2012年5月22日

小學生閃卡事件

有一日,我同事好擔心咁行過嚟我個位,細細聲咁同我講:「我個女間學校出咗個陳冠希…」

好彩當時我口中冇嘢,唔係真係有乜噴乜。佢個女小學五年班咋喎!起初真係俾佢嚇死,但經過一輪隱晦嘅解釋之後,原來係除衫玩自拍,唔係發生乜嘢性行為(呱…)。但已經夠死!好彩及早發現,否則唔知下一步會變成點。

估唔到「閃卡」事件,竟然會發生喺小學五年班入面!啲細路有冇咁早熟呀?!我哋仲考慮過俾 Jayson 去讀嗰間小學㗎。靠…

詳細情況就不便多講。簡單嚟講,就同陳冠希或某富商懷疑非禮港男一樣,問得多,總有一個搭上。男童用 Whatsapp 廣邀同學「參與」,加上本身已經有女朋友參與其中,所以說服力就越大。

同事話間學校已經做哂性教育,叫啲男生要尊重女生,點解仲會有咁嘅事情發生。我覺得係兩方面嘅問題:1)意志力;2)道德觀念。

好多朋友都會話,邊到會有啲咁白痴嘅人㗎。轉運、整車呢啲嘢都會上當嘅?但我就覺得一啲都唔奇。正如嗰啲「乳房協會」、「消防中心」、賣文具等嘅電話,日日都會打嚟,就即係證明總有人上釣啦。只要咁啱符合到某啲條件,再加上無路可退嘅壓力,人嘅意志力就會崩潰。男生嘅背景地位、故事環境嘅配合、好奇心再加上群眾嘅壓力,腦袋入面就好似有一條幼幼嘅線,再加多少少力,斷咗!咁就幾咁唔理性嘅嘢都做得出。

而現時社會嘅道德觀念係點,我亦唔洗多講。我係極之討厭公眾人物行為唔檢點,再加上報紙雜誌嘅加鹽加醋或看圖作文,漣漪所產生出嚟嘅後果,係可以超乎想象。我仲記得陳冠希事件剛發生冇耐,我喺地鐵車廂內聽到兩男一女中學生嘅高談闊論。佢哋外表斯文正常,起初對於其深入討論,我可以當作對事件嘅客觀分析。但之後其中一個男仔話:「唓!佢有幾犀利啫,我都大過佢啦。」當時我雙眼一突。第一,我極之懷疑佢係真唔係。第二,我未試過跟人喺大庭廣眾談論我嘅性器官大小。第三,地鐵車廂中,知唔知個「醜」字點寫呀?之後更露骨嘅對話,我已經唔想記得啦。

「唓!阿邊個議員都講粗口啦!」「唓!阿邊個藝員都飲酒開車啦!」「唓!有乜大不了啫,阿邊個都有做啦!仲要幾個一齊上添!」

互聯網嘅發達,令資訊更容易傳開去。好嘅會傳開去,壞嘅就更容易。記得當我第一次睇《東莞的森林》嘅時候,第一個反應係拍案叫絕。用村上體(村上春樹嘅寫作方法),喺網上論壇連載嫖妓故事,真係叫人大開眼界。但睇咗幾章節之後,我就無法繼續睇落去。並非自命清高,但我真係接受唔到作者嘅寫法。嫖妓幾時變成咗一件以史詩式記載,可歌可泣嘅事情呢?!正如作者第一段所寫,佢打一個冷震,所有拜讀佢連載嘅大小朋友,價值觀都立即完全地崩潰。喺作者炫耀自己嘅豐功偉績嘅同時,有冇諗過對社會嘅道德觀念會帶來乜嘢嘅影響呢?

當然,有啲人可以話時代「進步」,思想開放係好難免。但只要係有子女嘅朋友,相信冇一個會希望見到會太「進步」。呢一個並非係保唔保守嘅問題,而係當上父母之後,都會希望好好守護下一代嘅問題。就例如講粗口係一種文化,但當自己講粗口,會唔會由得自己個仔爆粗呢?但如果有朝一日,個仔明白呢個粗口文化嘅背景,明白一句粗口嘅意義及象徵,而選擇去爆粗,我唔會有異議。如果只係受外界因素,而影響自己嘅決定,咁就唔希望見到囉。

見到同事個樣,真係幾愁。希望我有排都唔洗面對呢個問題啦。唉…



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 唔係呀..小五已經有智能手機?????宜家d小朋友真係好早熟

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    我見我同事早一兩年已經有俾個女用㗎啦。我睇都好普遍…

    回覆刪除
  3. 嚇死人啦.. 怪唔得K1 既女同學家長見到我個仔同佢個女拖來拖去, 個眼神係幾咁唔妥啦.

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果冇生小朋友,就唔會明白父母嘅心態。如果唔係生女,就唔會明白個女俾人拖有幾驚。哈哈哈哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  5. (O_O) 你同事個女間學校... 你又考慮過俾Jayson去果間... 唔會係我想送MAVIS去果間丫!? 下次見面講來聽下係邊間!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    好似唔係,不過間學校算做幾好都係咁,可知相而知… 危機四伏!

    回覆刪除
  7. 我早兩日係火車見到幾個14,15歲左右男仔高談闊論討論當晚返深圳玩,住邊間酒店可方便嫖.............啋!!乜依家D細路咁開放,就算係,都唔使咁揚呀!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    呢個咪係我指漣漪效應囉。當一件事情好似冇乜大不了,好似係人都做得嘅時候,仲邊到仲會有人驚啫。個個放膽去做,到時真係唔知係咩世界。莫非要求神整個神跡出嚟先知驚咩?!唉…

    回覆刪除
  9. 小五?!! OMG!!!!!

    港島的學校嗎?

    現在的新聞真係越來越恐怖!

    唔好以為生女先要擔心,

    生仔都一樣!!!(例如近日新聞的...6萬張珍藏...)

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係港島的學校呀。唉…
    就好似個男同學個家長囉,生仔都咪話唔擔心。但據聞男同學家長唔認數,話唔關個仔事。佢哋咁樣講都唔出奇。一來要保護自己個仔,二來咁嘅嘢家長都做得出,咪教咗個咁嘅仔出嚟囉。唉…

    回覆刪除
  11. QQ 媽咪上午8:00

    嘩。。真係好令人擔心呀﹗家有女兒當然會好擔心,不過現今社會男生都唔好話唔擔心。社會歪風氣長道德觀念薄弱,對下一代壞影響令人頭痛﹗加上,時代越進步互聯網無遮無掩,父母想教想管似乎更難。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    唯有做好本份,見步行步啦!

    回覆刪除