2012年5月14日

母親節神秘小禮物 2012

星期五放學,Jayson 從學校裡帶回了他做的母親節禮物。我叫他回家之後,要好好收起,到星期日才好拿出來,給媽咪一個驚喜。於是,回到家之後,我們便收在我的床頭櫃之內。

當媽咪發現書包裡空無一物的時候,表現得十分失望。以為 Jayson 漏了在學校。呵呵呵呵…

星期六早上,Jayson 一起床便問媽咪:

「媽咪,您有冇睇過個櫃桶呀?」

「吓?哈哈哈哈…」媽咪已經知道發生甚麼事。

「Jayson,仲乜自己爆響口呀?」我說。「今日星期六咋!」

「噢…」Jayson 說。「媽咪,唔準睇!」哈哈哈…

星期日早上,Jayson 自己起床。跟我一起擦牙洗面之後,他便爬上我們的床,送禮物給媽咪。首先有自製賀卡一張。


上面寫著:「Happy Mother's Day.  Mummy I Love You… Because (you read) book (to me)…」這要聰明人才能看得到。

還有禮物一套。


起初以為只是一把普通的手提電動風扇。誰知一點也不簡單!Jayson 不停嚷說有特別效果。當媽咪一按著…


嘩!竟然是有 LED 顯示的高科技產品!看得我們目定口呆。我強烈要求父親節送 iPad!
最後一件禮物,就是 Jayson 自己。Jayson 說這個晴天公仔是他自己。哈哈哈…


而我亦跟 Jayson 預備了另一張賀卡。用 iPhone 的 Cards 做的。


印刷質素非常好,可惜因為知道需要大約兩個星期才能收得到,所以不能準確計算收卡時間。不過總算是母親節前收到。

裡面是簡單幾隻字,但相信已代表了我們的心意啦。希望各位母親都過了一個快樂的母親節!




~ Lindberg

8 則留言:

  1. 把風扇係學校搵架?!勁呀!

    Jayson識串咁多事啦?超勁呀!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢唔識串咪拼囉。不過我都係今日先睇到個「because」。之前佢講我都睇唔到。

    回覆刪除
  3. 嘩..個禮物好正..不過一般mother's day既禮物會好過father's day..hohoh

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔會咁㗎!!!父親都好重要㗎!!!

    回覆刪除
  5. 好多禮物呀~
    張卡真係好靚,d字冧c人無命陪

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    邊張卡先?

    回覆刪除
  7. 好多禮物好sweet呀!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    下個月一定要更多!!!

    回覆刪除