2012年5月11日

環保小印

回收循環再用,相信大家都會做。最近,我對回收呢樣嘢越來越在意。一個膠蓋、一小張廢紙,我都唔想送去堆填區。

但當有啲印有自己地址及名字嘅文件、信封,我就唔多想送去回收。即使有碎紙機,感覺都唔係太過好,何況我冇…。所以我會搣咗印有個人資料嗰截出嚟,然後同啲餸汁送去垃圾筒。…直至我揾到呢個印!


呢個印會打出一排排亂哂龍嘅英文字。比起油黑佢,更有效遮蓋啲「機密資料」。即使有超人嘅眼力,都真係乜都睇唔到!而且仲好慳墨水添!


只要有些少價值,都應該好好循環再用,唔好留番啲「蘇州屎」俾下一代。有咗呢個印之後,就連嗰一截仔嘅紙都可以攞去回收啦。我真係叻!呵呵呵呵…


~ Lindberg


P.S.唔好問個印幾多錢…

8 則留言:

  1. 幾好..哈哈

    回覆刪除
  2. 櫻杏子上午8:00

    我都係喎...會搣咗有名地址果一截...

    回覆刪除
  3. 好建議!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲可以印得好興奮㗎!哈哈…

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    安全第一…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲好型添!

    回覆刪除
  7. 岩岩想出口問幾多錢,我都想要一個...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實又唔係好貴… $6X。

    回覆刪除