2009年1月19日

Kindermusik 第三堂

今日來了一個相識的新同學:騫騫


雖然騫騫比 Jayson 細幾日,但外表比 Jayson 大得多。髮型跟他爸爸一樣那麼有型(我覺得騫騫爸爸很像日本人!)。

「Jayson,惜粒蛋嚟玩啦!」

「騫騫,你自己咪有囉!」


今次 Jayson 真的熟習了環境,主動要去拿東西玩,而且跟媽媽玩得更開心。


但相對父母都是一樣。熟習了便過份地主動,令到場面比較混亂。Quiet Time 是讓小孩自我四圍探索一下,而老師今次更彈起鋼琴來,讓小朋友可以見識感應一下。有個很大聲的爸爸,不停叫著自己的女兒。一點也不「Quiet」啊。

而我便繼續當我的攝影師。換上了一支 70-300mm,方便把不想要的東西,踢出畫面:
「爸爸,您今晚實行又瞓廳啦!話要踢走媽媽!」


亦都可以做一些緊密些少的情景:


今次多了一隻需要點體力的舞。要抱起抱落,要搖又要轉圈。所以都是因我來做。做完之後真的見頭暈。因此必需抽一點「水」,以示獎勵吧。


Jayson 可能真的不太喜歡太嘈吵的東西。起初打鼓還打得很開心。之後可能太嘈,所以不停推開,讓給其他小朋友。哈哈哈…




~ Lindberg

26 則留言:

  1. 貓奴Patsy上午8:00

    Jayson真係文靜的小朋友

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    Jayson真係文靜的小朋友


    唔係㗎。有時都幾嘈㗎。

    回覆刪除
  3. 小朋友既笑容真係好甜.

    回覆刪除
  4. 櫻杏子上午8:00

    有真geh鋼琴見識!中環的class果然唔同d!!!!
    Jayson個樣好似好專心咁呀!

    回覆刪除
  5. HinHinMami上午8:00

    哈哈, 你終於出呢篇喇, 我個blog會唔會因此人氣急升呢?

    實情係騫騫係咁搶jayson手上的蛋蛋, jayson只怪叫了一聲, 真係順得人呀!

    回覆刪除
  6. 唔係掛...jayson都算好大隻, 仲大隻過jayson? 食咩咁大隻呀? 等我都買黎幫哲哲補身~

    回覆刪除
  7. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :Jayson真係文靜的小朋友
    唔係㗎。有時都幾嘈㗎。
    其實有邊個b唔嘈丫~

    回覆刪除
  8. 你就好

    我個衰佬上堂果陣掛住上網

    我要控制住個b又影唔到相喎~ T_T

    回覆刪除
  9. 嗯, 果然係攝影師。

    回覆刪除
  10. wingwing上午8:00

    jayson 同媽媽個張笑得好甜啊!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    小朋友既笑容真係好甜.
    Yes. All children are beautiful!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    有真geh鋼琴見識!中環的class果然唔同d!!!!

    Jayson個樣好似好專心咁呀!
    Although the teacher is not very good at controlling the parent, she is actually a master graduate in music!

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    HinHinMami :

    哈哈, 你終於出呢篇喇, 我個blog會唔會因此人氣急升呢?實情係騫騫係咁搶jayson手上的蛋蛋, jayson只怪叫了一聲, 真係順得人呀!
    He... He... I can't guarantee that!
    Hope that we can play again this Saturday!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    唔係掛...jayson都算好大隻, 仲大隻過jayson? 食咩咁大隻呀? 等我都買黎幫哲哲補身~
    Yes, Hin Hin looks taller and bigger than Jayson. And very handsome too!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    Lindberg :貓奴Patsy :Jayson真係文靜的小朋友
    唔係㗎。有時都幾嘈㗎。
    其實有邊個b唔嘈丫~
    Same as cats! HAHAHA!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    你就好我個衰佬上堂果陣掛住上網我要控制住個b又影唔到相喎~ T_T
    Surfing the web...? Ng hai gwa?!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    嗯, 果然係攝影師。
    He... He... Thank you!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    jayson 同媽媽個張笑得好甜啊!
    Yes. That's sweet.

    回覆刪除
  19. Jayson 好投入咁.

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Jayson 好投入咁.


    都玩得幾開心呀。所以都物有所值!

    回覆刪除
  21. Emilili上午8:00

    乜hinhin 細過jayson架, 上次見佢, 以為佢係大B 黎添 ^^

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    乜hinhin 細過jayson架, 上次見佢, 以為佢係大B 黎添 ^^


    細幾日㗎。唔似呢?

    回覆刪除
  23. 請問你們上的班OK嗎?我的小朋友快一歲,也想參加。

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    迅媽 :

    請問你們上的班OK嗎?我的小朋友快一歲,也想參加。


    歡迎光臨!
    睇妳要求啲咩啦。如果只係想個小朋友可以接觸下其他小朋友,聽聽歌,跳跳舞,增進一下互相嘅關系,Kindermusik 都幾好玩㗎。
    不過我見有啲父母好似要求過高,希望子女真係有咩得著,話晒都唔平,咁就唔係咁好啦。

    回覆刪除
  25. thx a lot~~~

    我決定報名^^

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    迅媽 :

    thx a lot~~~

    我決定報名^^


    咁希望妳都好似我地玩得咁開心啦!

    回覆刪除