2009年1月12日

探監

「姐姐,我嚟探您啦。做乜您會坐監㗎?」

「喵…(係我自願㗎!呢到幾好呀,自成一角又晒到太陽)」

「唔緊要啦。我都會同您玩㗎。」

「喵…(唔好撩我啦,我想瞓覺呀!)」


見到他們這麼親,心裡真的很甜。等 Jayson 大個之後讓他看,不知他會否覺得不好意思呢?哈哈哈…

早兩日有件趣事。Jayson 當日在換片,在下一層的的 Julie,由空隙中,見到 Jayson 的小手在上面郁下郁下,便突然出手去抓了一下。Julie 當然沒有出爪,所以沒有抓傷。但 Jayson 給姐姐這個麼嚇一嚇,大喊了一會。但轉個頭便又像糖黐豆般黐著姐姐。哈哈哈…

到現時為止,Jayson 叫得最準確的,還是:「姐姐」。唉…




~ Lindberg

38 則留言:

  1. 好搞笑, jayson係咁用支野了julie...點解你會覺得jayson大個睇返唔好意思呢? 不知幾多謝你拍低第日有得睇返呀

    回覆刪除
  2. 櫻杏子上午8:00

    段片入面jayson係咪kiss julie呀!好sweet呀!

    回覆刪除
  3. 曦曦媽上午8:00

    jayson玩得好開心... 好可愛呀...

    jayson咁叻識叫姐姐~ bosco仲未識呀... 淨係識叫姨姨... 唔通因為佢冇姐姐?!

    回覆刪除
  4. 飛天火羽上午8:00

    好sweet, 好sweet~

    檸檬茶走糖唔該~

    回覆刪除
  5. 佢地又真係幾親厚...係一件好事.

    回覆刪除
  6. 賞雨*上午8:00

    咦,原來Julie咁怕醜?^^

    回覆刪除
  7. JAYSON同JULIE的感情真好~

    看來JAYSON對JULIE好過對你BOR!

    最少唔會斜啤啊!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    好搞笑, jayson係咁用支野了julie...點解你會覺得jayson大個睇返唔好意思呢? 不知幾多謝你拍低第日有得睇返呀


    妳話如果俾啲同學見到,會唔會笑佢呀啦?

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    段片入面jayson係咪kiss julie呀!好sweet呀!


    係呀,成日都係咁。又唔見佢咁錫我!激死!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    曦曦媽 :

    jayson玩得好開心... 好可愛呀...

    jayson咁叻識叫姐姐~ bosco仲未識呀... 淨係識叫姨姨... 唔通因為佢冇姐姐?!


    但問題係唔肯叫爸爸媽媽呢!

    回覆刪除
  11. Jayson拱個面仔去Julie到好可愛!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    好sweet, 好sweet~

    檸檬茶走糖唔該~


    妳唔係飲開陽光咩?點走呀?

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    佢地又真係幾親厚...係一件好事.


    好彩 Jayson 唔怕 Julie 啫…

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    咦,原來Julie咁怕醜?^^


    人家女仔嚟㗎嘛!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    JAYSON同JULIE的感情真好~

    看來JAYSON對JULIE好過對你BOR!

    最少唔會斜啤啊!


    好好多啦!好彩 Julie 仲好錫我!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Jayson拱個面仔去Julie到好可愛!


    又唔見佢咁主動錫我地!

    回覆刪除


  17. 又唔見佢咁主動錫我地!



    唔緊要啦~

    米b都係咁架,鍾意錫毛公仔多過鍾意錫我地架~

    回覆刪除
  18. 哎呀~~好可愛~Jayson玩得好興奮!!!

    JULIE好乖~好像真係懂,唔會弄傷Jayson

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    唔緊要啦~

    米b都係咁架,鍾意錫毛公仔多過鍾意錫我地架~


    Jayson:「米B,讓我做妳的毛公仔吧!」

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    哎呀~~好可愛~Jayson玩得好興奮!!!

    JULIE好乖~好像真係懂,唔會弄傷Jayson


    Jayson 成日用個頭去親 Julie,又唔知自己越來越大舊。好彩 Julie 真係好乖囉!

    回覆刪除
  21. 好得意丫!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  22. 我見到julie kiss jayson呀...好sweet~

    咁夜晚julie會唔會同jayson訓架?

    回覆刪除
  23. Lindberg :

    Maggie :好搞笑, jayson係咁用支野了julie...點解你會覺得jayson大個睇返唔好意思呢? 不知幾多謝你拍低第日有得睇返呀
    妳話如果俾啲同學見到,會唔會笑佢呀啦?
    如果係女同學見到, 會唔會lum死女呀? 會, 咪得米law~~

    回覆刪除
  24. brfamily2008上午8:00

    哈哈, jayson 探監何以帶條"竹"去呢?/

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    好得意丫!!!!!!!!!!!!!!


    Mavis 會唔會咁玩啲狗呢?

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我見到julie kiss jayson呀...好sweet~

    咁夜晚julie會唔會同jayson訓架?


    咁又唔會。Julie 唔多鐘意同人瞓,唔鐘意我地郁呱…

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    如果係女同學見到, 會唔會lum死女呀? 會, 咪得米law~~


    如果係真,我就應記一功啦!不過只要冧死米B一個就得啦!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    哈哈, jayson 探監何以帶條"竹"去呢?/


    冇炸雞,咪帶支竹囉。哈哈哈…

    回覆刪除
  29. 飛天火羽上午8:00

    Lindberg :

    飛天火羽 :好sweet, 好sweet~檸檬茶走糖唔該~
    妳唔係飲開陽光咩?點走呀?
    茶餐廳呀~

    Jayson仔, 唔該奶茶走埋糖~

    西多唔要糖漿~

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    茶餐廳呀~

    Jayson仔, 唔該奶茶走埋糖~

    西多唔要糖漿~


    妳嗰到有港式茶餐廳咩?得唔得㗎?咁西多中間有冇花生醬先?!

    回覆刪除
  31. Emilili上午8:00

    jayson 下次都鍚啖M 姐姐啦, 最多我lay埋係你張床床同你玩!!

    回覆刪除
  32. Lindberg :

    Mavis 會唔會咁玩啲狗呢?
    mavis冇jayson咁醒識搵支野代手, mavis係伸隻腳去玩d狗...

    回覆刪除
  33. 飛天火羽上午8:00

    Lindberg :

    飛天火羽 :茶餐廳呀~Jayson仔, 唔該奶茶走埋糖~西多唔要糖漿~
    妳嗰到有港式茶餐廳咩?得唔得㗎?咁西多中間有冇花生醬先?!
    一般般啦, 我食回憶感覺嘛

    正如我見到陽光檸檬茶會興奮到震

    西多不如係我屋企食啦, 我做既very good~

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    jayson 下次都鍚啖M 姐姐啦, 最多我lay埋係你張床床同你玩!!


    妳走上去?唔好呱… 整爛喎…

    回覆刪除
  35. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    mavis冇jayson咁醒識搵支野代手, mavis係伸隻腳去玩d狗...


    天殘腿?!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00

    飛天火羽 :

    一般般啦, 我食回憶感覺嘛

    正如我見到陽光檸檬茶會興奮到震

    西多不如係我屋企食啦, 我做既very good~


    我想食妳整嘅酸辣湯多啲!食得多都識整呱?

    回覆刪除
  37. 好温馨啊!

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    靚靚 :

    好温馨啊!


    靚靚咁多毛,一定仲好親親!

    回覆刪除