2012年5月24日

借爸爸車車

「爸爸,我大個咗可唔可以揸您架車?」

「等您考到車牌,同埋俾到信心我,會揸得好,我就借架車俾您啦。」我回答說。

「不過都要等到十八歲先考得車牌㗎。」媽咪補充說。

「哦…」

跟著我便向他解釋甚麼是駕駛考試。希望他長大之後會跟他爸爸一樣,做一個有技術而又盡責的駕駛者。

「咁到時您會唔會車我哋四圍去㗎?」我笑著問。

「但您地到時已經死咗囉喎…」Jayson 回答說。

殺那間晴天霹靂!天啊!雖然我也相信自己不會太長命,但也不會那麼英年早逝吧?!

「唔好呱?!爸爸媽咪想睇到您結婚生仔喎。唔會咁早死呱… 嗚嗚…」


~ Lindberg

16 則留言:

  1. 係你個仔計錯數~定係佢知你早日... 嘿嘿

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    啋過妳把口呀!

    回覆刪除
  3. 佢係咪聽錯O左十八歲做八十歲呀~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔會呱… 80歲先考得車,咁我咪好老?!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 仲有13年多D...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁 Jayson 靠你啦!

    回覆刪除
  7. ...無言...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除
  9. 你地係咪成日同Jayson講生老病死話題呀? 點解佢會咁諗o既呢?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    前排見過動植物公園隻花豹講過一次囉。下認識下都要嘅,唔係點識得珍惜呢…?

    回覆刪除
  11. hoho..同我姪女一樣答法, 我都要同我家姐講佢地咁回應係正常.

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈哈… 咁搞笑?!咁我都安心啲。哈哈哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  13. 佢已經知道生老病死…只係有小小時差啫,唔好喊!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    咩時差呀!年差呀!!!嗚嗚嗚嗚嗚…

    回覆刪除
  15. ANSON最多話我地好老..

    哈哈..

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁都好啲… 唉…

    回覆刪除