2012年1月9日

如果電梯壞咗…

有一天,當我們在婆婆家等待乘升降機的時候,Jayson 問:「爸爸,我有個問題…」

 「您問啦!」

 「如果呢… 如果部𨋢壞咗,我哋點樣可以落到地下?」

 「嗯… 我有兩個方法。不如您都諗下啦。」


讓他想了一回,我便說:「好啦,我講第一個方法先啦。我哋可以行樓梯落樓。得唔得呀?咁您又有冇第二個方法?」

他回答說:「有… 不過好搞笑。」自己笑了一回之後說:「我哋可以等到第二朝先番屋企。」

我忍不住笑著說:「呢個的確係一個方法,但就消極啲囉。果然係好搞笑呀。哈哈哈…」

Jayson 每天都會問我們一兩個認真的問題。那天,他問我水喉的水是從那裡來。我由水從海面蒸發開始,逐步解釋給他知道。但另一晚,我偷聽到他問媽咪同一個問題。難道對我的答案不滿意乎?!莫非要由氫氣和氧氣開始?!



~ Lindberg

11 則留言:

  1. 好有求知欲!!!! 唔錯唔錯, 我覺得佢第二日又問... 可能佢想睇下唔同人會唔會有唔同既答案, 如果同就可能想下點解有時有D野既答案係絕對有時會有唔同, 如果唔同就可能會諗下點解會有唔同, 係原理唔同定演繹唔同, 又可能再諗下其他...啩... 唔一定係對你既答案不滿或者係質疑。
    ...點解MAVIS無哩D野既...唉...好失望...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得佢係聽唔明,或者唔記得似啲囉…
    男仔唔同啲呱…?

    回覆刪除
  3. 朗B媽上午8:00

    今日有人一早起身打來問,太陽伯伯系點樣升起?月亮姐姐系點樣升起?不只打給我一個,系分別打比兩個。我今晚要整個模型來解釋一下。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    Youtube 幫到妳。哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  5. Jason 有創意!我睇完佢個答案都忍唔住喺條街到 kaka 聲笑出嚟!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得最好笑嘅地方,係佢自己都忍唔住笑。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  7. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    我哋可以等到第二朝先番屋企?! WKAKAKA...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    俾佢激死呀!

    回覆刪除
  9. 丹尼(Daniel 仔仔) :

    我哋可以等到第二朝先番屋企?! WKAKAKA...


    我都鐘意呢個答案 XDDDD

    回覆刪除
  10. 果然係有腦!非一般細路呀!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢哋醒過我哋啦!

    回覆刪除