2007年5月1日

細威長大了!

我地隻貓叫阿威,所以架車(Civic)都有個名。叫做「細威」。今日突然發覺佢高咗。

我好鐘意架 Civic。雖然十幾年車,不過保養得好好,真係好好揸,而且係紅色。所以打死都唔換(而且無錢!)。佢係我做車房嘅親戚幫我搵嘅。記得出車嗰陣,我只得四日牌。出到架手波 Civic 都算係咁。不過第一年保費痴筋地貴。

每年我親戚都會幫我驗車。有一年見支避震漏油,佢又見我都想「玩野」,所以換咗四支硬避震、low 低架車、加頂 bar、同換死氣喉。開頭嗰四支二手野唔係好得,再換四支。換咗之後第一次揸已經發現好大分別。硬避震真係好鬼震呀!但係好好揸。好貼地,同埋轉彎好定。

但係最近都係決心做返個乖仔(而且真係好鬼震!骨頭都震裂!),叫人換返四支新嘅原廠避震。今日見到細威,原來已經換咗。當堂高返三寸有多!

架車真係定返好多。雖然只係三幾寸,感覺高咗好多。因為我無乜揸過其他車,所以無得比較。行車雖然舒服好多,但係好明顯入彎無咁好。因為個重心高咗,個人有被拋出去嘅感覺。加上唔係好似以前支硬避震咁,可以感受到地面每一寸起伏,依家感覺唔到個地面情況,所以唔敢揸快。走山路亦有啲唔慣。需要時間去習慣。

原本想揸入石澳跑個圈,試下架車。不過無乜精神,行到半路就打道回府。

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言