2009年2月13日

維園的第一天

久等了十二個月,終於輪到我們上課了!記得當時 Jayson 還是三個月大的時候,就幫他報了這間學校的遊戲組。對這間學校有點情有獨鐘,因為正是自己的母校。


這個遊戲組每次只可由一位家長陪同,長達兩小時。其實對於一個小朋友來說,都幾辛苦。但見 Jayson 都玩得幾開心,所以我們都可以放心。

首先,是十五分鐘的熱身活動,讓小朋友在遊戲室中自我探索一下。可以玩周圍的玩具,行行企企,跟同學玩也可以。Chole 媽說好像有點兒「搵笨」,要玩那些東西,在家中也可以玩。但我覺得又沒有甚麼所謂。見他對新事物有興趣便已經不錯。


見 Jayson 穿起學校的圍裙,雖然不是甚麼正式校服,但看起上來,Jayson 好像突然長大了,去到人生的另一個(痛告)階段!心裡有點不忍心…


之後,他們去了音樂室。形式有點像 Kindermusik,玩道具,唱歌跳舞。這個部份由一個外籍老師帶領。我覺得她都幾有活力,所以小朋友都玩得幾投入。

今次由 Jayson 媽獨個兒帶 Jayson 兩小時,都幾吃力。

唱完歌便到(室內)遊樂場,任由小朋友去玩。據說,那裡有很多東西。有一個小魚缸,Jayson 覺得很有趣,不停地指來指去。有些三輪車,但他不會坐,只愛推。有個可以行上行落的地方,雖然 Jayson 不能獨自行,但因為有軟墊,也不擔心會受傷。有幾個裝著波波的大箱,但因那些波很大(有如籃球一般),所以 Jayson 只好望著其他人玩。有張小檯,上面有路軌和車車,他就最愛把車子推來推去。除了這些之外,還有其他玩意。Jayson 媽說,可以見到 Jayson 走來走去,已經覺得很有趣。


玩完之後,便回課室排隊洗手。之後便是茶點時間。這天有雪芳蛋糕,Jayson 吃了一件半!當他見到其他哥哥姐姐用水杯飲水時,他又學人飲。雖然不太成功,但亦是很好的嘗試。

吃飽飽之後便是故事時間,由一位本地老師主持。Jayson 好留心聽書。然後便是分組時間。半班同學做美勞,另一半玩一個跟故事有關的遊戲。前者是玩水彩,雖然玩到一手都是顏料,但亦不會太過亂糟糟。而今次的故事是有關進食。有一隻玩具兔,小朋友可以用膠鉗,把一粒粒的(塑膠)食物放進兔子的口中。Jayson 不知是否真的明白老師在說甚麼,或是見同學做便有樣學樣,雖然手仔不夠靈活去用膠鉗,但仍能用手指把紅蘿蔔放進兔子的口裡。

放學的時候,我推了嬰兒車來接 Jayson。見他一臉疲倦,坐上車子之後便很快入睡了。



~ Lindberg

34 則留言:

  1. HinHinMami上午8:00

    hi, 早晨!

    上兩個鐘好長啊, 幾點上堂?不過佢地應該好開心, 可以周圍走又咁多新鮮野玩!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    HinHinMami :

    hi, 早晨!

    上兩個鐘好長啊, 幾點上堂?不過佢地應該好開心, 可以周圍走又咁多新鮮野玩!


    九點至十一點。雖然幾攰,不過都幾開心呀。

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    直情好似返學咁!同讀N1差唔多!

    回覆刪除
  4. Chloe 媽上午8:00

    可能因為chloe大d, 佢對果d玩具無咩興趣, 日子耐左有d悶, 其實最搵笨都係佢個收費模式姐...2hr真係攰左d, 仲要9am, 冬天chloe起唔到身所以quit左la, 依家去果間可以請假補堂, 收費公道d...

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    直情好似返學咁!同讀N1差唔多!


    我估都係…

    回覆刪除
  6. 你好呀!我的迅迅也剛報了這間學校的遊戲班,但在九龍區,嘩!原來真的要等那麼久呢!

    回覆刪除
  7. 係喎...好似返學!說謊蛋糕anson都好中意食架...!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    迅媽 :

    你好呀!我的迅迅也剛報了這間學校的遊戲班,但在九龍區,嘩!原來真的要等那麼久呢!


    係呀。條隊好長呀!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    係喎...好似返學!說謊蛋糕anson都好中意食架...!


    「說謊」蛋糕,哈哈哈!食咗咪好大鑊?!

    回覆刪除
  10. 對bb來說,上2小時的堂又的確累~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    HaPPy :

    對bb來說,上2小時的堂又的確累~


    聽日睇下點先!

    回覆刪除
  12. 排1年隊!真勁~

    回覆刪除
  13. Emilili上午8:00

    真係一出世就要報名咁滯! 好恐怖呀!!!

    回覆刪除
  14. 貓奴Patsy上午8:00

    都話生一個小朋友唔止用400萬

    上呢d堂一d都唔平啊!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Chloe 媽 :

    可能因為chloe大d, 佢對果d玩具無咩興趣, 日子耐左有d悶, 其實最搵笨都係佢個收費模式姐...2hr真係攰左d, 仲要9am, 冬天chloe起唔到身所以quit左la, 依家去果間可以請假補堂, 收費公道d...


