2008年7月31日

100% Homology

Jayson 有時個樣都幾鬼靈精。究竟像誰?一看便知。

這個是 Jayson:


而這個是誰呢?


答案:是 Jayson 媽。

是否有幾分相似呢?就連髮型都是一樣。有時我還會覺得相似度是十足十,100% Homology。唯一不同的是身型。Jayson 媽「當時」很瘦。很明顯 Jayson 的身型是遺傳自家庭的另一邊… 我。 唉…



~ Lindberg

54 則留言:

  1.  我係唔係都要post下呢...上年年尾搵左我細個d舊相出黎睇, 一拎出黎如果唔係見咁舊, 仲以為相入面係mavis...  不過講真大左既mavis已經冇咁似我...

    回覆刪除
  2. chloe 媽上午8:00

    係你地生緊係似你地la..jayson 性格似邊個?

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    我係唔係都要post下呢...上年年尾搵左我細個d舊相出黎睇, 一拎出黎如果唔係見咁舊, 仲以為相入面係mavis... 不過講真大左既mavis已經冇咁似我...


    Mavis 同妳直頭係「Copy *.*」(相信用電腦嘅妳應該知我打乜),餅印一樣!快啲掃描張相嚟睇下啦!

    回覆刪除
  4. 2張相都好盞鬼呀, cute~ ^3^
    'Jayson 媽「當時」很瘦。'

    回覆刪除
  5. Can :

    'Jayson 媽「當時」很瘦。'



    無左幾個字喎...

    你咁講一定係咪想聽打...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    chloe 媽 :

    係你地生緊係似你地la..jayson 性格似邊個?


    唔知喎。仲未睇得出。

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    2張相都好盞鬼呀, cute~ ^3^

    'Jayson 媽「當時」很瘦。'


    係呀!「當時」佢真係好瘦。呵呵呵…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    無左幾個字喎...

    你咁講一定係咪想聽打...


    咁係大家諗多咗啫。我都冇話依家點樣。

    回覆刪除
  9. 其實...唔睇舊相,現在個樣都好似!!

    回覆刪除
  10. Toby & Pauline上午8:00

    似Jayson媽,真係好褔氣!

    回覆刪除
  11. haha 好搞笑!! :) nice post man... ;)

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    beebee :

    其實...唔睇舊相,現在個樣都好似!!


    係咩?都係眼大囉。

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    似Jayson媽,真係好褔氣!


    咁即係乜野意思呢?好彩唔似我?嗚嗚…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    haha 好搞笑!! :) nice post man... ;)


    Thanks!

    回覆刪除
  15. wingwing上午8:00

    又真係有d 似喎 ! 不過jayson 媽可愛d 呀!嘻嘻 !

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    又真係有d 似喎 ! 不過jayson 媽可愛d 呀!嘻嘻 !


    哈哈哈!等我話佢知。

    回覆刪除
  17. 好嘢緊係似媽媽.哈哈哈哈!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    好嘢緊係似媽媽.哈哈哈哈!


    Err… 多謝…

    回覆刪除
  19. Emilili上午8:00

    老人家話仔仔似阿媽, 好野黎架

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    老人家話仔仔似阿媽, 好野黎架


    男生女相,當然係好野啦。話時話,我都好似我阿媽㗎!嘻嘻…

    回覆刪除
  21. 我媽咪次次睇親JAYSON 既相都話佢似JAYSON媽架!

    回覆刪除
  22. Toby & Pauline上午8:00

    Lindberg : Toby & Pauline :似Jayson媽,真係好褔氣!咁即係乜野意思呢?好彩唔似我?嗚嗚…Sorry, 講得精簡左,諗住可留些空間予你細味,其實係~似Jayson媽,有個好爸爸錫,真係好褔氣!

    回覆刪除
  23. Lindberg :

    beebee :其實...唔睇舊相,現在個樣都好似!!
    係咩?都係眼大囉。
    眼似,額似,"權"骨位都似媽咪.

