2010年11月15日

UNO MOO

今年收到一份非常有趣的生日禮物。沒想到這麼早便可以跟 Jayson 玩 UNO 這個遊戲!
「Jayson,抽牌唔準偷睇㗎!」


這副 UNO 不是用紙牌和數字,而是用不同動物公仔。規則跟傳統的 UNO 一樣,要跟顏色或動物。有「白色」的農夫,相等於「隨意轉色卡(Wild)」。還有「臭鼬鼠(Skunk)」,相等於「罰抽兩張(Draw Two)」。


因為選擇比較少和道理上較為簡單,所以小朋友很容易理解。解釋過一次之後,Jayson 已明白怎樣玩。


起初他對輸贏並不太過在意。只要有得玩已經很開心,所以很依規矩來玩。但之後因為知道贏輸是甚麼一會事,便開始要求依「他的規則」來玩。起初我們都有點生氣,但很快便發覺這正正是教導他「遊戲規則」的大好時機!要明白別人的感受,而且還有很多其他的東西,比勝出遊戲更加重要。

「Jayson,大家要公平先得㗎嘛!如果我亂咁玩贏咗,您都唔開心啦。係唔係?知唔知道?」
「知道啦…」


非常多謝好兄弟 米爺送這份禮物。除了真的很好玩之外,亦給我們一個意外的親子教育機會。突然間感到,Jayson 又好像成長了一點。



~ Lindberg

22 則留言:

  1. CHLOE MA上午8:00

    In order to win the UNO game, Chloe would give herself 4 cards and others 5. And even though she lost she would still say she won >.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    好多小朋友都想贏。我估我哋係要教佢哋要輸得起囉。

    回覆刪除
  3. 咦... 等我都去搵下先。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係幾好玩㗎!又唔驚整殘喎。

    回覆刪除
  5. MaG (馬姬)上午8:00

    喂~ 呢個game得喎! 簡單! 易明! 小朋友一定岩玩!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!所以要多謝買呢份禮物嘅人。我就唔識買啲咁嘅野。

    回覆刪除
  7. 有機會一齊玩!

    (不過我相信米b只會搗亂...=_=)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我起初都以為 Jayson 會。點知玩到喎!所以妳唔好咁諗妳個女。喺學校學到好多野妳唔知㗎。

    回覆刪除
  9. o甘快識守規舉玩遊戲!如果係 Hayden 玩,一定搗亂!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得越亂就越要玩。Jayson 都成日同我搞對抗,但我就當係教育佢嘅機會囉。所以我唔介意放多啲時間落去。嘔血都要佢明為止!

    回覆刪除
  11. QQ 媽咪上午8:00

    係呀﹐我覺得佢地而家呢個年紀已經明白好多野﹐可以參與一D 簡單游戲。親子之余﹐又可以學到游戲規則﹐幾好呀﹗

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係一舉多得!

    回覆刪除
  13. wingwing上午8:00

    好得意啊,未見過啊.

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都係第一次見!

    回覆刪除
  15. 我都要搵下!多謝推介!

    Ps : 好羨慕有你呢個老公同個仔玩「遊戲」,我丨果件冇乜heart! 幫下手下次感化下佢!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳去淘咗番嚟,有得玩就有興趣玩㗎啦。

    回覆刪除
  17. 你估佢哋一班識唔識自己玩呢?哈哈哈,jayson好enjoy喎!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    我估未必。有時 Jayson 都會亂嚟。多謝太婆呢份禮物!真係好好玩!

    回覆刪除
  19. 睇完之後忍唔住買左,未開始玩,希望Jeremiah ( 之後可以同細佬 )鍾意玩la!!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎!一個教另一個,一物二用!抵玩呀!哈!

    回覆刪除
  21. uno近期出左好多呢類小朋友都易玩得明既玩意, 你呢個好吸引!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    係咩?睇嚟我要行多啲玩具部啦。

    回覆刪除