2013年8月5日

Club Med 布吉 2013:Happy Together 揼骨篇

去到泰國布吉,大家都會想起價廉物美的按摩水療。Club Med 內雖然有服務提供,但只要行過對面一條馬路,就會有兩間價錢平三分之二的按摩水療店。這個五天的旅程中,我們光顧了三次。感覺就好似和牛一樣,吃完揼,揼完再吃,簡直是人間的天堂。

Mook Spa Phuket

這間 Mook 是我兩年前光顧過的。價錢非常實惠!大概港幣四百五十元已經是最貴的水療套餐。

Mook Spa Phuket

第一天,我們一行四人試了 1,300 泰銖(約港幣三百元)的兩個半小時磨沙推油套餐。

「唔好影到樣唔該…」


首先技師把我們的腳洗乾淨。


然後讓我們選擇按摩油的香味。


技師大都不是長駐此店。據理解,這裡附近有好幾間按摩店,用的都是同一班技師。當有工作時,他們就會開電單車來開工。我們不排除這些技師有別的正職。例如招呼我們兩位男士的男技師,我們極有理由相信其中一人是做劏豬的,而另外一人就是做夜店的…

因為以上原因,等齊四個技師都須要一些時間。擾攘一回兒之後,我們終於可以上房。樓上的房間都算乾淨企理。由於他們不夠女技師,所以我跟米太公同一間房,接受兩位男技師的洗禮。而我們的太太就到另一間房間去。


故事終於入到正題。首先是一小時的全身磨沙。磨沙是一個不錯的享受,去除死皮的感覺確是令人煥然一新。可是讓一個年輕的小子觸摸我的肌膚,感覺總是怪怪的。而米太公的「對手」是一個貌似豬肉佬的粗獷男人,感覺就更加…盡在不言中。

由於我比較怕癢,每當技師接觸到敏感的部位,我就不禁笑了出來。當他見到我這麼高興,就變本加厲,加多幾錢肉緊。我心裡不禁罵了他的祖宗十八代,而旁邊的太公聽到我的笑聲,就更加暗地裡滴了幾滴冷汗…。

磨完沙之後,就要去沖身。這間房只有一個浴室,我們四個人八目交投,然後兩位技師笑淫淫地問:

「Together?」

「痴筋!」我不禁爆了一句廣東話。

「Of course not!」我們一起回答說。

然後我像飛箭般衝入浴室,確保門是鎖好之後才去洗走身上的磨沙。我很努力把身體上的磨沙沖走,場面就有點似剛被污辱的少女一樣…

當我出來的時候,見米太公還健在,我才呼了一口氣。待他也沖完身之後,我們便繼續一個小時的推油按摩及半小時的頭部按摩。

兩個半小時確是一個很漫長的時間。我感到技師有幾次打了盹,打呵欠、釣魚、流口水…。我暗罵作為客人的還清醒,技師怎可以睡著?!更令我懷疑有點乸型的技師,正職是甚麼…
雖然整個體驗都尚算舒服,但我發誓以後都不會讓男人為我按摩!Jayson 當然除外。

按摩完之後,我們到了一個休息室。技師們奉上熱茶。太太們都很享受她們的療程。據說最後幾下的泰式拉筋,讓她們死去活來,有如脫胎換骨一般。


而男士們雖然感到一點無奈,但經過這次的共同體驗之後,彼此間的友誼就增進了不少。從此,「Together」一詞更變成我倆的共同語言。

第二日,我們去了旁邊的另一間按摩店。價錢差不多,但環境不太好。可能地方主要是供泰式按摩的,所以按摩床並不太舒服。

第三日,我們又回到 Mook。我這次堅決要一個女技師,感覺好得多。加上她真的非常專業,令我這副疲憊的身軀得以充滿能量。更讓這個旅程再沒有半點遺憾。希望將來仍有機會跟米太公去 Happy Together…



全卷完


~ Lindberg



13 則留言:

  1. 我去果間係咪MOOK呀?
    我妹都唔HAPPY, 佢話佢個技師係做廚房既, 佢好似比人用百潔布"省鑊"咁省XDDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳好似去咗旁邊嗰間。但其實都係嗰班技師,所以點都係一樣。哈!睇下好唔好彩啦…

    回覆刪除
  3. kimkim :
    我去果間係咪MOOK呀?

    我妹都唔HAPPY, 佢話佢個技師係做廚房既, 佢好似比人用百潔布"省鑊"咁省XDDD





    XDDDDDDDDDD 哇哈哈~~~ 省鑊, 笑C!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    去死皮係要出力啲嘅… 哈哈…

    回覆刪除
  5. 終於等到你篇野, 哈哈~~~ 笑鬼C!!! 乜你地果D全部PART TIME來架, 我果個可能唔係, 唔係既話點解我無半點笑料架!!!
    我仲要覺得臨尾幾下泰式LOCK骨好鬼爽添丫!!! 只係做腳時就有D唔夠力, 不過可能我之前係CLUB MED做左次果個好夠力, 變左有比較, 如果唔係我諗我唔會有半點投訴。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳真係好彩。應該影低佢個樣,然後畀大家下次點名搵佢呀嘛!

    回覆刪除
  7. mag (馬姬)上午8:00

    一早睇到呢篇野... 揀直係一天嘅好開始呀! 我笑到停唔到口耶!!! XDD

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    好高興妳有愉快嘅一天。

    回覆刪除
  9. Christine上午8:00

    Together??? XDD 笑鬼屎人..

    原來泰國做SPA 真係甘平! 又幾抵喎...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。好爽㗎!去啦…去啦…去啦…去啦…

    回覆刪除
  11. 呢個陰影個跟住你一生,嘩哈哈!

    遲D有時間我會試下附近D泰式按摩先,有間三層樓咁高唔知得唔得...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    好彩有妳老公跟我風雨同路咋…
    係喎!妳屋企嗰頭都有,相信都應該仲專業呢。

    回覆刪除
  13. 莎莉蛋糕上午8:00

    kim個妹好慘呀...唉...個張床冇窿架,按完我條頸歪左囉

    回覆刪除