2009年1月18日

好大陣象嘅「波兒」呀!

「崖上的波兒」呢套戲仲未有機會去睇,聽講好似唔錯。但首歌就不停咁聽到,有點洗腦嘅感覺。搞到 Jayson 媽都不停對住 Jayson 「波兒…波兒…波兒…」。

久石譲嘅演奏會可以去到咁大陣象,睇到都有啲啞晒。


同一堆片中,有以下一段「龍貓」。呢曲作為演奏會嘅最後一隻歌(唔計安歌),片尾宮崎駿行出嚟上台獻花。一眾動漫迷見到,真係好似見到神一樣。我睇到都好感動…


戲同音樂都可以咁感動人,真係難得。


~ Lindberg


P.S. 唔知點解我覺得米B有啲波兒。哈哈哈…

30 則留言:

  1. Emilili上午8:00

    咁你仲唔快D 同jayson媽去睇!!米B, 有人恨做你老爺恨到傻左呀, 下次見到佢記得小心D, 適當既時候記得叫 "唔好" 呀!! wakakkaka...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    咁你仲唔快D 同jayson媽去睇!!米B, 有人恨做你老爺恨到傻左呀, 下次見到佢記得小心D, 適當既時候記得叫 "唔好" 呀!! wakakkaka...


    以前有星期六可以去睇。依家星期六要去上堂。冇得玩啦!
    其實我都唔算嚴重。Jayson 媽比我更加想飲呢杯新袍茶…
    P.S. 殺死妳呀啦!

    回覆刪除
  3. Emilili上午8:00

    Lindberg :
    以前有星期六可以去睇。依家星期六要去上堂。冇得玩啦!

    其實我都唔算嚴重。Jayson 媽比我更加想飲呢杯新袍茶…

    P.S. 殺死妳呀啦!
    咁咪星期六晚囉!! 叫婆婆湊住jayson都好嘛..
    p.s. 我係一隻貓, 有好多條命個隻, 殺唔死~ yeah ~~

    回覆刪除
  4. 路人丙上午8:00

    Emilili : 咁你仲唔快D 同jayson媽去睇!!米B, 有人恨做你老爺恨到傻左呀, 下次見到佢記得小心D, 適當既時候記得叫 "唔好" 呀!! wakakkaka...

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    咁咪星期六晚囉!! 叫婆婆湊住jayson都好嘛..

    p.s. 我係一隻貓, 有好多條命個隻, 殺唔死~ yeah ~~


    要睇七點半囉。下次可以試下嘅…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人丙 :

    Emilili : 咁你仲唔快D 同jayson媽去睇!!米B, 有人恨做你老爺恨到傻左呀, 下次見到佢記得小心D, 適當既時候記得叫 "唔好" 呀!! wakakkaka...


    妳想同 Emilili 一齊死呀?

    回覆刪除
  7. 嘩~~~~!

    好正的演奏會,可惜無機會在香港表演喇
    PS 米B咁靚女,大把人追喇,JAYSON要加把勁喇,呵呵~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    嘩~~~~!

    好正的演奏會,可惜無機會在香港表演喇

    PS 米B咁靚女,大把人追喇,JAYSON要加把勁喇,呵呵~


    Jayson 會㗎啦!請多多支持!

    回覆刪除
  9. 正呀!! 我下星期就去睇啦!! 好期待呀!! 

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    So :

    正呀!! 我下星期就去睇啦!! 好期待呀!! 


    妳就好啦!

    回覆刪除
  11. 睇真d.....原來我有個男士手上只波兒手偶呀!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    So :

    睇真d.....原來我有個男士手上只波兒手偶呀!!


    咁快就有?!未睇戲,先有公仔!勁!

    回覆刪除
  13. 貓奴Patsy上午8:00

    我都好想睇波兒啊~

    不過蝦子餅一定唔睇啦~

    回覆刪除
  14. 我都想睇呀, 不過anson ba一聽到就皺眉...

    如果anson有2歲就叫anson開口, ansonba實ok既...

    回覆刪除
  15. 岩岩睇左個video, d日本人真係好尊重自己既野, 連卡通都可以開演奏會...
    唔怪得人地咁成功!(要得到人地尊重, 首先要自己尊重自己)

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    我都好想睇波兒啊~

    不過蝦子餅一定唔睇啦~


    佢覺得白痴乎?

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我都想睇呀, 不過anson ba一聽到就皺眉...

    如果anson有2歲就叫anson開口, ansonba實ok既...


    我反而好鐘意喎。佢啲戲有童真得嚟又好有創意。咁第二時 Anson 叫到,當然乜都會陪佢睇啦。不過我覺得一家人睇,Disney 嗰啲會有共鳴啲,例如 Nemo、Robots。

    回覆刪除
  18. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :我都好想睇波兒啊~不過蝦子餅一定唔睇啦~
    佢覺得白痴乎?
    佢對動畫無興趣

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    岩岩睇左個video, d日本人真係好尊重自己既野, 連卡通都可以開演奏會...

    唔怪得人地咁成功!(要得到人地尊重, 首先要自己尊重自己)


    我睇佢地已經當咗宮崎駿係神啦!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    Lindberg :

    貓奴Patsy :我都好想睇波兒啊~不過蝦子餅一定唔睇啦~

    佢覺得白痴乎?

    佢對動畫無興趣


    睇得出呀。

    回覆刪除
  21. 賞雨*上午8:00

    我睇左啦!我睇左啦!\(>V<)/

    演奏會好正!如果有機會係香港舉行就好啦。

    回覆刪除
  22. wingwing上午8:00

    哈,我上星期係公司

    有個客好似波兒,點知被老頂話我似d, 收工仲叫我波兒收工呀 ! 哈哈!

    回覆刪除
  23. http://tw.youtube.com/watch?v=67dA9lXunOEv 我個人覺得呢個版本都好正

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* : 我睇左啦!我睇左啦!(>V<)/演奏會好正!如果有機會係香港舉行就好啦。
    From your look, the movie must be good. Hope that I will have time to watch it.

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈,我上星期係公司有個客好似波兒,點知被老頂話我似d, 收工仲叫我波兒收工呀 ! 哈哈!
    HAHAHA! Then he must think you're very cute too.

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    http://tw.youtube.com/watch?v=67dA9lXunOEv 我個人覺得呢個版本都好正
    Let me watch it when I get back home!

    回覆刪除
  27. 米太公都唔肯睇.港版個波兒都唱得唔錯.

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    米太公都唔肯睇.港版個波兒都唱得唔錯.


    唱到好似漂零燕咁囉。哈哈哈…

    回覆刪除
  29. QQ 媽咪上午8:00

    係呀﹐連我住嚮地球既另一邊都聽過呢首「崖上的波兒」﹐就知有幾厲害啦﹗

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    QQ 媽咪 :

    係呀﹐連我住嚮地球既另一邊都聽過呢首「崖上的波兒」﹐就知有幾厲害啦﹗


    咁厲害?犀利!犀利!

    回覆刪除