...可以認識下自然生物都幾唔錯, 行上行落....咪當你飯後做下運動keep fit囉~~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    但我覺得對膝頭都幾傷嗰喎…

    回覆刪除