2012年1月20日

我們的孫兒

有一晚,幫 Jayson 按摩完之後,他跟我說… 「爸爸,我好鐘意您俾我粒玉呀。」

「係呀?爸爸由細戴到大㗎啦。咁您要好好保管佢,第二時就俾您個 Baby 啦。」我回答說。


「我個 Baby 叫咩名呀?」

「您個 Baby 梗係您自己改啦。跟我哋姓咪得囉。」

「咁叫「安兒」啦。」

「吓?」難忍心中的雀躍,我不禁笑了出來。「「安兒」?您有同學仔叫呢個名咩?」

「唔係呀…」

「咁呢個名邊到嚟㗎?」莫非是那隻奶粉牌子的廣告?!

「我自己諗嗰囉…」

「「安兒」好好聽呀。」心裡突然感到很溫暖。「等爸爸幫您記住佢,第二時提番您啦。咁… 安兒係男仔定女仔?」

「我都唔知喎…」

哈哈哈… 很期待那一日的來臨。希望不用等得太久,但亦不能太早呀!!!



~ Lindberg

12 則留言:

  1. mag (馬姬)上午8:00

    嘩~ 大佬... 使唔使早熟到咁呀?! XDDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    傾開啫。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  3. 安兒...都幾好聽呀~

    男女合用

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁都要問準佢太太先得。嘻嘻…

    回覆刪除
  5. Elma EE上午8:00

    so sweet ~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    好快到妳啦!呵呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  7. 勁喎!自己諗都咁好聽!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    我第二日問佢,已經唔記得啦!哈哈…

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    真係好SWEET啊. 等佢大個時.問下JAYSON仲唔記得啊.

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    過幾日已經唔記得咗啦!

    回覆刪除
  11. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    我個仔試過話如果第日他有個仔, 他頑皮的話, 他會打他, 說時做了個很很大力打得動作! = =' (我們都沒有打他的!)

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    周圍都聽得多啦。哈哈…

    回覆刪除