2012年5月16日

陪瞓員

「Jayson,您幾時先唔洗爸爸媽媽陪瞓?」媽咪問。

「五歲先啦。」 Jayson 回答說。

「吓?!」這個數字是從那裡來?!


「您細個 baby 嗰陣都唔洗我陪瞓。」媽咪續說。

「幾時呀?」

「一歲囉!」

「唔係喎!我記得您唱 Twinkle Twinkle Little Star 喎。」

「又好似係喎…」

然後,他就做起動作來。小手一開一合,變成閃星星。令我回想起這個片段…


原來 Jayson 還真的記得兒時的東西喎。



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 竟然記得!!!
    不過我地都重做緊陪訓員,唔知要做到幾時...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    大家咁話。唉…

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00



    選擇性好記性…

    回覆刪除
  4. Christine上午8:00

    嘩~~甘都記得, 超好記性呀~~~

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋教訓佢嗰啲都記得就係囉!

    回覆刪除
  6. 櫻杏子上午8:00

    Jayson 隻肥手好可愛~~~
    佢咁叻嘅...咁耐嘅嘢都記得不特止,仲要記得係1歲@@@@

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋都好鐘意對肥手…

    回覆刪除
  8. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    我也是做緊陪訓員呀!~ 真醜呢! = ='

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    不過話分兩頭,有時我哋都想陪下佢嘅。嘻嘻…

    回覆刪除
  10. 勁, 咁都記得,你呃唔到佢.

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望佢唔記得我打過佢啦…

    回覆刪除