2009年2月5日

新春團拜日

上星期日,農曆的初七,亦即是人日,Anson 和 Jayson 相約一齊飲茶和逗利是。並且約了茄茄、Mavis、米爺米B、Yan Yan Chu 來一齊玩。一行二十一個人,非常熱鬧!

「Jayson,唔好成日眼金金望住人啦!」


起初都好擔心場地的問題。星期日要在尖沙咀訂兩張大檯,又有這麼多小孩。但雪姑的提議果真不錯,美麗華的東海酒樓,地方都幾闊落。而且可能還有很多港人外出還沒有回港,所以尖沙咀都很靜,酒樓的檯亦不太緊張。

訂檯的我,竟然遲到,真的有點不好意思。Mavis、米爺、和 Yan Yan Chu 一早已經到達。Jayson 自乘地下鐵便開始瞓。可能前一晚瞓得不好,或地下鐵的小睡不足夠,所以表現得很扭計。一見面就大喊…

沒見一段日子,每個小朋友都大了很多。米爺仍是眾人之冠,而且霸氣十足,滿面笑容。可見是一個很開朗的小朋友。Mavis 好像已經脫離了嬰兒的階段,感覺比之前定很多。米B「吹漲」了不少,但仍很嬌小可愛,我見猶憐。Yan Yan Chu 雖然比較少見,印象中亦比上次大個不少。Anson 就越來越俊朗,一身藍色戰衣,如果可以跟 Jayson 去相熟的酒樓飲茶,這對藍紅雙殺,一定可以搶劫不少紅包。

杏子叫茄茄跟我說恭喜發財。起初我以為只是雙手合十,但茄茄竟然真的說:「恭喜發財」!加上茄茄甜美的聲線,真的聽得我目定口呆,由心裡面甜出來。茄茄真的很抵錫。
而 Jayson 大部份時間都很不合作,很不抵錫。幸好之後心情比較好,懂得走去跟米B玩,聯絡一下感情。呵呵呵呵…

「米B,雖然我冇茄茄咁叻仔,米爺咁強壯,Anson 咁靚仔,不過我係一個可依靠嘅人,而且我仲有塊麵飽。」

「嗯…」


飲完茶之後,部份人去了九龍公園繼續玩。我原本都很想一起去,但見 Jayson 這麼疲倦,又不想他吹風令病情嚴重,所以只好回家休息吧。可惜… 可惜…


「紅戰士,我地幾時再拯救地球呀?」

「歲晚收爐,初十啟市。」

其實今次都沒有機會跟大家好好閑談一下。除了 Jayson 扭計之外,看著小朋友四圍走,各種奇怪好笑的舉動,都已經足以令我們一班大人樂透。哈哈哈…



~ Lindberg

32 則留言:

  1. 曦曦媽上午8:00

    jayson大個仔喇... 好主動喎... 呵呵

    回覆刪除
  2. 做乜米B個肚仔脹卜卜,唔通米B食左好多野?

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    曦曦媽 :

    jayson大個仔喇... 好主動喎... 呵呵


    呵呵呵呵…

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    做乜米B個肚仔脹卜卜,唔通米B食左好多野?


    佢真係風漲咗啲呀。

    回覆刪除
  5. 時間短左d...走果時我先岩岩warm up..

    不過睇住佢地玩都夠開心!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    時間短左d...走果時我先岩岩warm up..

    不過睇住佢地玩都夠開心!


    我都係好似剛剛瞓醒咁…

    回覆刪除
  7. Ballzai上午8:00

    why can't view the whole group photo lei?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ballzai :

    why can't view the whole group photo lei?


    係咩?我睇到呀…

    回覆刪除
  9. 櫻杏子上午8:00

    Jayson 同米b 呢對兩小無猜今次仲唔斷正!XDDDDD!
    今次見面班人仔大個左識玩左,所以笑料都多d,好開心呢~!

    回覆刪除
  10. 今次真係勁多笑料~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    Jayson 同米b 呢對兩小無猜今次仲唔斷正!XDDDDD!

    今次見面班人仔大個左識玩左,所以笑料都多d,好開心呢~!


    再遲啲識晒講野,爭玩具,應該仲好笑。哈哈哈…

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    今次真係勁多笑料~


    好期待下一次!

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    好期待下一次!
    m... 黎緊係唔係兒童郵聚餐?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    Lindberg :

    好期待下一次!

    m... 黎緊係唔係兒童郵聚餐?


    兒童節?!有排喎… 情人節得唔得?

    回覆刪除
  15. 嘩....咁多個bb一起影相真係唔係容易

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩....咁多個bb一起影相真係唔係容易


    係呀。瞓嘅瞓,扭計嘅扭計。好好笑㗎。

    回覆刪除
  17. Jayson & 米B嗰張相真係好sweet sweet!

    回覆刪除
  18. mavis已經係一個少女...
    口圭口合~~

    比koko殺屎我..

    回覆刪除
  19. 我都唔知Jayson同米b會發展得咁快 XDDDD
    我都覺得呢d茶聚可以攪密小小,等d細路多d機會一齊玩,好開心哩!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    Jayson & 米B嗰張相真係好sweet sweet!


    係呀!甜到漏。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    mavis已經係一個少女...

    口圭口合~~

    比koko殺屎我..


    我真係覺㗎。仲好靚女添!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    我都唔知Jayson同米b會發展得咁快 XDDDD

    我都覺得呢d茶聚可以攪密小小,等d細路多d機會一齊玩,好開心哩!


    我都想。大家諗下啦!

    回覆刪除
  23. Emilili上午8:00

    jayson咁大膽攬住米B !?

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    jayson咁大膽攬住米B !?


    佢地兩個好自然㗎,冇用強㗎。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  25. 賞雨*上午8:00

    Sweet Sweet~~

    哈哈,Jayson加油喔!:P

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    Sweet Sweet~~

    哈哈,Jayson加油喔!:P


    我都出唔少力㗎。呵呵呵…

    回覆刪除
  27. 嘩!!! jayson做咩咁唱狂呀?!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    嘩!!! jayson做咩咁唱狂呀?!


    Jayson 冇呀!佢地自自然然黐埋一齊咋!

    回覆刪除
  29. Emilili上午8:00

    Lindberg : 佢地兩個好自然㗎,冇用強㗎。呵呵呵呵…下次你應該 emphasize "自然" 呢兩個字呀嘛 !!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    Lindberg : 佢地兩個好自然㗎,冇用強㗎。呵呵呵呵…下次你應該 emphasize "自然" 呢兩個字呀嘛 !!


    哈哈哈!係嘅!

    回覆刪除
  31. 小波波班長上午8:00

    七戰士又聚頭喇,大家都越來越大個

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    小波波班長 :

    七戰士又聚頭喇,大家都越來越大個


    有機會,真係好想見下班長呀!

    回覆刪除