    回覆刪除
  24. QQ 媽咪上午8:00

    似亞媽咪好囉﹐男生女相咪好樣囉﹗

    回覆刪除
  25. 櫻杏子上午8:00

    唔使睇相都覺得Jayson勁似媽咪的了,睇埋相更加走唔甩喇!好彩Jayson仲有個圓碌碌身形似番爸爸 XDDD
    講開又講,牛生一向冇上網的習慣。嗰日去完茶聚返屋企,講開Jayson係細茄茄一個月的bb仔,佢先知原來Jayson係男仔…=.="

    回覆刪除
  26. 呢句我講過架喇...

    似jayson媽咪好囉~~一個字〔靚!〕
    哈哈~~

    希望jayson下半身都會似jayson媽啦...呵呵!

    回覆刪除
  27. 白雪 :

    呢句我講過架喇...似jayson媽咪好囉~~一個字〔靚!〕

    哈哈~~希望jayson下半身都會似jayson媽啦...呵呵!
    下身先岩!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    我媽咪次次睇親JAYSON 既相都話佢似JAYSON媽架!


    妳阿媽都有睇?!

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    Toby & Pauline :

    Sorry, 講得精簡左,諗住可留些空間予你細味,其實係~似Jayson媽,有個好爸爸錫,真係好褔氣!


    對唔住。咁係我諗多咗啫。哈哈…

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    beebee :

    眼似,額似,"權"骨位都似媽咪.


    我覺得最重要係「神」似。衰衰咁…

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    似亞媽咪好囉﹐男生女相咪好樣囉﹗


    我都係咁話。我都似我阿媽㗎。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    唔使睇相都覺得Jayson勁似媽咪的了,睇埋相更加走唔甩喇!好彩Jayson仲有個圓碌碌身形似番爸爸 XDDD

    講開又講,牛生一向冇上網的習慣。嗰日去完茶聚返屋企,講開Jayson係細茄茄一個月的bb仔,佢先知原來Jayson係男仔…=.="


    唔係呀化,牛生?!雖然我識幾個 TB 都叫 Jason,不過橫睇直睇,我個 Jayson 都似個男仔呀嘛!
    (笑死咗佢阿媽。)

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    呢句我講過架喇...

    似jayson媽咪好囉~~一個字〔靚!〕

    哈哈~~

    希望jayson下半身都會似jayson媽啦...呵呵!


    二號!!!!!

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    白雪 :

    呢句我講過架喇...似jayson媽咪好囉~~一個字〔靚!〕

    哈哈~~希望jayson下半身都會似jayson媽啦...呵呵!

    下身先岩!


    可唔可以下半身唔似我地兩個呢?我地都唔高。可以高過我地就好啦。

    回覆刪除
  35. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    我覺得最重要係「神」似。衰衰咁…
    我覺得你比JAYSON媽個"神"更衰~

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    我覺得你比JAYSON媽個"神"更衰~


    我講嗰個「衰」,好似同妳講嗰個有啲唔同。妳好明顯係話我格「衰」啦!記住妳!下次先同妳計!

    回覆刪除
  37. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :我覺得你比JAYSON媽個"神"更衰~
    我講嗰個「衰」,好似同妳講嗰個有啲唔同。妳好明顯係話我格「衰」啦!記住妳!下次先同妳計!

    你又諗多咗啦~

    我無話你格衰BOR~

    你只係佻皮D

    仲有...

    你要同我計 點計先??

    乜你唔想見藍藍咩??

    有你bargaining power咩??

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    你又諗多咗啦~

    我無話你格衰BOR~

    你只係佻皮D

    仲有...

    你要同我計 點計先??

    乜你唔想見藍藍咩??

    有你bargaining power咩??


