2013年8月15日

自動電梯內的西西弗斯

這天我跟 Jayson 經過佐敦的恆豐中心,他好奇地望著那裡的自動電梯。

「爸爸,呢到啲(透明)自動電梯真係好。」Jayson 說。

「有咩咁好呀?」我問。

「可以睇到入面㗎嘛,咁我哋咪知道佢點郁囉。」


「您都講得好啱喎。咁咪睇到啲機械點樣將啲梯級運來運去囉。」我補充說。

「我仲以為入面喺啲壞人添…」他笑道。

「壞人?」我驚訝地問。

「係呀。我以為啲警察捉咗啲壞人,然後困佢哋喺入面搬樓梯呀嘛。」他一本正經地對我說。

「嘩!咁香港咪要好多壞人先得?!」我已經笑到肚子痛。

「嘻嘻…」

這個西西弗斯式的勞改制度,應該可以解決各國的監獄擠迫問題。哈哈哈哈…


 



~ Lindberg



8 則留言:

  1. 估Jayson唔到! 真係嘆服!

    回覆刪除
  2. Hahaha he's got potential!

    回覆刪除
  3. 哈哈!用呢個方法勞改佢哋都好喎!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    「畀你估得到我仲係食神?」

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    潛質做乜?獄長?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲慘過做倉鼠… 哈哈…

    回覆刪除
  7. 好有創意喎.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    搞笑成份多啲。哈哈…

    回覆刪除