2007年5月6日

好好喝的啤酒

前日落餐廳開完會之後,見有單要兩杯生啤。自己就走入去幫手。其實自己唔飲得酒,但係又好鐘意飲,尤其是係啤酒。凍冰冰,甘甘地,真係好好味。不過就好似肥啲。

記得前一排去日本食串燒,忍唔住叫咗一杯。好好好好味呀!啲泡好滑。應該係我有印象以來,最好味嘅一杯。

我覺得飲(啤)酒好睇場合、環境、食物、同心情。坐係個火爐前食串燒,成個人熱辣辣,一啖冰凍嘅啤酒沖落去,正呀!

浸住溫泉飲又係好正。可能個人熱,啲味覺特別敏感,所以杯啤酒都會覺得甜美啲。

一大班朋友一齊玩,飲少少酒,放鬆神經,笑大聲啲,唔係唔好呀。

不過早兩日見阿 wingwing 問:「酒真的是可以麻醉傷痛嗎 ? 」我唔覺得會得囉。

http://siuwingwing.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=560691

如果你可以飲到以後唔醒,或者飲到失憶,咁我又無野好講。不過我唔會建議你試囉。

但係如果有幾位知己一齊,又唔同講法喎。飲一兩杯,放鬆一下,將平時收埋收埋唔敢同人講嘅傷痛,一次過吐晒出嚟。你喊一聲:你仲好掛住佢,佢講一句:對方原來係男人。將啲唔開心嘅野放低晒,功得無量 (好似無乜關係…)。大家都係到尋找一個出口,出到嚟咪好囉。
願我可以學會放低你
作詞:黃偉文 作曲:徐偉賢 編曲:何秉舜@Goomusic/英師傅
任我出去任我飛 遊蕩兩日又重踏這地
沒有牽掛就會死 難道我靈魂被你收起
自己都管不了自己 太多錯誤經已因你起
我都知 再找你 連幸福都要放棄
其實你有多好 到別處碰不到 至令我重返這條路
臨近晚節不保 卻行到這一步 難道天空海闊再無芳草
*願我可以學會放低你 就讓我重頭來過物色新知己
 望著你的臉如山水一般優美 要走的我總企在原地
 願我可以絕到踢走你 但是我如何能拒絕張開的臂
 自問我可以贏你但喜歡輸給你 猶像你親於我自己
 我怎可以 一刀切下來 親手傷你*
其實你有多好 到別處碰不到 美麗到危險的程度
臨近晚節不保 卻行到這一步 沿路的山丘已化成焦土
REPEAT*
我只可以將心割下來 親手給你
隻歌好似又無乜關係。是但啦。哈!

不過又唔好飲得太多喎!一來,第二日會頭痛;二來,都唔記得自己講過乜,咁又有乜用呢。哈哈!

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言