2012年1月18日

台灣之旅: 第一天 士林之夜

今個聖誕,我哋跟屋企人一齊到台灣玩。如果唔係因為全家齊人(十九人),我哋都唔係太想飛,因為旺季飛真係好貴!!!

飛機上,長榮嘅坐位好舒服。我哋懷疑俾人放咗喺機頭嘅商務客位,因為見同後面啲位有啲唔同。而且同前排有好一段距離,坐得幾爽。Jayson 帶咗一個好危險嘅「過四關」遊戲去玩。我好驚佢唔見哂啲粒粒,因為呢件係我幾十年前嘅玩具!跌咗幾粒就冇得玩啦。


酒店喺台北 101 附近。安頓好之後,爸爸面帶不悅咁問:「呢間酒店邊個揀㗎?」

二嫂答:「係家姐同我囉…」

爸爸好失望咁話:「我以前住嗰間,一落街就有好多靚女㗎。點解呢到乜都無?」

突然間,我覺得跟爸爸嘅距離拉近咗。


因此,我已經將以上酒店列入黑名單!

兩點幾到酒店,成班細路掛住玩,搞到四點幾先出到門口。第一個節目,就係去掃街!適逢 Jayson 契爺都蒞咗台北,所以我哋離開大隊,走咗去搵契爺契媽到士林夜市掃街。

先來「阿宗麵線」打底。印象中仲係西門町嘅膠碗麵線。依家有位坐(但冇枱),可以舒舒服服咁食。Jayson 好鐘意食,果然係福建人!


因為要先令 Jayson 食得飽,我哋去咗買立體造型雞蛋榚,亦即係有造型嘅雞蛋仔。


「Jayson,唔好吞槍呀!」


除咗得意,味道真係非常一般。之後就豪一豪,豪大大雞排!雖然香港都有豪大大,味道都冇乜分別。但喺呢到食,氣氛已經唔同啲啦!


生煎包。很多蔥!唔洗客氣。


山豬肉腸配日本芥末汁。其實好多種醬汁,我是但選擇咗日本芥末汁。出奇地刺激好味!


食得七七八八,我哋決定去新士林市場睇下。新士林市場前一日先開張,所以好多人都趁熱鬧嚟睇下。


新士林市場地面係賣乾貨,地庫就賣熟食。一落到樓下,真係超多人!同行年宵冇乜分別,一個貼一個咁行。好誇張呀…


除咗超多人,呢到仲有超大油煙!煙霧彌漫,真係伸手不見腳趾。食物種類好多,地道小吃、蚵仔煎、花枝焿、鐵板燒、粉圓愛玉等,應有盡有。每一檔都燒到火紅火綠,所以油煙好勁。


可能因為只係開幕了一日,所以即使係星期一晚,都係超多人!


我心諗,如果喺香港,呢到一定出唔到牌。地庫咁多油煙,又有明火,如果發生甚麼意外,例如火燭、氣體爆炸等,後果不堪設想。不過正因如此,台灣嘅飲食文化先有得咁百花齊放。不過俾著我下次都未必敢再蒞…


因為 Jayson 瞓著咗,Jayson 兩母子無落到嚟。佢媽咪想食大餅包小餅,所以我買咗一個紅豆餡嘅。軟皮包住一個炸脆咗嘅麵餅,入面包住紅豆。口感層次唔錯,不過味道唔夠突出。我鐘意食甜啲。


契爺來了一個蚵仔煎。喺寒冷嘅天氣之下,份外好味。


離開咗呢個危險地方之後,就去搵雪片做甜品。四碗價錢,香港只係食到一碗。真係超抵呀!


最後,我哋買咗幾個「大上海」嘅生煎包,俾 Jayson 做宵夜。然後就跟契爺契媽道別,佢哋第二日就要飛番香港,而我哋就會繼續我哋嘅七日之旅。




~ Lindberg

10 則留言:

  1. 嘩卡卡卡, 原來你既性格果然係遺傳到你爸爸既好野XDDDD
    個雞蛋糕好得意, 係咪咩造型都有架?
    我都好懷念台北掃街果d好味既野, 豪大大真係食得好爽, 係咪都仲係成塊面咁大呀?
    你地好勁, 一日內食到咁多日!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00


    都有幾種造型喎!動物都有幾款!不過相比我哋啲雞蛋仔,我哋啲好味好多囉。 豪大大當然都係咁大啦!不過講真,香港嘅都做得好有水準。

    回覆刪除
  3. 見到個新士林就驚...睇黎以後都唔駛去 X_X

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    掃地面都夠啦。以前鐵皮屋都唔會入㗎啦。

    回覆刪除
  5. 比你提一提又好似真係好可怕,火燒連環船@。@

    但啲野食唔落去係咪無得食?

    台灣其實真係百去不厭,好想移民~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    地面都夠食啦。
    契爺都話去。一齊啦!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    我都係喜歡舊的士林啊..

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    地面好好多。不過我唔睇衫,所以冇咁啱我。

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    地面都夠食啦。

    契爺都話去。一齊啦!


    同你兩個同場,我唔想咁短命喎!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    有我哋嘅地方,先係最安全嘅地方呀!

    回覆刪除