2012年1月13日

新年的第一個節目

今個新年的第一個節目,竟然係帶 Julie 去睇醫生!


當我哋去完旅行返到屋企嗰晚,Julie 都表現得好正常,只係有幾聲投訴。工人姐姐話佢都食好多嘢,所以都好放心。點知到夜少少,當 Jayson 媽喺廚房行出嚟嘅時候,Julie 喺佢面前發出幾聲怪叫。之後就出唔到聲,呼吸變得好重。吸嗰下好似要好用力咁,呼就好快。因為已經係夜深,而且見佢都幾精神,又唔似有痛,所以只好搵定獸醫診所,第二朝帶佢去睇。

第二朝,Julie 嘅呼吸又正常番喎!把聲都係有啲沙啞,但已經冇尋晚嚇人嘅情況。

再問清楚姐姐,佢先話 Julie 前幾日都有幾聲乞嚏。貓打乞嚏其實都好正常,但為求安心,即使 Julie 有幾唔鐘意出街,都係全家總動員帶佢俾醫生睇下。

獸醫喺嫲嫲屋企對面,並唔係阿威之前睇嗰個。一來唔係好想去阿威嗰間(並非醫生嘅問題),二來呢間有多幾個醫生輪班。假期都有得睇。

醫生檢查一大輪之後,都冇乜發現。為咗以防萬一,仲捉咗 Julie 去照肺!真係嚇死個陰功女。到咗最後,都係唔知乜事。個肺入面都好乾淨,唯一係擔心細個嘅時候,中過嘅病毒唔清,當環境有乜轉變,抵抗力差就走出嚟。醫生摸過之後,話佢喉嚨入面係有啲唔舒服,又為咗以防萬一,要食干擾素同抗生素。女醫生問我餵藥有冇問題,我好神氣咁話,餵藥係我強項。點知干擾素係藥水,最憎餵藥水!唉…

食咗幾日藥之後,都見 Julie 一切正常。胃口普通,但又唔算太差。不過十日藥點都要食哂。唉… 真係俾佢嚇死!下次如果有乜事(touch wood),真係要搵電話影低佢。當然最好乜事都冇,Julie 長命百歲,身體健康就乜都得!!!



~ Lindberg

4 則留言:

  1. 真係嚇c.

    Julie長命百歲!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    長命百歲!!!

    回覆刪除
  3. 果時烏冬成日會無啦啦扯蝦,醫生又係唔明要我地拍片,希望julie長命百歲!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望福仔都一樣,長命百歲!

    回覆刪除