2009年2月2日

好玩到欲罷不能的 iPhoto '09

身為 Mac 機嘅用家,有兩個軟件件我會諗都唔諗就第一時間買。第一個當然係 Mac OS 本身。同死人 Windows 唔同,Mac 嘅新 OS 會越行越快,而且新功能亦好吸引。另一個就係剛剛新鮮出爐嘅 iLife。iLife '09 主要係用嚟處理相片同影片嘅軟片。'09 比起對上'08 有唔少改進,而我覺得最好玩,就係喺 iPhoto(一個用嚟處理相片嘅軟件)。因為佢多咗兩個功能:Places 同 Faces。


Places 係可以將拍攝地點嘅資料,加入張相片上面。如果部相機有全球定位裝置,或有外置系統,咁就可以標籤位置。可惜,個程式有啲問題。好多人(包括我在內)都用唔到。相信 Apple 正在努力處理中。

而另一個功能係 Faces。相信有玩 Facebook 嘅,都知道可以自行標籤相片上面每一個人嘅樣。而 iPhoto 嘅新功能,就係自動幫你做。首先,電腦用咗七個鐘頭嘅時間,去處理我 23,000+ 張相上面每一個面孔。其實都算幾快。之後我就話俾佢知邊個係邊個。起初認人認得好差。有戴眼鏡就話係我,激死!如下圖,最初竟然當咗個鬼妹係我朋友阿蘇!


不過當我標籤埋幾他人,同埋話俾電腦知邊啲認啱,邊啲認錯,佢就越嚟越準。之後就差不多 98% 準確。有人話貓都認得到,不過我仲未試。

我坐喺部電腦面前,不停咁答對或錯。不知不覺就玩咗幾個鐘!真係好難停手㗎,因為我有「選擇性潔辟」,樣樣野都要齊齊整整。而且可以睇番啲舊相真係好得意。依家我已經認出大約一百個人嘅樣。


其實哩個認樣功能真係好正。我自己唔多玩 Facebook,所以我都未必會上載啲標籤咗嘅相上去。但有時想搵番某某啲相嚟睇,以前真係搵到天光都搵唔到。但依家有晒名,真係話都冇咁易。

睇番爺爺、嫲嫲、公公、婆婆啲相,咁多年以來,真係蒼老咗唔少。希望佢地都身壯力健,長命百歲,等 Jayson 大個之後可以孝順下佢地。



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 有沒睇神探阿蒙

    你好像佢~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    有沒睇神探阿蒙

    你好像佢~


    有。不過我好佢好多。起碼我係「選擇性」。哈哈哈哈…
    第一晚玩下玩下,唔覺唔覺就已經兩點!

    回覆刪除
  3. 又幾得意喎,我用window咪用唔到囉?

    回覆刪除
  4. Damn, that index pic of mine's like from 8 years ago!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    又幾得意喎,我用window咪用唔到囉?


    用唔到呀…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Damn, that index pic of mine's like from 8 years ago!


    勁呢?!仲要用我第一部 IXUS 影㗎!

    回覆刪除
  7. 貓奴Patsy上午8:00

    原來係iPhoto作怪

    仲以為你真係好勤力咁做家務先晚瞓

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    原來係iPhoto作怪

    仲以為你真係好勤力咁做家務先晚瞓


    嘻嘻… 我真係有做家務㗎!

    回覆刪除
  9. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :原來係iPhoto作怪仲以為你真係好勤力咁做家務先晚瞓
    嘻嘻… 我真係有做家務㗎!
    信你就奇! jayson媽~ 辛苦晒啦~ 一人湊兩個細路!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    信你就奇! jayson媽~ 辛苦晒啦~ 一人湊兩個細路!


    妳都有貓奴奴啦。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  11. 貓奴Patsy上午8:00

    Lindberg :

    貓奴Patsy :信你就奇! jayson媽~ 辛苦晒啦~ 一人湊兩個細路!
    妳都有貓奴奴啦。呵呵呵呵…
    我好勤力做家務啊! 唔似你咁掛住玩!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    我好勤力做家務啊! 唔似你咁掛住玩!


    我都好勤力㗎!

    回覆刪除
  13. 櫻杏子上午8:00

    好彩我唔係用mac,唔係成日有d咁新奇好玩的玩意我晚晚唔使訓都似~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    好彩我唔係用mac,唔係成日有d咁新奇好玩的玩意我晚晚唔使訓都似~


    好眼瞓呀我…

    回覆刪除
  15. 櫻杏子 :

    好彩我唔係用mac,唔係成日有d咁新奇好玩的玩意我晚晚唔使訓都似~

    我都係咁話..

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    櫻杏子 :

    好彩我唔係用mac,唔係成日有d咁新奇好玩的玩意我晚晚唔使訓都似~

    我都係咁話..


    今晚一定要早啲瞓…

    回覆刪除
  17. 咁勁既!

    不過算啦,我都唔會用mac機架喇!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    咁勁既!

    不過算啦,我都唔會用mac機架喇!


    用過妳就知好野啦!

    回覆刪除