2009年1月26日

Tag Note about Me

恭喜發財!牛年第一Tag,係好耐冇見嘅可梨喺 Facebook 到踢我,而火羽再補一腳,我當然要好好回應一下啦。
規則:當你比人tag左,就要寫一篇note,內含 16 項有關你的事情,習慣,喜好,目標....或任何各不相干但有關你的東西。最後tag另外 16 個人。你必須tag返tag左你的那個人。如果我tag左你,即係我想認識你更深。
我就唔 tag 人啦。要寫 16 個已經寫到我手軟,一陣要我寫多兩次都唔知點算。其實要寫 16 項有關自己嘅野真係唔易。我就從一啲我嘅「問題」出發:

1) 患有嚴重「中文文盲」:基本上,我個網誌係用 Yahoo 字典打成嘅。死未?所以睇到錯字,請不要見怪。

2) 患有嚴重「網絡不能脫離症」:除咗瞓覺,都會見到我上網。

3) 患有中度「地中海貧血」:踎低起身見頭暈。

4) 患有中度至嚴重「妄想症」:新袍仔呀…

5) 患有「遺傳性坐車渴睡症」:一坐車就即瞓,唔理有冇位坐都好。全家人都係咁。

6) 患有「選擇性潔辟」:如果地方係人地整亂嘅,我會覺得好討厭。

7) 患有「選擇性失聰」:咩話?

8) 患有「嚴重短期記憶障礙症」:頭先我想打乜呢…?

9) 患有「妄想征服地球症候群」:情況同班 K 隆星人差不多。

10) 患有「坐骨神經痛」:壞姿勢累事。唉…

11) 患有嚴重「屁股痕」:需要定期用重金治理。

12) 患有「過份忠心症候群」:打死一世牛工。

13) 患有輕度「閱讀困難症」:會讀錯次序,或者讀咗自己以為睇到嘅野。

14) 患有中度「痴肥症」:…

15) 患有「心講咗就以為口講症候群」:可能自少自己都係同自己玩,有時心入面講咗,就以為講咗俾人聽。好彩,只會選擇性喺屋企發生。

16) 患有「死口唔認心講咗就以為口講症候群」:明明我頭先講咗啦。

有興趣嘅朋友,都攞嚟玩下啦!哈哈哈…


~ Lindberg

16 則留言:

  1. 祝牛年萬事勝意!財源滾滾!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    aroma :

    祝牛年萬事勝意!財源滾滾!


    歡迎光臨!恭喜發財!

    回覆刪除
  3. 同你講, 你會因忘想症令米b厭惡你!

    我小時就係因為同學仔爸爸,

    成日見到我就這樣叫! 到長大左我都仲記得我係幾厭惡佢兩仔爺的! 你咪斷左節瓜仔米路!hahaa
    牛年吉祥!

    回覆刪除
  4. 恭喜發財!心想事成!身體健康! 重有就係Jayson 聽教聽話!!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    同你講, 你會因忘想症令米b厭惡你!

    我小時就係因為同學仔爸爸,

    成日見到我就這樣叫! 到長大左我都仲記得我係幾厭惡佢兩仔爺的! 你咪斷左節瓜仔米路!hahaa

    牛年吉祥!


    天啊!多謝指點迷津!我會小心啲啦!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    So :

    恭喜發財!心想事成!身體健康! 重有就係Jayson 聽教聽話!!


    恭喜發財!我都祝妳一家身體健康,心想事成!

    回覆刪除
  7. 路人丙G in Ottawa上午8:00

    Lin兄 , try this http://www.cantoneseinput.com/I used Yahoo HK Chinese dictionary to type Chinese until I found that one refer by Pinky 女麻 女麻

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人丙G in Ottawa :

    Lin兄 , try this http://www.cantoneseinput.com/I used Yahoo HK Chinese dictionary to type Chinese until I found that one refer by Pinky 女麻 女麻


    嘩!其實我都識用九方嘅。不過成日唔識寫啲字囉。

    回覆刪除
  9. Emilili上午8:00

    我係facebook 都俾呢個16 tag 追殺緊 =.=
    點解你既病症同我既咁相似!! 唔通係白羊座通病 !?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    我係facebook 都俾呢個16 tag 追殺緊 =.=

    點解你既病症同我既咁相似!! 唔通係白羊座通病 !?


    唔好姓「賴」呀!

    回覆刪除
  11. 果然係好清楚自己嘅病症…哈哈哈!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    果然係好清楚自己嘅病症…哈哈哈!


    咁叫有自知之明。哈哈哈…

    回覆刪除
  13. 比你諗到咁多種病,真利害!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    比你諗到咁多種病,真利害!


    我有妄想症嘛。哈哈哈…

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    「中文文盲」?!!!!!!!!!! 難以致信 @@

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    「中文文盲」?!!!!!!!!!! 難以致信 @@


    我會考幾驚唔合格呀!

    回覆刪除