2007年5月1日

往大海的另一邊去

尋日帶孩子父王和母后過大海,去玩大人的遊戲。哈!二佬也跟我們一齊去。

落船已經是十二點。原本想帶佢地去食蟹粥。我問媽媽要唔要先食午飯。佢話唔肚餓。好明顯有別的比食飯更重要。

行程先到新萄京,再戰永利。新萄京的酒店還在建設中,只有賭場開業。地方都幾大,但裝修感覺有點似金沙。轉個頭,媽媽已經開始「活動」。我就同二佬四圍行。我先入一百試運,當然唔得啦。跟住為咗試下大佬上次的攻略,我入五百。一入便有氣息。二佬有見及此,當然跟啦。最後,唉…

之後好鬼肚餓,因為我連早餐都無食過。上二樓有麵食,又唔錯喎,不過都成五十蚊一碗,都幾貴。


食野仲有表演睇。勁!


食飽飽,二佬話玩大細。竟然收覆不少失地。佢話俾我聽買乜,然後叫我落注。自己無膽睇就走到老遠去。激死!

(其實我自己好細膽,但係只要一認真,即使硬著頭皮,都會去做。)

之後我問佢去咗邊,佢話個場中間有粒大蛋。佢走咗去拜佢喎。都幾靈呀。哈!


媽媽贏咗小小。爸爸好似唔係好好景。轉移陣地,去咗永利。

又係一轉眼,媽媽已經開工。我又同二佬四圍行。心諗,仲有兩三個鐘先走,無理由唔玩嫁… 點知… 唉…

忽然記起中七同班同學第一次來澳門唱嘅歌:
輸完又賭過…
贏完又嚟輸突。
不過無所謂啦。都係陪爸媽嚟玩之嘛。

之後發現呢日運氣真係麻麻。用六十蚊扭蛋都扭唔到我想要嘅野。扭到一對米老鼠,仲要俾姪女搶埋。唉…



~ Lindberg

沒有留言:

張貼留言