2009年2月24日

Julie 又大一歲

尋日係 Julie 生日。我倆準時放工,去街市買咗半斤新鮮蝦同 Julie 一齊食。而我地自己就買咗啲外賣壽司。當然仲有個生日蛋糕啦!


前半嘅慶祝,Jayson 冇份參加。佢仍留喺婆婆到,等我地九點先去接佢。咁我地就可以專心預備一下,同陪下 Julie 喇。

我地覺得 Julie 係識得睇月曆。每個月嘅 5 號同 23 號,我地會俾佢食罐頭。而一到嗰幾日,Julie 就會勁嘈,嘈住要食好野。真係唔好話佢豬。


當 Julie 一嗅到啲蝦味,就即刻異常興奮,跳上又跳落。等啲蝦凍咗,孝敬過威威,我親手撕開之後,Julie 終於有的得食啦!


記得以前真係好好笑。威威好醒目,對耳同個鼻都好靈敏。當佢一知道有好野食,就會第一時間飛奔入廚房。而 Julie 就懞盛盛,有樣學樣,跟住哥哥飛入去。其實佢都唔知發生乜事。然後就不停咁叫,就好似話:「哥哥,咩事呀?哥哥,咩事呀?」

食完之後,Julie 異常之滿足。好冧地瞓喺媽媽身上。幾冇儀態!


休息一陣之後,我地就去接細佬番屋企。人齊就切蛋糕啦!


我地一人餵一個。之後 Jayson 仲同 Julie 玩咗好耐。雖然我分唔清 Julie 係同細佬玩,定係俾細佬玩,但見到佢地咁親親,真係好開心。



每當問起 Julie 幾多歲,大家都唔多記得。阿威喺我地結婚嗰年出世(冇錯!我地係未婚產子!),所以好記得。Julie 就反而記來記去都唔記得。次次都要睇番啲相先知道。原來已經 5 歲女啦!希望 Julie 青春常駐、身體健康、長命百歲!



~ Lindberg

38 則留言:

  1. Happy bday Julie!

    回覆刪除
  2. 個蛋糕好靚呀!!

    係咪專比寵物果D呀?
    祝JULIE生日快樂!!

    回覆刪除
  3. Happy Birthday Julie!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Happy bday Julie!


    Thank you!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    個蛋糕好靚呀!!

    係咪專比寵物果D呀?

    祝JULIE生日快樂!!


    係專比我食嗰啲!Julie 食少少,應個節啫。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    Happy Birthday Julie!!


    Thank you!

    回覆刪除
  7. JULIE生日快樂!
    (er...julie可以食蛋糕架?!..)

    回覆刪除
  8. 我以為美其名係幫姐姐慶祝實質上係你地食落肚~ 原來真係會幫佢加餸! 重要幫佢去埋蝦殼! 真係服侍週到...呵呵~

    回覆刪除
  9. 貓奴Patsy上午8:00

    5歲的少艾Julie~

    祝你生日快樂~
    PS:唔係得你一個唔記得貓仔女有幾多歲,我都一樣唔太記得藍藍有幾大...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    JULIE生日快樂!

    (er...julie可以食蛋糕架?!..)


    佢鐘意食甜野。舐少少都得嘅。

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    BEE :

    我以為美其名係幫姐姐慶祝實質上係你地食落肚~ 原來真係會幫佢加餸! 重要幫佢去埋蝦殼! 真係服侍週到...呵呵~


    真係俾佢食㗎!以前威威鐘意食蟹,佢生日仲有蟹食添!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    貓奴Patsy :

    5歲的少艾Julie~

    祝你生日快樂~

    PS:唔係得你一個唔記得貓仔女有幾多歲,我都一樣唔太記得藍藍有幾大...


    冇記性!

    回覆刪除
  13. 生日快樂~~~

    回覆刪除
  14. 櫻杏子上午8:00

    julie meow meow meow meow (happy birthday!) 呢句貓話ee學左好耐嫁!XDDDD!
    佢訓係媽媽度個樣真係好爽~ 好warm~

    回覆刪除
  15. MEow Meow上午8:00

    Lindberg :

    白雪 :個蛋糕好靚呀!!係咪專比寵物果D呀?祝JULIE生日快樂!!
    係專比我食嗰啲!Julie 食少少,應個節啫。
    好搞笑..個蛋糕你地一家4口都有食.. 雪姑仲問係咪專比寵物果d... 你答得又搞笑.. 係專比你食嗰啲... haha... 你兩位都好搞笑

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    生日快樂~~~


    多謝!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    julie meow meow meow meow (happy birthday!) 呢句貓話ee學左好耐嫁!XDDDD!

    佢訓係媽媽度個樣真係好爽~ 好warm~


    好野喎。下次教我。
    唔怪得茄茄啲語言天份咁勁啦!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    MEow Meow :

    好搞笑..個蛋糕你地一家4口都有食.. 雪姑仲問係咪專比寵物果d... 你答得又搞笑.. 係專比你食嗰啲... haha... 你兩位都好搞笑


    冇計啦。同一日生日呀嘛。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  19. 祝生日快樂!

    原來貓都喜歡吃蛋糕的

    回覆刪除
  20. brfamily2008上午8:00

    JULIE 食到lamlam脷啦....

    我見到都想食.....

    遲來的生日快樂呀.....

    回覆刪除
  21. 我都祝julie生日快樂..最緊要健康

    回覆刪除
  22. Ballzai上午8:00

    Happy birthday and 身體健康!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    祝生日快樂!

    原來貓都喜歡吃蛋糕的


    我估應該係 Julie 啫。

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    brfamily2008 :

    JULIE 食到lamlam脷啦....

    我見到都想食.....

    遲來的生日快樂呀.....


    多謝!

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都祝julie生日快樂..最緊要健康


    對對對!身體健康最重要!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ballzai :

    Happy birthday and 身體健康!


    Thank you!

    回覆刪除
  27. julie生日快樂

    身體健康

    回覆刪除
  28. Emilili上午8:00

    噢!! 原來 Julie 5歲女啦!!生日快樂!!不如你又學下莎莉咁, 下次訂一個岩貓貓食既cake啦

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    julie生日快樂

    身體健康


    多謝!多謝!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    噢!! 原來 Julie 5歲女啦!!生日快樂!!不如你又學下莎莉咁, 下次訂一個岩貓貓食既cake啦


    唔洗啦。有蝦蝦食,佢已經好開心。

    回覆刪除
  31. 賞雨*上午8:00

    同Julie補返句生日快樂先。

    祝Julie健健康康,青春常註。^^

    回覆刪除
  32. 莎莉蛋糕上午8:00

    茱莉生日快樂呀!! 點解雪雪唔食蝦嘅?佢聞2聞就走咗喇

    回覆刪除
  33. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    同Julie補返句生日快樂先。

    祝Julie健健康康,青春常註。^^


    多謝姐姐!

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    茱莉生日快樂呀!! 點解雪雪唔食蝦嘅?佢聞2聞就走咗喇


    啲貓好有性格,每隻都有佢嘅獨特喜好嘅。

    回覆刪除
  35. 個個都有蛋糕食,好開心.祝Julie身體健康!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00

    boosaa :

    個個都有蛋糕食,好開心.祝Julie身體健康!


    多謝!!!

    回覆刪除
  37. Wow...your family is soooo sweet. Julie and Jayson are so lucky :)

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    靚靚 :

    Wow...your family is soooo sweet. Julie and Jayson are so lucky :)


    靚靚同得得都一樣咁幸福啦!

    回覆刪除