2013年8月29日

元氣會員大募集

最近元氣舉行會員大募集。記得以前每年到某一個時候,身邊的朋友就會好緊張,去元氣食壽司儲分換領會員卡。今年元氣搞搞新意思,透過手機 App 儲分,方便之餘更令顧客一目了然。之前一直都沒有元氣卡,但現在家裡多了一個忠實支持者(Jayson),所以一定要做會員享用優惠啦。呵呵呵呵…


另一方面,元氣找來人氣偶像 AKB48 的 渡邊麻友帶頭募集。但我見有些網民質問說,如果吃完壽司變不到麻友是否可以退款。哈哈哈…


這個廣告令我想起了賣火柴的女孩,吃一口壽司,見到一個美好的景象。如果是 AKB48 的另一位成員 板野友美(已畢業),相信我會每晚都帶屋企人到那裡吃飯…。當然,即使身邊人真的變成了 板野友美,也不可以露出半點幸福的表情。因為下場必定會跟賣火柴的女孩一樣,緊抱著火柴(吃剩的壽司),但已經沒有了氣息…(絕對會被幹掉…


~ Lindberg

8 則留言:

  1. 好快手喎, 你儲左幾日丫?

    我地岩岩開始一星期, 進展都唔錯, 而家已經550蚊, 哈哈~
    有冇睇到mavis fb專頁張相, 密密食多多食變渡辺麻友, 哈哈~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    此篇乃客戶推廣的文章。明啦?嘩咔咔咔咔咔咔…
    不過上星期都試過外買,儲到四百幾蚊。

    回覆刪除
  3. mag (馬姬)上午8:00

    嘩嘩嘩~~~ genki都要搵你地推廣呀! 勁喎~

    btw, 我已經係會員喇~ 唔使密密食lu... XDD

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳仲勁!

    回覆刪除
  5. 你睇完過廣告上晒腦啦,喂!醒呀!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    太公有冇帶妳去食壽司呀?

    回覆刪除
  7. 我們也開始努力ing ....

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    加油!祝你哋好運!

    回覆刪除