2007年5月13日

痕癢難擋

前日放工,覺得做到好頭痛,需要平衡一下個心理。這個念頭一起,一股難擋的痕癢便來了。於是我致電給 Ardy,問他那裡有我想要的東西來止痕。原來電話筒的另一邊,他也在止痕。兄弟即是兄弟,屎忽痕也是一齊。哈!

那時 Ardy 正在買 NDSL。明明早兩日跟佢講過,不要浪費金錢,因為佢已經有兩部 NDS。雖然 NDSL 係靚仔好多,而且又光好多,不過又唔係成日玩,算把啦。但係最後都係買咗。哈!淨機:$1,200。

而可以為我止痕的,就貴好多。Fred 哥叫我不要買,因為件野有問題。Ronnie 推我去死。Ardy 都叫我唔好浪費金錢。但係以我的性格,忍得一時,忍唔到一世。前日無買,尋日都係走咗去買。哈!買咗乜?估下啦(見下圖)!哈!


貼士:呢件野真係好「屎忽」(no offense to other users)。仲好鬼貴。止痕真係一流。等我用多一排先寫個 review 啦。哈!

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言