2012年1月10日

Club Med 布吉 之 外遊篇

Club Med 雖然已經包飲包食,但都仲有啲自費活動,例如坐船去遊覽 Phi Phi 島、浮潛、、人妖表演、打高爾夫球等。而我哋喺 Club Med 住宿期間,就參加咗兩個自費外遊項目。一個係夜晚去睇表演(Phuket FantaSea),另一個係去騎大象(Elephant Strolling)。每個項目都唔平,大概港幣一千元一家。


Phuket FantaSea 好似一個遊樂園。因為當晚落雨,亦都時間無多,所以我哋無玩到啲乜。


FantaSea 嘅主要節目,係大象表演。雖然入面唔俾拍攝,不過睇到外圍,就可以想象入面嘅表演有幾大型。超華麗嘅舞台,十幾隻大象同台演出,仲有泰國傳統歌舞。一個鐘頭嘅表演都幾多元化,對於我哋嚟講,都算新鮮有趣。但有啲位都幾沈悶,搞到 Jayson 同我都有啲唔耐煩。而且啲位都幾窄,坐得唔多舒服。如果我早知係咁,我情願睇 Club Med 本身嘅表演。一來唔洗錢,二來氣氛興奮好多!


睇完表演之後,先有機會睇下啲商店。除咗餐廳之外,仲有好多賣紀念品嘅地方。啲店鋪裝飾得好靚,Jayson 買咗一隻藍色嘅小笨象。



甚至廁所嘅裝飾,都好有心思喎!


另一日嘅下午,我哋去咗騎大象。


可能因為淨係騎大象唔玩得好耐,所以順道去參觀一啲廟宇。


去到目的地(Island Safari)之後,  就轉乘牛車去睇一個示範。我估騎大象真係太過單調,所以將幾十樣嘢炒埋一碟…


炒埋一碟出嚟,就係呢日嘅示範:泰式木瓜沙律!死未?


搞完一大輪之後,終於到戲肉,有得騎大象啦。路程比我想象中長,又要上山,又要下水。行到未段,大象太攰唔肯行。可能我哋三個人太重啦。食完我哋手頭上嘅香蕉之後,就行咗去溪邊,係咁飲水。仲噴啲水上自己身上,搞到我成隻腳濕哂!


之後就去咗睇馬騮表演。兩隻馬騮合照!


睇完馬騮,仲有大笨象表演喎!


Jayson 仲帶埋之前買嗰隻小笨象,同兩隻大象合照。


呢個節目比 FantaSea 好玩,一個下午過得非常充實。如果好似我哋咁,留喺 Club Med 嘅時間充足,都值得出去玩下㗎。



~ Lindberg

6 則留言:

  1. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    嘩! 頭的那張相是真老虎吧?? 我就不敢跟他影相了呢! = ='

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    堅㗎!雖然老虎仔只係好似大貓咁,但對手好大隻!真係可以一掌打死人。好可愛!

    回覆刪除
  3. 成千呅!我估我地寧願hea響個泳池度渡日...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    都係㗎。不過諗住既然嚟到,咪帶 Jayson 去騎下大象囉。

    回覆刪除
  5. 隻象有無味?

    一千真係貴左啲.....

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    有啲味。不過都好乾淨,唔會太難聞。

    回覆刪除