2012年1月11日

情書

這晚,當 Jayson 媽在 Jayson 書包找他當天的功課時,在書包底發現有一張紙仔,還以為是 Jayson 的勞作,不以為意拿出來一看,簡直驚為天人。即時找 Jayson 來問一下…

「Jayson,咩嚟㗎?」Jayson 媽問。

「有個同學俾我㗎。」Jayson 回答說。

「係直接俾你定放喺書包度㗎?」

「俾我㗎。」

 「咁係邊個俾你㗎?」

「我唔知佢叫咩名喎....」

「咁係男孩子定女孩子呀?」

「女孩子。」


看見字條之後,不禁要寫一個「服」字給 Jayson。Jayson 對其他人不會太熱情,卻得到別人的喜愛。更難得是對方能夠正確地串出他的名字,因為很多人都會忽略個「Y」字。

「咁個同學俾完您之後有冇講啲乜?」

「Jayson, I Love You...」

Jayson,果然有您的!爸爸真的以您為榮!

之後,我嘗試鼓勵 Jayson 交朋友。因為社交這一環,他還是比較弱。那一天我送他到學校,一個女同學主動來拖他的手,他不願意地躲到我身旁。之後問他為甚麽不理會同學,他說:「我諗緊嘢呀嘛。」不禁令我想講一句:「做乜……?!」

於是我鼓勵他說:「有人想同 Jayson 做朋友,爸爸媽媽見到都開心。咁如果您唔知人哋叫咩名,咪問下人囉。如果您驚的話,就問下羅老師人哋叫咩名。然後就同人交個朋友囉。」

希望 Jayson 會交到更多新朋友,有一個愉快的校園生活吧。



~ Lindberg

6 則留言:

  1. 唔洗主動都有好多女仔埋身想識jayson, 仲有埋情書tim, 真係羨慕死人~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    起碼羨慕死爸爸啦…

    回覆刪除
  3. Jayson好掂,哈哈哈!所以太公成日話帶埋d細路落pub識姐姐

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁要叫太公坐言起行先得㗎!!!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 果然有個臣字既都有兩道散手既,哈哈!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉… 阿媽幫我改錯名…

    回覆刪除