2013年8月19日

鈣質的益處

Jayson 是一個「每事問」(我相信同齡的小朋友大都是這樣)。他很喜歡知道因由,喜歡了解事情的來龍去脈。例如吃飯的時候,他會問我們,食澱粉質有甚麼幫助、食肉對我們有甚麼用處、食蔬菜會有甚麼作用等。身為一個業餘的邪惡生化科學家,我當然樂意向他解釋。有見及此,我開了一個新的文章分類:《節瓜的科學》,跟大家分享一下他的可愛科學見解。(加上上一篇的《自動電梯內的西西弗斯》,希望不會只得兩篇文章吧…

Jayson 對科學的興趣,可能要由十月懷胎的時候開始說起。當時,Jayson 每天都跟媽咪一起上班,在媽咪的肚子裡聽過不少關於人體科學的題材。而為了進一步培育 Jayson 對科學的興趣,家中亦買了很多相關的書籍,方便隨時作解釋之用。

有一晚,他獨自看書,突然跟我說:

「爸爸,您要買多啲 Yogurt 畀我食。」

「點解呀?」以前 Jayson 差不多每天都有吃乳酪。但自從上一個冬季起,我們便沒有經常存貨。

他拿出正在讀的關於人體的書給我看。然後續說:

「呢到話 Yogurt 對我哋啲骨頭有益。」


「哦… 係喎… 乳酪入面嘅鈣質可以幫助骨骼成長。好啦,我叫媽咪買多啲畀您食。」我補充說。這亦是對他喜歡閱讀和學習的鼓勵。

之後他細心想了一回,說:

「咁 Luffy 都應該食多啲 Yogurt 喎。」聽到之後,我立即笑到流眼水。如果你也懂得笑的話,就證明你也是一個海賊王迷和可以舉一反三的人。

起初媽咪聽不清楚,不能會意,所以我叫 Jayson 解釋清楚一點。他說:

「Luffy(海賊王的主角)係 rubber(橡膠)嚟㗎嘛。佢對手咁軟,咪應該食多啲 Yogurt,生番啲骨頭囉。」

對於 Jayson 的關心,相信尾田荣一郎老師也會為之感動。其實路飛之所以好似橡膠一樣,是因為吃了惡魔果實。起初他吃了的時候,「軟皮蛇」般的手,想舉也舉不起來。這可見健康的骨架對我們活動的重要性。希望山治以後會做多一點用上乳酪的菜式給 Luffy 吃吧。哈哈哈哈哈哈…


~ Lindberg



8 則留言:

  1. 咦, 你本書唔錯喎, 可唔可以借個封面來睇下丫? MAVIS對哩方面既書都好有興趣, 我見你哩本D圖好似細路D。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    Usborne 出版社,好啱小朋友。屋企有好幾本。下次上嚟妳搵 Jayson 啦,佢好鐘意搵人同佢研究。

    回覆刪除
  3. Lindberg :

    Usborne 出版社,好啱小朋友。屋企有好幾本。下次上嚟妳搵 Jayson 啦,佢好鐘意搵人同佢研究。



    哦, 好丫, 好快會上來搵搵JAYSON一齊研究研究下本書, 哈哈~ 就入秋去你果頭行山再上去食飯同睇書, 哈哈~ 係咪好安排呢?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    好呀。妳搵日撞嚟囉。

    回覆刪除
  5. 多口答句: koko, jayson果本TB有, 不過唔係英文係簡體字, 四十幾蚊人仔...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    但我驚自己睇唔明喎… 而且英文佢自己可以讀呀嘛。

    回覆刪除
  7. Maggie :
    多口答句: koko, jayson果本TB有, 不過唔係英文係簡體字, 四十幾蚊人仔...





    THX! 但我都驚我睇唔明, 哈哈~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    x2。

    回覆刪除