2009年1月30日

新年團拜

為咗慶祝新春,同埋互相賺對方父母一筆,Anson 同 Jayson 約咗嚟緊年初七(星期日)去飲茶茶!

「媽媽,快啲幫我準備戰衣!」


其實之前雪姑喺 Plurk 都已經召集過一次。因為今日已經係星期五,我想睇下有冇其他人有興趣同我地一齊飲。地方未定,雪姑返咗鄉下,仲未有音訊,不過應該係尖沙咀,1:00pm 啦。有興趣就留個言啦!至今,我地有 Anson、Yan Yan Chu、Jayson、同 Emilili。Hayden 好似得。茄茄應該得…



~ Lindberg

13 則留言:

  1. 我返左黎啦!!

    mavis唔得咩?, 米d同米爺都好似得架bor~
    tst去鴻星, 定東海好d?

    回覆刪除
  2. 櫻杏子上午8:00

    如果係tst, 茄茄一定得!

    回覆刪除
  3. Ballzai上午8:00

    anywhere in TST is okay for us , see you all babies !東海 okay wow...

    回覆刪除
  4. 路人丙G in Ottawa上午8:00

    sign up for yum-chai...but I observe in my town, haha...have fun & enjoy...please order some 麻容包 or 奶皇包, tell me it's good or not after you all taste it!

    回覆刪除
  5. 靖天媽媽上午8:00

    團拜....... 咁開心??????

    回覆刪除
  6. 白雪 :

    我返左黎啦!!mavis唔得咩?, 米d同米爺都好似得架bor~

    tst去鴻星, 定東海好d?收到收到,嚟呀!

    回覆刪除
  7. 真係唔好意思

    米b又傷風咳

    我要睇下佢聽朝點先~

    情況許可就黎啦!

    回覆刪除
  8. 細看~Jayson好像有點流鼻水

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    細看~Jayson好像有點流鼻水


    好眼力!當時真係有啲流鼻水呀!

    回覆刪除
  10. 路人丙上午8:00

    did you take photos on that day? want to see it, please!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人丙 :

    did you take photos on that day? want to see it, please!


    影得好少咋…

    回覆刪除
  12. Emilili上午8:00

    最衰黎唔到... 唉...
    新年快樂呀 !!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    最衰黎唔到... 唉...

    新年快樂呀 !!


    係妳自己唔抵咋。等我地慳封利是。

    回覆刪除