2010年11月4日

一賣一買的簡易會計

今日扚起心肝,賣咗部 20D。其實事源係前兩日幫公司影相,因為閃燈設備問題,影得唔好。極度沮喪之際,我決定整頓下我嘅裝備!

自從買咗 40D 之後,20D 一直放喺公司。幾個月前,我都曾經去電腦商場問過,話部 20D 值一千。依家再問,都係一千。一千就一千啦!


一個丟空了無相機的盒,仍令我再不禁地頭痕… 曾在遠遠的以前,這盒子裡 20D 仿似舊雲…)

咁條會計帳目應該係:
Dr Cash $1,000(賣機收到嘅錢)
  Cr Camera Equipment $12,000(買機嘅原價。)
Dr Accumulated Depreciation $7,200(通常買每一件玩具,我都會承諾玩十年。但大部份都活不過三日。而呢部機就「存在」咗六年…所以應該可以折舊七千幾。)
Dr Loss on Disposal $4,800(因為折舊唔晒,所以有個虧損…。)
賣完之後,滿心歡喜。雖然賣唔到幾多錢,但我冇用嘅野,當環保回收都好呀。

我都知道銀包有錢係一件好危險嘅事情,所以我走去銀行嘅自動入錢機,存番呢一千蚊,同先前提多咗嘅現金。但點知其中一張一千蚊(唔知係唔係賣機嗰張),入來入去都入唔到。無奈之下,我只好離開。

返公司途中,經過電腦商場。可能呢啲就係天意,我個外置硬碟機已經冇位。因為係俾部電腦做備份用,所以都好想買個大啲容量嘅。於是我問一問郭先生嘅意見,我都未講洗楚個原因,佢已經話:「買啦!」唉…


Dr Computer Equipment $1,600(新硬碟機…)
  Cr Cash $1,600(付出現金…)
最後,現金淨支出係 $600。唉…

但正如某信用卡廣告所講,睇番之前 20D 影過啲想,已經係無價啦!呵呵呵呵呵…



~ Lindberg

24 則留言:

  1. -____________________________-!!!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    最衰係你!如果唔係你唔聽電話,我就唔會打俾郭生啦!

    回覆刪除
  3. 我懷疑你行駛偽鈔... 嘿嘿...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我自己都有咁懷疑過… 哈!

    回覆刪除
  5. 好深呀係數...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    會計嘅野其實好簡單,勝在冇可能計錯。所以一啲都唔深。

    回覆刪除
  7. 財多身子弱, 財散人安樂!!!

    所以洗哂d錢係件好事!!!十卜~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    魔鬼!

    回覆刪除
  9. It's all meant to be!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    Yeah... Now I put my old 500G Lacie at work as Time Machine for my Macbook. Perfect!

    回覆刪除
  11. 財來財去...幾時去我銀包坐下...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔洗客氣啦!佢哋識自己行。

    回覆刪除
  13. 入唔到錢咁邪!!!
    20D值一千咋,陰功...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    算喇,俾妳都唔用啦!

    回覆刪除
  15. Ken さん上午8:00

    To improve the flash performance of your 20D (so that you don't have to sing 空盒), you should spend the $$$ to get a SpeedLite 430EX. That could also enhance the performance of your 40D, 1 stone 2 birds!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    Actually, I thought about that. The problem with my 420EX is without manual control. But even I have another 430EX, it means I need to use my 580EX to control them. And you know, I need to be sexy. To achieve that, I need to get ST-E2, which is the transmitter. It's such a headache!!!

    回覆刪除
  17. MaG (馬姬)上午8:00

    若果下次買sis代理嘅products, 可以問一問我先喎~ hehe...

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    乜唔係得袋啫咩?!妳仲有咩賣㗎?下次買乜都問過妳先(之後先問 Jayson 媽。哈!)!

    回覆刪除
  19. MaG (馬姬)上午8:00

    我以前係sis做過, e+仲有同好多舊同事聯絡, 我部電腦都係o係sis買的, 當然... 比街價平d啦! (hehe... 唔好話比人知喎~)
    Lindberg :

    乜唔係得袋啫咩?!妳仲有咩賣㗎?下次買乜都問過妳先(之後先問 Jayson 媽。哈!)!


    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁搭上搭又唔好意思嘅。有大買賣至搵妳幫手。唔該定先!呵呵呵呵…

    回覆刪除
  21. MaG (馬姬)上午8:00

    其實... 我買電器呀~ 買朱古力呀~ 買衫呀等等... 都有得平, 因為我識得多人, 有得平或者有"電視框", 所以莎莉時不時都問一問我買咩咩咩有冇平咁架~ 你若果有野想買, 可以問一問我, 睇下我幫唔幫到你丫~ hehe...
    Lindberg :

    咁搭上搭又唔好意思嘅。有大買賣至搵妳幫手。唔該定先!呵呵呵呵…


    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    正呀!識到妳真好。哈哈…
    咁有冇 Canon 呀、Nikon 呀之類?嘻嘻…

    回覆刪除
  23. MaG (馬姬)上午8:00

    你要果d就冇喇~ 因為我冇興趣, 所以冇發掘/發現有呢類products賣得平o既朋友呢~
    Lindberg :

    正呀!識到妳真好。哈哈…

    咁有冇 Canon 呀、Nikon 呀之類?嘻嘻…


    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁要想辦法毒下妳先得!哈哈哈哈…

    回覆刪除