2012年5月2日

戰隊內訌

「我以後唔同妳玩呀!」從遠處行過來的我突然聽到 Mavis 這一句,不禁為之愕然。三個人當中,米B 熱淚盈眶,手中拿著 Jayson 的玩具,而 Jayson 就表現無辜。我很有理由相信這件爭執是由此玩具已起。


小朋友的事,大可以由他們自已解決。但我按不住心中的好奇,問 Mavis 發生甚麼事。原來他們在輪流玩 Jayson 帶來的玩具,但 米B 佔著玩,令 Mavis 十分生氣。還以為戰士們已經長大了,不會再爭東西玩。誰知情況比之前更為嚴峻!

Mavis 的氣忿程度,可以用「火山爆發」去形容。破口怒駡,可見她真的非常不高興。有見及此,我忍不住笑了出來。對於「扭計」的小朋友,我的容忍力是「零」。但遇到「發嬲」的小朋友,我反而覺得他們很可愛。分別是「發嬲」是有理由,換轉是我自己,我也會不高興。適當地宣泄情緒,也是一個重要的課題。

我跟 Mavis 說,他們願意讓她玩啦。但 Mavis 還是很生氣,說:

「我唔要啦!我唔同佢玩呀!」

米B 表現得更可憐。我叫她大人有大諒,原諒 米B 吧。但她說:

「我原諒唔到呀!!!」答案跟盛怒的 Jayson 差不多。

於是我說:「我明白妳依家好唔開心,平靜唔到落嚟。不如妳去玩一陣,唔嬲之後就返嚟一齊玩啦。」(如果是 Jayson,我會叫他計一條加減數。)

她點點頭,怒氣消了一半,便跑去自己玩了。過了一回,驅蚊手帶甩了,要找朋友幫手…


最後,小朋友當然沒有隔秒仇,大團圓結局!(Mavis 呢?!她只是不敢玩,之前的事已經忘了吧。)




~ Lindberg

10 則留言:

  1. 原來係咁,嬲唔緊要,消了氣便再嚟過,呢樣小朋友勝大人。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!大人實有排嬲啦。

    回覆刪除
  3. 唔該晒戰地記者既詳細報導。
    RE: 煙火 - Mavis話「希望遲D去墾丁, 佢會夠膽玩啦」, 哈哈~
    RE: 事件 - 其實好彩當時我遠離現場, 唔係我又會第一時間鬧Mavis。 其實佢都真係幾慘, 好多時唔係佢錯, 但只要一鬧交, 我就會話係佢問題, 為免再傷母女感情, 我都係要控制下自己, 同埋要多D明白佢感受先得, 前日又有類似事件發生, 我鬧佢佢嬲到話唔要我, 嗚...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    我覺得佢哋只係唔識控制情緒,鬧只會火上加油。今次佢都嬲得有道理嘅,可能再加上過往經驗,所以特別起火。哈哈哈… Jayson 跟啲同學都有類似嘅問題。唯有慢慢引導一下囉。

    回覆刪除
  5. 佢地根本就係歡喜冤家,下次唔駛理佢地.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我八卦下咋嘛。

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    小朋友最好啊,轉個頭就唔記得了.大人就唔可以了.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    講得好啱。

    回覆刪除
  9. 唔知點解我覺得Mavis d反應好Koko, 哈!果日見唔到呢一幕添!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得 Mavis 仲好火囉!好可愛!哈哈哈…

    回覆刪除