    學費如果自己除開佢,心理上會覺得好過啲嘅…

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can :

    排1年隊!真勁~


    人多,冇計啦。不過好似早咗一兩個月去玩。遲少少應該會好啲。

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    真係一出世就要報名咁滯! 好恐怖呀!!!


    咁妳都要報定名啦!哈哈哈!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    都話生一個小朋友唔止用400萬

    上呢d堂一d都唔平啊!


    唉… 我就快窮到褲穿窿…

    回覆刪除
  19. 現在係返 playgroup? 真係要等成年先有位? 見到 jayson 着住校服, 由媽媽拖住手仔入課室個樣好似大個仔o左好多!!!!!

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    bee :

    現在係返 playgroup? 真係要等成年先有位? 見到 jayson 着住校服, 由媽媽拖住手仔入課室個樣好似大個仔o左好多!!!!!


    其實學校都會等個小朋友夠大先收嘅。只不過如果太遲報,喺同年齡嘅小朋友之後,咪未必輪得到囉。

    回覆刪除
  21. chloe 媽上午8:00

    係呀, 依家遠左的來的往, 其實左唔多錢

    Lindberg :

    Chloe 媽 :可能因為chloe大d, 佢對果d玩具無咩興趣, 日子耐左有d悶, 其實最搵笨都係佢個收費模式姐...2hr真係攰左d, 仲要9am, 冬天chloe起唔到身所以quit左la, 依家去果間可以請假補堂, 收費公道d...
    學費如果自己除開佢,心理上會覺得好過啲嘅…

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    chloe 媽 :

    係呀, 依家遠左的來的往, 其實左唔多錢


    等我地上下再睇下點啦。

    回覆刪除
  23. 有校服着o既?我都系第一次見。

    入o左個PG﹐唔知對入N1大唔大幫助呢?

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    有校服着o既?我都系第一次見。

    入o左個PG﹐唔知對入N1大唔大幫助呢?


    好似有。應該有…

    回覆刪除
  25. Chloe 媽上午8:00

    絕對有, 但相信只係對上pg果間維記有著數, 我朋友gei真實經驗...
    Lindberg :

    熙媽 :有校服着o既?我都系第一次見。入o左個PG﹐唔知對入N1大唔大幫助呢?
    好似有。應該有…

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Chloe 媽 :

    絕對有, 但相信只係對上pg果間維記有著數, 我朋友gei真實經驗...


    係就好啦。多一個選擇。

    回覆刪除
  27. 好似好認真返學咁.

    可能第一堂對陌生環境較花精力令Jayson疲倦,過多兩三堂習慣了會好點吧!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    好似好認真返學咁.

    可能第一堂對陌生環境較花精力令Jayson疲倦,過多兩三堂習慣了會好點吧!


    第二堂好啲。反而係我唔知做乜。

    回覆刪除
  29. 2個鐘又真係幾長wor...比哲哲上佢捱眼訓一定扭爆
    我都覺得有日見到自己既小朋友著校服果一刻...真係會有點眼濕濕...

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    2個鐘又真係幾長wor...比哲哲上佢捱眼訓一定扭爆

    我都覺得有日見到自己既小朋友著校服果一刻...真係會有點眼濕濕...


    係呀!好似又離開遠咗…

    回覆刪除
  31. 小波波班長上午8:00

    咁呢個係playgroup定係試堂呀?有幾多堂架.唔知點解好期待班長快啲識得行同跑.到時到我帶班長返學果陣,可能會覺得去同細佬返學,哈~~哈~~

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00

    小波波班長 :

    咁呢個係playgroup定係試堂呀?有幾多堂架.唔知點解好期待班長快啲識得行同跑.到時到我帶班長返學果陣,可能會覺得去同細佬返學,哈~~哈~~


    我地好勇!從不試堂。哈哈哈!
    細佬…?

    回覆刪除
  33. 小波波班長上午8:00

    Lindberg :

    小波波班長 :咁呢個係playgroup定係試堂呀?有幾多堂架.唔知點解好期待班長快啲識得行同跑.到時到我帶班長返學果陣,可能會覺得去同細佬返學,哈~~哈~~
    我地好勇!從不試堂。哈哈哈!

    細佬…?
    咁即係返學呀?果啲小bb係唔係都同jason差唔多年紀架??

    係呀,我覺得佢開始似我細佬,因為我亞媽實在太鍚佢喇,要考慮契俾我亞媽,哈哈哈

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    小波波班長 :

    咁即係返學呀?果啲小bb係唔係都同jason差唔多年紀架??

    係呀,我覺得佢開始似我細佬,因為我亞媽實在太鍚佢喇,要考慮契俾我亞媽,哈哈哈


    個 Playgroup 一路上,上到唔上為止囉。佢地大部份都大幾個月。啲姐姐個個都好叻。
    妳啲倫理關系真係好有問題!哈哈哈!

    回覆刪除