2010年11月23日

萬丈高樓

昨天早上,Jayson 跟我在走廊上玩。我們拉拉扯扯中,他不小心跣倒在地上。原本已坐在地上,背部落地,衝力應該不大。但他的頭先落在高出些少的雲石門檻上,「龐」一聲,可能加上雲石很堅硬,立即起了一顆彷如鵪鶉蛋的瘤。果然是「萬丈高樓從地起」…

安撫過後,抹了些少跌打酒便要上學去。

在小巴上,我輕撫他的頭。他明顯覺得很痛,把我的手推開。小巴司機見到這個情況,便問:「小朋友,做咩呀?載你咁耐都冇試過扭計喎。有咩就講俾叔叔聽。」我們經常都會坐這位司機的車,大概這就是緣份吧。Jayson 每次都會開心地跟他說:早晨,然後坐在最前排的位置。

經我解釋之後,司機叔叔不知從那裡變出一支益力多來,送給 Jayson。令我也有點不好意思,但只好欣然收下來。這小伙子真的幸福。

過了一晚,高樓已經不知所蹤。但媽媽說,那只是跟之前另一邊的高樓變成同一個高度,所以才沒有那麼明顯。摸上去,他還是覺得有一點痛。

還記得自己小學的時候,從高處跌了狠狠的一交。後腦起了一個跟 IFC 一樣的摩天大廈。老師跟我捽藥膏的時候,不停笑著跟我說:「嘩,做乜起咗層咁高嘅樓㗎?!依家起樓唔值錢㗎啦。」這句說話我還記得很清楚,令我嚴重懷疑老師的投資策略。哈…



~ Lindberg

22 則留言:

  1. 下!? 起樓唔值錢... ?_?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    有教壞細路嘅感覺呢?

    回覆刪除
  3. Chloe Ma上午8:00

    又會有D咁好的小巴司機? 佢地通常都黑口黑面, 問多句想殺人咁!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋呢幾個都幾好人喎。笑又係咁揸,火又係咁揸啫。

    回覆刪除
  5. MaG (馬姬)上午8:00

    乜e+d小巴叔叔咁好人架咩?! jayson好lucky喎!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。所以坐到叔叔架車就特別開心。

    回覆刪除
  7. 即是有兩座高樓?? 陰公...

    似乎 Jayson 人緣都幾好!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。兩座…
    可能佢個樣夠乞人憎,大廈啲阿伯都好鐘意同佢玩。

    回覆刪除
  9. 原來你細個時候跌親過...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩意思呀你?!講野清楚啲好呀!

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    咩意思呀你?!講野清楚啲好呀!



    先得你依家咁聰明嘛... 君不見IQ博士裏面則卷太平直頭俾飛碟撞死埋添... 後尾點呀? 人地直頭有超能力呀!!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    聽講人哋係俾外星人教番先有超能力喎。

    回覆刪除
  13. 點解我搭親d小巴司機個賣相都好兇狠?!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    因為妳唔係小朋友囉。

    回覆刪除
  15. 小巴..Jayson..前排..令我諗起個安全帶廣告

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    架小巴好似冇呢樣野喎…

    回覆刪除
  17. A tough driver with Yakult, that's quite a contrast!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁「鐵漢柔情」有冇聽過呀?

    回覆刪除
  19. 支益力多係咪暖暖地架?E~~~~~~~~~~

    冚落雲石,諗起都痛....

    回覆刪除
  20. 個司機又幾好人仲好明小朋友心理, 證明jayson好得人歡心^^

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然唔係凍㗎啦…

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 都要睇人嘅…

    回覆刪除