2009年2月23日

拆利是 2009

昨天是正月二十八,趁還是正月,我們趕及做一件很重要的事。就是拆利是!


不知道是否因為金融海潚的關系,即使辦了新春團拜,Jayson 今年的利是,雖然數量比之前多,但金額還是比上一年少了 $100!幸好,今年有公公婆婆帶 Jayson 上酒樓,收獲出奇地豐富!嘩哈哈哈哈哈…

上排是親友的,下排是酒樓的茶客和姐姐的。


家人及朋友,收到 68 封。酒樓由年初一收到年初七。竟然收到 47 封!發達!


Jayson 也來幫手,幫手搗亂。哈哈哈…


「爸爸,您會將我啲利是錢放喺邊?唔好洗晒我嗰喎!」

「放心啦,我啲錢第二時咪又係您嘅。問題係多定少啫。呵呵呵呵… 等爸爸幫您開個戶口啦。」

「爸爸,唔通您想向我推銷迷債?」


而我們二人相比之下,只有寥寥可數的這些。但總算可以用來買些東西給 Jayson 吧。

「爸爸,點解頭先我聽見您話聽日去買咩遊戲嘅?」

「冇…!您聽錯喇!」




~ Lindberg

32 則留言:

  1. 嘩..我好似初四已經拆曬d利是

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩..我好似初四已經拆曬d利是


    好忙呀!

    回覆刪除
  3. 我地果d都冇再分lu, 總之我地收到既就比埋哲哲, 反正第日佢果d咪又係我地既...呵呵呵~

    回覆刪除
  4. 櫻杏子上午8:00

    Jayson都唔算好搗亂姐!就算係都係「斯文地搗亂」!XDDDD!
    Jayson真係勁收獲咁豐厚!
    btw Jayson係咪想擒梳化?! 我第一次見Jayson有呢類咁geh monkey動作咋!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    我地果d都冇再分lu, 總之我地收到既就比埋哲哲, 反正第日佢果d咪又係我地既...呵呵呵~


    咁又唔得!我都想知我有幾多㗎嘛!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    btw Jayson係咪想擒梳化?! 我第一次見Jayson有呢類咁geh monkey動作咋!


    係呀。因為佢阿媽教佢,爬上去瞓低就有奶食。

    回覆刪除
  7. 咁遲才拆利是,我的利是早已用完了

    回覆刪除
  8. Chloe 媽上午8:00

    chloe 都比往年逗少幾百元, 睇怕同金融海嘨有關, 事關少見gei十蚊紙都收到

    回覆刪除
  9. 賞雨*上午8:00

    呵呵,我D利是一早拆晒啦。

    哇,酒樓都有咁多,好羨慕呀!>V<

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    咁遲才拆利是,我的利是早已用完了


    咁快?!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Chloe 媽 :

    chloe 都比往年逗少幾百元, 睇怕同金融海嘨有關, 事關少見gei十蚊紙都收到


    我公司嘅同事都係俾 $10!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    呵呵,我D利是一早拆晒啦。

    哇,酒樓都有咁多,好羨慕呀!>V<


    妳陪阿媽去飲早茶,可能都有㗎!呵呵呵呵…

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

    jayson 真係好叻仔, 咁快睇穿佢老豆想買玩具 !! 點解jayson D利是會多過我架!!

    回覆刪除
  14. 有咁的收獲都好好囉~

    我地呢D只支出無收入...

    回覆刪除
  15. wingwing上午8:00

    我今年都收得好少啊 ! d 客得兩個比啊 !

    嗚嗚....得番千幾啊 !

    回覆刪除
  16. o係酒樓逗到o甘多利是!! 証明jayson 真係好受歡迎~

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    jayson 真係好叻仔, 咁快睇穿佢老豆想買玩具 !! 點解jayson D利是會多過我架!!


    咁佢剛剛出嚟逗,當然會多啲啦!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    有咁的收獲都好好囉~

    我地呢D只支出無收入...


    妳同藍藍嚟,我一定派俾佢!

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我今年都收得好少啊 ! d 客得兩個比啊 !

    嗚嗚....得番千幾啊 !


    冇計啦。大家都手頭緊。

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    Bee :

    o係酒樓逗到o甘多利是!! 証明jayson 真係好受歡迎~


    係呀。日日都去飲早茶,實認得啦。

    回覆刪除
  21. Jayson兩母子著母子裝一起拆利是!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    Jayson兩母子著母子裝一起拆利是!


    妳唔講都唔覺添!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  23. JAYSON起腳呀!!!

    我地拆哂啦~~~無影相添...

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    JAYSON起腳呀!!!

    我地拆哂啦~~~無影相添...


    好少見呢?!

    回覆刪除
  25. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Patsy :有咁的收獲都好好囉~我地呢D只支出無收入...
    妳同藍藍嚟,我一定派俾佢!
    係咪真先?

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    係咪真先?


    明年請早!

    回覆刪除
  27. 尋晚我同mavis係youtube重溫我放上去既片, 咁岩睇完之後彈左個related movie係jayson拆利是, 結果我同mavis係youtube重溫左好多你地d片, 哈哈~~~
    睇到威威段missing you, mavis都睇到好定好靜...好似佢都有d被感動咁既樣...

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    尋晚我同mavis係youtube重溫我放上去既片, 咁岩睇完之後彈左個related movie係jayson拆利是, 結果我同mavis係youtube重溫左好多你地d片, 哈哈~~~

    睇到威威段missing you, mavis都睇到好定好靜...好似佢都有d被感動咁既樣...


    貓貓… Mavis 好乖!

    回覆刪除
  29. Jayson大豐收呀! 親友同酒樓的茶客都分到?!哈哈哈!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Jayson大豐收呀! 親友同酒樓的茶客都分到?!哈哈哈!


    專登分開睇下有幾勁嘛!哈哈哈…

    回覆刪除
  31. 這麽多利事拆得很辛苦吧
    禿 彿

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    kim :

    這麽多利事拆得很辛苦吧

    光 禿 的 枝 梢 在 風 中 空 響 彷 彿 已 躺 在 靜 靜 的 墓 場 中


    都幾㗎。嗰堆連結係咩嚟㗎?

    回覆刪除