    唔好呀!妳好狠心呀妳。成日攞我王子樣嚟威脅我!嗚嗚…
    聽日可能去朋友屋企玩貓。四隻小花貓。

    回覆刪除
  39. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :你又諗多咗啦~我無話你格衰BOR~你只係佻皮D仲有...你要同我計 點計先??乜你唔想見藍藍咩??有你bargaining power咩??
    唔好呀!妳好狠心呀妳。成日攞我王子樣嚟威脅我!嗚嗚…

    聽日可能去朋友屋企玩貓。四隻小花貓。
    仲諗住聽日咁好彩放全日假~

    叫你見下藍藍tim~

    回覆刪除
  40. Emilili上午8:00

    貓奴Patsy :仲諗住聽日咁好彩放全日假~叫你見下藍藍tim~話時話, 我唔記得左聽日係肥仔阿媽既生日, 所以去唔到探藍藍細細啊 >.<再下一個星期可以嗎 ??

    回覆刪除
  41. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    仲諗住聽日咁好彩放全日假~

    叫你見下藍藍tim~


    妳係唔係整鬼我呀?

    回覆刪除
  42. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    話時話, 我唔記得左聽日係肥仔阿媽既生日, 所以去唔到探藍藍細細啊 >.

    回覆刪除
  43. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :仲諗住聽日咁好彩放全日假~叫你見下藍藍tim~
    妳係唔係整鬼我呀?
    唔係整鬼你~

    我真係"誠意"邀請你地一家人架~

    嘩卡卡卡卡

    回覆刪除
  44. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    唔係整鬼你~

    我真係"誠意"邀請你地一家人架~

    嘩卡卡卡卡


    咁妳唔早響!

    回覆刪除
  45. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :唔係整鬼你~我真係"誠意"邀請你地一家人架~嘩卡卡卡卡
    咁妳唔早響!
    人地無你MSN嘛~

    又唔好意思打電話~

    最多再約過囉~

    約埋衰人組織的人一齊囉

    最多我請大假囉~ (實情係爆大假QUOTA)

    回覆刪除
  46. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    人地無你MSN嘛~

    又唔好意思打電話~

    最多再約過囉~

    約埋衰人組織的人一齊囉

    最多我請大假囉~ (實情係爆大假QUOTA)


    係人都有我 MSN,有乜理由妳冇呀?!咦,又好似真係未俾妳喎…

    回覆刪除
  47. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :人地無你MSN嘛~又唔好意思打電話~最多再約過囉~約埋衰人組織的人一齊囉最多我請大假囉~ (實情係爆大假QUOTA)
    係人都有我 MSN,有乜理由妳冇呀?!咦,又好似真係未俾妳喎…
    哼!!!

    唔俾藍藍見你!!!

    回覆刪除
  48. Lindberg :

    白雪 :白雪 :呢句我講過架喇...似jayson媽咪好囉~~一個字〔靚!〕哈哈~~希望jayson下半身都會似jayson媽啦...呵呵!下身先岩!
    可唔可以下半身唔似我地兩個呢?我地都唔高。可以高過我地就好啦。
    咁似我老公啦...呵呵!

    回覆刪除
  49. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    哼!!!

    唔俾藍藍見你!!!


    唔好呀!咪加咗囉!

    回覆刪除
  50. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咁似我老公啦...呵呵!


    Err… Maggie 老公仲高喎。

    回覆刪除
  51. 爸爸都有睇添.哈哈哈:)

    係因為我成日一睇到得意既jayson就拉佢地過黎一齊睇. 嘻~

    回覆刪除
  52. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    爸爸都有睇添.哈哈哈:)

    係因為我成日一睇到得意既jayson就拉佢地過黎一齊睇. 嘻~


    傻妹!妳係 Jayson 姑姐,佢地咪係爺爺嫲嫲囉?哈哈哈…

    回覆刪除
  53. brfamily2008上午8:00

    真係似得好交關喎..........

    回覆刪除
  54. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    真係似得好交關喎..........


    哈哈。妳地都好似樣呀。

    回覆刪除