2012年5月5日

貼紙恐懼症

「爸爸,地下有貼紙呀!快啲搣咗佢啦!」 Jayson 的貼紙恐懼症又發作。

「喺地下好污糟㗎,唔好要爸爸搣啦!當睇唔到算啦!」      

「…」


入到電梯之後,Jayson 又驚見另一張貼紙!      

「咦…!爸爸,地下又有貼紙呀!!!您快啲踩住佢啦!」 他要我踩著,那麼他就看不見。天啊! 

「嗄呀!一陣張貼紙黏咗落我鞋底點算呀?!唔好望就當睇唔到啦!」

「唔好啦,快啲踩住佢啦,爸爸。」   

「唔緊要啦,勞氣!」 

以前在《節瓜收成報告》中,亦提及過這個情況。 他非常怕見到貼紙。曾經試過不願意進入大廈的其中一部電梯,就是因為扶手的暗位有一張貼紙。最後,我要在他面前把它除去,才不用每次入電梯都爭吵一次。唉…

但那已經是一年前的事。他對貼紙的厭惡,很明顯並沒有減退。就算見到賣旗的人,亦會避之則吉。大概任何小朋友都會有些堅持,但 Jayson 的堅持就好似奇怪一點。因此我常常覺得他有某程度的強迫症。

媽咪問過他為何會怕貼紙。他回答說:

「啲貼紙貼到周圍好醜怪。」 

這就可以解釋為何他不怕自己貼的貼紙。自己貼的就不醜怪…


不過對貼紙有恐懼,亦有一個好處。如果我身上有貼紙,他就不願親近我。作用就似驅蚊貼一樣,那我就不用抱他啦。呵呵呵呵…



~ Lindberg

12 則留言:

  1. ~_~" 竟然驅蚊貼....................

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    Mavis 最常用嘅囉!哈哈…

    回覆刪除
  3. Christine上午8:00

    形容為蚊 XD ~

    甘上次你地賣祺佢點呀?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    賣旗係佢貼人,當然冇問題啦!哈哈…

    回覆刪除
  5. 咁佢都係唔好接近米b好d...佢係貼紙怪

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢先唔洗妳提。當見到人哋嘅貼紙,Jayson 實自動彈開!哈!

    回覆刪除
  7. 咁你都得!?不過學校通常係米有貼紙獎勵,佢係米唔收?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    自己貼就得…。

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    JAYSON幾特別恐懼症啊.嘻嘻.

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除
  11. QQ 媽咪上午8:00

    咁特別﹗還以為小朋友都愛sticker 添﹗ Bertin 倒是個貼紙怪一名,連生果上的標籤貼紙,都會想滅落黎玩o架﹗

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 見到會叫我掉咗佢囉!哈!

    回覆刪除